Jeetje eng zeg met je benen! Hopelijk word je 11 maart ook daar weer wat wijzer van. Goed dat je de pillen slikt, zijn er nu wel duidelijk verbeteringen merkbaar? Veel sterkte en succes!!
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-14 12:17
Ja, Ik heb veel minder last van hoofdpijn,
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-14 15:42
KarinvdM schreef:
Heb je ook last van droge slijmvliezen (droge ogen/mond)?
Ik was het hele topic weer aan het doorlezen, en nu heb ik inderdaad iedere dag last van droge ogen! Maar niet/tot weinig een droge mond.
Dat apparaat houdt bij hoeveel ik beweeg/heb bewogen. Haha, een crimineel!
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-14 21:16
Vandaag schoolgesprek gehad, ging niet goed.
I'm sad
(de echte meelezers mogen een PBtje sturen, ik zet het liever niet op internet
YamaSaki
Geplaatst: 13-03-14 22:28
Zo he meid ik heb alles even doorgelezen en sorry dat ik het zeg, maar hebben die mensen hun papiertje uit een pak cornflakes ofzo? Dat ze met CVS komen snap ik al helemaal niet, aangezien je echt veel andere klachten hebt (gehad) KarinvdM dr suggestie is idd een idee om nog te checken, ook vanwege de zand in je ogen en droge mond.
Hebben jullie inmiddels als een second opinion gehad? Hoe gaat het inmiddels met je lymfeklieren en andere klachten? Vitamine D al weer verbeterd?
Hopelijk komen er snel mensen die wel serieus gaan kijken en je niet maar zomaar ergens heensturen. Het komt op mij erg over als een "schuif het probleem weg naar een ander" situatie Laat je zeker niet zomaar dingen aanpraten, omdat je graag een diagnose wilt.