Want ik kan het nu echt niet opbrengen om te gaan eten hoor

Net en bak thee en chocola achterover gegooid. Dus om nu mezelf vol te gaan proppen met eten word het niet. DUs wat denken jullie? Ik ga zo mijn eet"dagboek" schrijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Dat wisselt, het kan in principe alles tussen 5 en 9 uur 's avonds zijn, afhankelijk van je ritme. Ik at vroeger altijd om 6 uur, nu meestal tussen half 7 en 7 uur.
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, Jasmijn: hoe zou jouw ideale dag er uitzien qua eten en bewegen?
DaniBanani schreef:Als ik na mijn avondeten niets meer eet word ik later op de avond misselijk. En inderdaad, zeker voor iemand van jouw leeftijd is het niet veel. Prima dus dat je meestal iets grotere porties eet.
En een eetprobleem is ook lastig uit te leggen. Veel tienermeisjes zijn onzeker, vinden zichzelf te dik, willen graag minder eten dan ze doen, hebben eetbuien. Verschil is dat hun 'eetbui' vaak een halve chocoladereep is en meer niet en dat ze heus niet gaan hardlopen om dat eraf te krijgen maar gewoon denken 'ach, balen, morgen weer een dag!' Laat staan dat ze serieus twijfelen over een vinger in hun keel, of dat ze de hele dag aan bijna niets anders kunnen denken dan wat ze gegeten hebben en nog moeten eten.
JasmijnJoy schreef:Ik had echt een hele nare opmerking van mijn vriendin vandaag. Die ene die het niet snapt. Ze heeft het blijkbaar tegen haar moeder gezegd. En die moeder vind mij al een hoér op de school foto. Moet je nagaan( En dat heb ik dan van die vriendin moeten aanhoren)
En die moeder had geopperd dat het waarschijnlijk ligt aan dat wij groeien. (Al heeft de GGD mij verteld dat ik niet meer groei. Of nog max 6 cm)
En dat ik daarom zoveel honger heb enz.
En toen zei mijn vriendin dat en zei ze erbij, want dat heb ik ook zo vaak. En toen stond ik met tranen in mijn ogen. Ze heeft gister dus helemaal niet geluisterd naar mijn uitleg over Mijn eetstoornisEn toen stond ik daar en heb ik gezegd: "Ja, maar dit is heel anders. heel veel eten en dan weinig. En dan jezelf neer willen steken of whatever omdat je jezelf dan haat. En dat je het er weer uit wilt etc."en meer heb ik niet gezegd. En toen vroeg ze nog, wil je dat???
En toen zei ik boos en gekwetst ja en ben ik weggelopen
En pfffff. Verder de hele dag wel normaal. Ze heeft er niks meerover gezegd. Maar ik stond toen wel emt tranen in mijn ogen
FleurStyn schreef:Sindsdien is het dus ook weer bergafwaarts gegaan en ben ik nu terug jammergenoeg bezig met een herval.