25 jaar - 1.70 - 56,5 kg.
Prima dus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Julia schreef:NatasjavE schreef:Mijn bmi is 18,6 178 en 59 kilo. Mijn bmi is dus prima.
Volgens mij ligt het er ook aan via welke site je het berekend. De site die ik heb gebruikt, geeft aan dat je bij een BMI onder de 19 echt ondergewicht hebt.
Belangrijkste is dat je gezond en gevarieerd eet, de rest komt vanzelf.
het liefst kom ik nog 2 kg aan (makkelijker gezegd dan gedaan), maar dan zou ik nog steeds veeeelste licht zijn. Wat mijn ideale gewicht volgens zo'n test is, is 7 kg zwaarder, nou pfoe, dat gaat echt niet lukken
Nietes schreef:Mijn BMI is 16.7
Ben 14 jaar, 173 lang en weeg 50 kilo
Gewicht gaat er harder af dan erbij...
(op school word ik wel eens anorexia kind genoemd terwijl ik dus echt niet heel dun ben)
Nietes schreef:Mijn BMI is 16.7
(op school word ik wel eens anorexia kind genoemd terwijl ik dus echt niet heel dun ben)
ik heb ook wel eens gehad dat docenten naar huis belde om te vragenof ik wel goed at, of het gewoon keihard door de klas heen vroegen
) Gianti schreef:Nietes schreef:Mijn BMI is 16.7
Zo herkenbaarik heb ook wel eens gehad dat docenten naar huis belde om te vragenof ik wel goed at, of het gewoon keihard door de klas heen vroegen
)
MarloesNatje schreef:Gianti schreef:Mijn BMI is 16.7
Zo herkenbaarik heb ook wel eens gehad dat docenten naar huis belde om te vragenof ik wel goed at, of het gewoon keihard door de klas heen vroegen
)
[/quote]