Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nikka schreef:Ach ze is 14 jaar.
Electra63 schreef:lucaa2 schreef:ik word al misselijk als ik eraan denk....Neem dan ineen keer een hersenbloeding ofzo?
al net zo als met het leegzuigen van je maag)
*rent naar de gootsteen*
"...........,..........,......"
Wat een rare reactie en vergelijking
Colway schreef:@ Heino ik ken kinderen/ouders die het eliminatie dieet volgden en met succes. Maar dat waren super gemotiveerde kinderen en gezinnen. Het is een part time job bijna om het voor elkaar te krijgen en kost veel geld. Het legt beslag op het hele gezin. Hoorde van anderen dat kinderen snachts de prullenbak leeg aten stiekem...Maar de relatie voeding en gedrag is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Betekent niet dat alle ziektes te genezen zijn middels een dieet maar denk wel dat er meer beïnvloed kan worden dan soms gedacht. Het is goed dat dit steeds meer onderzocht wordt...
En er moet goed opgelet worden dat een kind nog wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt, is ook niet eenvoudig. Maar idd, goed dat dit verder onderzocht wordt, ook al lijkt het maar voor een deel van de ADHD-ers te werken. Anoniem schreef:Nu ben ik nog heel benieuwd naar wat het verschil is in de spanning die bij ECT en bij DBS door de hersendelen gevoerd wordt. Ik hoop dat MacavityL me dat uit kan leggen omdat zij neurowetenschapper/neurogeneticus is en er dus behoorlijk voor geleerd moet hebben. Misschien dat ze dan ook kan vertellen wat die mogelijke bijwerkingen zijn van DBS waar ze het over had?
Miepmiept schreef:Het punt met behandelingen in mijn situatie, is dat je nooit stabiel genoeg bent om een behandeling te starten of door te zetten. En eigenlijk van crisis naar crisis leeft... en in de tussentijd, in vredesnaam proberen te blijven ademen en vol te houden.
je klinkt of je best wat cognitieve therapietechnieken zou kunnen gebruiken Repelsteel. En dit zeg ik niet vanuit mijn pure evilness als hulpverlener, of omdat ik geld aan je wil verdienen, maar omdat jij de realiteit doorzo'n sterk gekleurde bril lijkt te zien dat ik me afvraag of hij nog overeenkomt met die van de meeste mensen.
.