Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 00:37

Hoi allemaal.

Ik deed vandaag de tv aan en zag op tellsell het insanity pakket langskomen. Op FB doet iemand het ook en die was er positief over. Ik dacht wow leuk ik ga het aanschaffen...tot ik de prijs hoorde :') Maargoed lang leve het dwnldn :P Zojuist de fit test gedaan...afzien, jeetje, lag halverwege op de grond :') Geen scores bijgehouden maar geloof mij het was belabberd haha. Nog 59 dagen te gaan *\o/*

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 06:44

Sappos schreef:
Hoi allemaal.

Ik deed vandaag de tv aan en zag op tellsell het insanity pakket langskomen. Op FB doet iemand het ook en die was er positief over. Ik dacht wow leuk ik ga het aanschaffen...tot ik de prijs hoorde :') Maargoed lang leve het dwnldn :P Zojuist de fit test gedaan...afzien, jeetje, lag halverwege op de grond :') Geen scores bijgehouden maar geloof mij het was belabberd haha. Nog 59 dagen te gaan *\o/*

Zo heb ik het pakket ook "aangeschaft"

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:17

Ik ben nu week 3 aan het 'overdoen'. Vorige week heb ik ook week 3 gedaan, maar omdat ik ziek werd heb ik 2 trainingen niet kunnen doen.. Daarom ben ik maandag weer met week 3 gestart, alleen dan ipv de fittest op maandag heb ik gewoon een willekeurige training gepakt (omdat ik de fittest dus net vorige week had gedaan).

Verder zit ik er ook aan te denken om na de Recovery week, nogmaals de eerste 4 weken te herhalen. Dan weer een Recovery week en dan pas het tweede gedeelte :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:38

Ik zit nu halverwege de recovery week en het lijkt wel of elke dag de oefeningen moeilijker worden :') haha

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:28

Trainer jullie echt elke dag? Ik red het niet om het zo vaak te doen ivm mijn onregelmatige werktijden en de paarden.
Ik probeer minstens drie keer per week te trainen, en het liefst 4 of 5. Ik doe het niet om af te vallen maar puur om iets strakker te worden en een beter conditie. Zit nu in week 2

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:29

fiets wilde vandaag dag 2 doen maar heb de hele middag overgegeven :\ Baal als een stekker want had er zo n zin in. Wel flink spierpijn van gisteren dus heb iig iets goed gedaan

Ik wil wel elke dag maar of ik dat na de vakantie red weet ik niet

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:32

Ik train nu elke dag, behalve zondag (rustdag).. Maar die zit natuurlijk ook in het schema ingebouwd, aangezien er voor elke week 6 trainingen zijn :) Heb het ook heel druk naast het paardrijden, werk, hondje, enz. maar maak er toch elke dag tijd voor vrij. Vaak wordt het 's avonds na het eten, als ik liever op de bank zou willen ploffen haha! Maar dan zet ik toch nog even 40 minuutjes door en dan ben ik toch blij als ik het gedaan heb :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 08:48

Ik probeer ook elke dag toch wel te trainen, houd alleen de zaterdag vrij. Gisteren is me helaas niet gelukt. Ik moet even kijken hoe ik alles inpas, want ik had mijn vrije dag op zaterdag, maar met mijn nieuwe school/stagerooster heb ik geen tijd meer op maandag en op vrijdag. Even kijken hoe ik dat aanpas dus. Maar misschien dat ik gewoon twee rustdagen pak in de week.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:46

Het valt stil hier... hoe gaat het met iedereen? Nog druk bezig of zijn er al veel Sjaak-afhaak?

Ik heb vandag de fittest voor de derde keer gedaan. Viel me niet mee! Conditie valt me eigenlijk ook best tegen in vergelijking met eerst. Hier mijn scores van dag 1 en dag 36:
1 switch kicks 53 - 55
2 power jacks 48 - 53
3 power knees 75 - 91
4 power jumps 33 - 35
5 globe jumps 6 - 10
6 suicide jumps 9 - 14
7 push-up jacks 2 - 21
8 low plank oblique 33 - 53

Ik dénk zo, mijzelf kennende, dat ik de eerste keer nogal gesmokkeld heb met tellen. Ik weet dat ik toen geen enkele keer op kon drukken bv, maar voor de moeite 2x opgeschreven heb. De switch kicks gingen toen vast ook niet erg hoog. De power jumps kan ik me bijna niet voorstellen dat ik die toen net zoveel deed als nu. Alles is iets verbeterd, maar niet veel. Wordt dus nog harder trainen de komende 36 dagen!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:50

Nou je bent iig vooruit gegaan! Top ;) En vooral als je de eerste x waarschijnlijk wat gesmokkeld hebt, zijn de verschillen nog groter!

Ik ben ook nog steeds fanatiek bezig! Ik ben vandaag begonnen aan week 4, maar ik heb week 3 dubbel gedaan omdat ik paar daagjes ziek ben geweest.. Eigenlijk ben ik dus 5 weken bezig :) Hierna recovery week en dan ga ik nogmaals deel 1 doen (eerste 4 weken) =]

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:04

Ik zet eerst het getalletje van fit test 1 en daarna van fit test 2! (Dus 2 weken ertussen)

Switch kicks: van 94 naar 124
Power jacks: van 50 naar 65
Power knees: van 86 naar 106
Power jumps: van 29 naar 52
Globe jumps: van 10 naar 13
Suicide jumps: van 15 naar 21
Push-up jacks: van 20 naar 30
Low plank oblique: van 40 naar 60

:) :) :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:09

Hahaha Hanne, jij zat voordat je begon ongeveer op het niveau dat ik nu heb, nadat ik de eerste 4 weken én de recovery-week heb gedaan! :)) Toch maar goed dat ik nog een keer de eerste 4 weken herhaal dus!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:55

Ik ben ook aan de herhaling!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:16

Ik ben ook van plan om te herhalen! Denk ik toch haha. :P Zo 2 keer maand 1 doen.
En nochtans ik ben niet van de magerste nu. Maar 't explosieve van Insanity ligt me wel. :P Ik hou niet van saaie rondjes joggen haha.

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:37

zijn er ook mensen die insanity combineren met iets anders? ik hardloop 3x in de week en wil naar 2x hardlopen en 2x insanity omdat het meer verschillende spieren aan het werk zet dan ik met hardlopen doe.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:39

Ik wil dit ook doen. Waar hebben jullie het gedownload

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:40

Ik ben ook nog in leven! Haha.

Houvanutopia, er mag hier niet gepraat worden over downloaden ;) Ik heb ze van Marktplaats.

Ik ben nu sinds... 2 weken? gestopt. Door mn enkels dus, niet vrijwillig hoor! Ik kon amper nog lopen en had twee enkels als tennisballen, ontzettend veel vocht en lag er snachts wakker van, van de pijn. Sinds twee weken ben ik in de sportschool begonnen aangezien dit veel minder belasting geeft op mn enkels. Maandag bij de sportfysio geweest en die heeft een paar effectieve oefeningen gegeven om mn enkels sterk te maken. Ik kan inmiddels alles weer pijnvrij )behalve mn enkel aanraken). Ik loop ook weer kleine stukken hard op de loopband zonder mank te worden.

Maar Insanity, dat is toch wel wat anders. Ik mis het wel hoor! De abs workout heb ik een beetje omgezet in een reeks oefeningen die ik in de sportschool op de grond kan doen )lekker zacht matje daar) en daar merk ik zeker verschil in.

Stiekem wil ik Insanity wel weer oppakken, gewoon vanaf het begin, maar ik ga nu al 5 dagen per week naar de sportschool. We zien wel even hoe het gaat :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:41

Ik zie regelmatig in het topic dat iemand op de download vraagt via pb? Dus ik wil dit ook graag.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:52

HouVanUtopia schreef:
Ik zie regelmatig in het topic dat iemand op de download vraagt via pb? Dus ik wil dit ook graag.

Je hebt alleen de kans dat je bericht door de modjes verwijderd wordt )dat is al eens gebeurd) maar dit topic is niet zo actief, dus het zal el meevallen :P Misschien kun je beter die mensen direct even een pb´tje sturen.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:55

Ik krijg trouwens elke keer pbs hoe ik instanity gedownload heb maar zou zeggen zoek het voor jezelf uit, zo moeilijk is het niet

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:26

Ik heb vandaag de laatste dag van week 4 gedaan! Dus nu ga ik over naar de Recovery week, ben benieuwd :)

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:10

Ik doe ook alweer een week of 4/5 insanity. Ik zit aan het einde van week 3. Ik probeer 3-5 keer in de week een les te doen. Ik werk fulltime verdeeld over 4 dagen, dus op die dagen is het nogal lastig wat te doen, mits ik de volgende dag niet hoef te werken.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:11

Vandaag voor de eerste keer 'core cardio & balance' gedaan uit de recovery week.. Leuk! Weer eens wat anders :D Heb dr zin in deze week! En dan volgende week weer beginnen met week 1 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:21

Zien jullie al verschil aan je lichaam?
Ik ga er ook aan beginnen volgende week

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:22

Ik heb helaas moeten stoppen. M`n knie en enkel begonnen te erg te protesteren.
Vind wel erg jammer want vond erg leuk..