Sterre, gelpolish kan je afweken met aceton Heb nu 7 kleuren besteld, en dan kan ik daar vast mee aan de gang
Waar zit je nu dan sterre?
Dreamybol
Geplaatst: 06-02-13 15:13
My private jet is donker grijs/bruin (ligt aan het licht, haha) met shimmer en you only live twice is heel donkerroze, tegen rood aan, met shimmer. Ik heb eigenlijk altijd lak met shimmer. En de lakjes van OPI lijken dan wat verdieping te hebben, ik vind ze echt heel mooi. En hopelijk blijft dit beter zitten dan how i matt your mother vorige week. Omdat mijn nagels op het moment wat broos zijn probeer ik ze eens per week te lakken en minstens 3 dagen per week kaal te hebben om extra te verzorgen. Omdat ik met kale nagels eerder ga pulken en bijten en ik morgen een stomme dag heb waarop ik dat eerder doe, heb ik nu dus weer gelakt.
Sterre
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 15:22
Ik zit nu gewoon thuis in Dld . Maar het gaat niet zo heel goed met mijn mams, dus ik kom op het moment regelmatig naar Ned. Moet je die gelpolish bij een nagelstyliste laten doen, of kan je dat zelf ook doen? Klinkt wel goed iig.
Ohh, dat klinkt als mooie kleurtjes Dreamy ( ??!) ! Ik vind OPI alleen zo belachelijk duur, kost hier 16 €) en dat vind ik veel geld voor een lakje. Zeker als je bedenkt dat je zo'n flesje eigenlijk nooit op maakt. Essie is voor mij met 9 € nog net ok.
Ze zijn ook echt belachelijk duur (14 euro hier), ik hoop dat vrienden binnenkort weer naar de States gaan, dan kunnen ze voor me inslaan daar. En ik had laatst een setje base- en topcoat via ebay op de kop getikt. Op een foto lijkt my private jet zwart, terwijl ie dat niet is en ik krijg de afbeeldingen van google hier niet geplakt.
Wilde net zeggen, via ebay of TD ofzo ben je misschien 8/9 euro kwijt. Nu iets meer door verhoging van de verzendkosten.
LadyMadonna
Geplaatst: 06-02-13 15:29
Gelpolish moet uitharden onder een uv of led lamp, en die hebben de meeste mensen zelf niet Ook zijn niet alle merken voor particulieren te krijgen. Maar goed, net als dat je acryl zo kan kopen en zonder opleiding kan zetten, kan dat met polish ook natuurlijk
Je krijgt wel wat uitgroei, maar als je rekent dat een nagel gemiddeld 0,1mm per dag groeit, valt dat wel mee. Zal zo ff een foto van mijn proefnagel maken
Mag ik me ook weer melden?? Laatst weer wat nieuwe nagellakjes gekocht 6 catrice voor 6 euro En nog een van gosh voor 2 euro ofzo Met dat watermarble, waarmee kan ik dan het beste mijn vingers afplakken?
Lindor92
Geplaatst: 06-02-13 21:44
corientjuhh schreef:
Mag ik me ook weer melden?? Laatst weer wat nieuwe nagellakjes gekocht 6 catrice voor 6 euro En nog een van gosh voor 2 euro ofzo Met dat watermarble, waarmee kan ik dan het beste mijn vingers afplakken?