*Begint Jillian al minder aardig te vinden, pittig dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_joellover_ schreef:Zooo vandaag dag 7 giste rme verjaardag gevierd en een beetje gesmokkeld met eten maar wel lekker geshred! Heb nu ook naar 1,5 l flesjes getraind. Eventjes langs de decathlon om echte gewichten te halen dit ziet er zo stom uit en dat geklotst telkens haha.
Ik merk trouwens dat als ik de trap op ga bij school 3 hoog dat ik niet meer buitenadem ben!
Tijdje geleden had ik iemand gelezen die voelde dat wanneer de jumping jacks deed zijn hersenen "plopte"
Ik heb hier soms ook last van, weet even niet meer wie dat was. Maar heb je er wat opgevonden?
phormicola schreef:Rozanne schreef:Level 1 was echt een makkie vergeleken met level 2..
*Begint Jillian al minder aardig te vinden, pittig dit*
Ik begin Jillian juist steeds meer te waarderenIk lag bijna in een deuk toen ze tegen Nathalie zei: What are you doing back there? Come on woman, push it!
Julia schreef:Linni_ schreef:Knap hoor Julia, ik kan een aantal oefeningen van level 2 echt niet volhouden..
Ik vond die soort van squat en dan met je armen als een V met 3kg ook wel heul zwaar.![]()
Welke kon je niet volhouden? Ik vond de cardio wel weer goed te doen!
Dorus schreef:Ik heb gisteren the biggest loser zitten kijken en weet niet of ik d'r nu wel of niet lief moet vinden. Ze heeft een likable persoonlijkheid, maar als je niet doet wat ze zegt of opgeeft wordt het echt een bitch
Ik heb trouwens moeite met mijn evenwicht bij de lunches. Mijn spieren kunnen het wel aan diep te gaan, maar dan donder ik iedere keer bijna om. Ik kan ze dus niet zo intensief meedoen als ik zou willen. Denk dat de kramp in mijn voet daar ook vandaan kom.