Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:44

Level 1 was echt een makkie vergeleken met level 2..

*Begint Jillian al minder aardig te vinden, pittig dit :') *

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:45

Geen ervaring mee, ik doe de jumping jacks anders, want ik heb als ik ze op de juiste manier terugslag van me tieten in me gezicht zo onderhand. En dat werkt gewoon niet.

Ben nu ff lekker aan het uitpuffen. De lunges ging bij mij vandaag beter, erg fijn. Vind die krengen zo zwaar om te doen.

En qua lijf, ik vind die platte buiken heel erg mooi, niet zo'n sixpack. Is imo niet vrouwelijk.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:56

Ooh die level 2 is fijn! Vind het fijner dan level 1. Hou wel van die explosieve oefeningen. :D Heb me kapot gezweet, maar nu wel een super fijn gevoel. Alles in de Nathalie-style. 8-) :))

Linni_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:03

Knap hoor Julia, ik kan een aantal oefeningen van level 2 echt niet volhouden..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:05

Go Juul! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:11

Haaa, mama bleek nog gewichtjes te hebben. Variërend van 1 tot 3 kg. Top! Laten we maar beginnen met 1... :Y)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:16

Linni_ schreef:

Ik vond die soort van squat en dan met je armen als een V met 3kg ook wel heul zwaar. :=

Welke kon je niet volhouden? Ik vond de cardio wel weer goed te doen!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:19

_joellover_ schreef:
Zooo vandaag dag 7 giste rme verjaardag gevierd en een beetje gesmokkeld met eten maar wel lekker geshred! Heb nu ook naar 1,5 l flesjes getraind. Eventjes langs de decathlon om echte gewichten te halen dit ziet er zo stom uit en dat geklotst telkens haha.

Ik merk trouwens dat als ik de trap op ga bij school 3 hoog dat ik niet meer buitenadem ben!

Tijdje geleden had ik iemand gelezen die voelde dat wanneer de jumping jacks deed zijn hersenen "plopte"
Ik heb hier soms ook last van, weet even niet meer wie dat was. Maar heb je er wat opgevonden?

Het kwam denk ik voornamelijk door een vochttekort. Het is een weinig voorkomend probleem, dus ik kon er niet veel over vinden, behalve dat mensen het belachelijk maakten :')
Ik dronk al heel veel water, maar nu zorg ik ervoor dat ik voor de training minimaal een halve liter heb gedronken. Dan heb ik dat ploppende alleen bij de eerste set jumping jacks en daarna niet meer.
Afentoe nog bij de jump rope, vooral de dubbele in level 2, maar het is nu veel beter uit te houden :)

Ik hou m'n hoofd ook net even in een andere positie als m'n brein teveel mee gaat dansen :+ En dat elke keer doen als ie weer gaat ploppen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:21

Rozanne schreef:

Ik begin Jillian juist steeds meer te waarderen :D Ik lag bijna in een deuk toen ze tegen Nathalie zei: What are you doing back there? Come on woman, push it! :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:23

phormicola schreef:
Rozanne schreef:

Ik begin Jillian juist steeds meer te waarderen :D Ik lag bijna in een deuk toen ze tegen Nathalie zei: What are you doing back there? Come on woman, push it! :')

Hahaha ja dat had ik ook. :') En ergens een geruststelling dat zij ook even iets niet kon volhouden en het zichzelf makkelijker maakte. En maar blijven lachen. :D

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:28

Julia schreef:
Linni_ schreef:

Ik vond die soort van squat en dan met je armen als een V met 3kg ook wel heul zwaar. :=

Welke kon je niet volhouden? Ik vond de cardio wel weer goed te doen!

Die is inderdaad mega zwaar!
Ik had veel moeite met de oefening in plank-houding en dan naar voor en naar achter springen met je benen zeg maar.. (beetje vreemde uitleg, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? :+ ) Heb het een paar sprongen op de Nathalie manier volgehouden, maar ben toen toch maar over gegaan op de Anita manier :+
En het dubbele touwtjespringen vond ik ook moeilijk vol te houden!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:30

Ploppende hersenen kan idd door vocht tekort komen.
Dat gebeurt ook bij een kater, die hoofdpijn wordt ook veroorzaakt door vocht tekort.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:32

Ik heb gisteren the biggest loser zitten kijken en weet niet of ik d'r nu wel of niet lief moet vinden. Ze heeft een likable persoonlijkheid, maar als je niet doet wat ze zegt of opgeeft wordt het echt een bitch :=

Ik heb trouwens moeite met mijn evenwicht bij de lunches. Mijn spieren kunnen het wel aan diep te gaan, maar dan donder ik iedere keer bijna om. Ik kan ze dus niet zo intensief meedoen als ik zou willen. Denk dat de kramp in mijn voet daar ook vandaan kom.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:34

Ik heb er ook nog een rondje hardlopen aan vastgeplakt!
Ik raak ook steeds meer gemotiveerd, ook in de zin van gezond eten en er een lifestyle van maken.
Begin steeds meer te beseffen, dat als ik mijn droomlichaam wil, daar echt elke dag voor moet werken. :j

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:44

Dorus schreef:
Ik heb gisteren the biggest loser zitten kijken en weet niet of ik d'r nu wel of niet lief moet vinden. Ze heeft een likable persoonlijkheid, maar als je niet doet wat ze zegt of opgeeft wordt het echt een bitch :=

Ik heb trouwens moeite met mijn evenwicht bij de lunches. Mijn spieren kunnen het wel aan diep te gaan, maar dan donder ik iedere keer bijna om. Ik kan ze dus niet zo intensief meedoen als ik zou willen. Denk dat de kramp in mijn voet daar ook vandaan kom.

Als je Losing It kijkt, dan zie je dat ze het echt aanpast aan de mensen.
Bij sommige is ze veel relaxter en bij andere echt een bitch. Maar wel op een manier dat ze tot ze doordringt.

Nu even lunchen en dan ga ik aan dag 5 level 1 beginnen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:49

Eerst even wandelen en het huishouden dan, daarna beginnen aan level 2. Wish me luck! :D

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:57

:oo Ik ben gewoon al 2,5 cm kwijt op m'n buik in 11 dagen! *\o/*
(nou heb ik ook een mooie vetrol daar zitten dus dr kan daar ook behoorlijk wat af!)
Verder ben ik overal ongeveer 0,5 cm kwijt, behalve op m'n kont, die is juist 1,5 cm gegroeid :+ (zal de vorige keer wel niet goed gemeten hebben)

*edit*
Succes Rebel! zet 'm op! *\o/*

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:59

Good luck Rebel!!!!

Dag 6 van level 1 hier...
tenminste... over minuut of 5 :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:01

ik ga zo ook weer aan de slag. Eerst paardgereden vanmorgen en nu klaar voor de shred van vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:13

Ik ga aan dag 7 beginnen zo, en straks om half 5 nog een keer om de halve workout van gisteren goed te maken :+

Tussendoor nog even naar de fysio, zijn m'n rugspieren straks ook weer lekker los. En vanavond paardrijles :Y)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:14

Ik ga voor vanavond het isproberen met een halve liter water voor de training ben benieuwd!

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:17

kreeg nav mijn topic deze link door, ik ben net 4 dagen begonnen met Shaun T insanity workout. Ga keihard werken om die af te maken, vind het thuis sporten heerlijk, aangezien ik geen mogelijkheid heb om naar de sportschool te gaan. De workouts die in de OP staan zijn wel leuk, om hierna te gaan doen.
hier ook mensen bekent met shaun t?
Wel wil ik me verder verdiepen in voeding, volgens mij staat er in dit topic wel informatie over in.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 14:26

Dorus, die mensen die het zover hebben laten komen als die in Biggest Loser hebben zo'n aanpak volgens mij ook wel nodig :j
Met die kinderen in seizoen 14 was ze superleuk!
Phor, Ik kan echt niet drinken voor en eigenlijk ook niet tijdens een workout, want dan blaas ik meteen op :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:41

Goed bezig Julia en Rebel good luck!! :D

Ik ben heeeeeeel benieuwd naar level 2!

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:50

Zo! Anderhalf uur gewandeld, en nu aan de water. Moet straks naar de dokter en dan begin ik aan dag 6! Heb er echt zin in.