Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxjanna schreef:Ik loop ook beter met hakken! Heb zelf alleen nooit blokhakken, meer naaldhakken (:
Moet hierbij wel héél erg uitkijken, maar ik verzwik mijn enkels op de een of andere manier toch minder.
Komt denk ik doordat ik als ik op hakken loop veel beter oplet hoe ik mijn voet neerzet.
Verder heb ik ook een fijn paar schoenen van Adidas, vind dat voetbed heerlijk!
Lekker stevige schoenen, maar vind ze wel wat lomp dus draag ze eigenlijk alleen als ik ook echt ga wandelen o.i.d.
Thats_Me schreef:xxxjanna schreef:Ik loop ook beter met hakken! Heb zelf alleen nooit blokhakken, meer naaldhakken (:
Moet hierbij wel héél erg uitkijken, maar ik verzwik mijn enkels op de een of andere manier toch minder.
Komt denk ik doordat ik als ik op hakken loop veel beter oplet hoe ik mijn voet neerzet.
Verder heb ik ook een fijn paar schoenen van Adidas, vind dat voetbed heerlijk!
Lekker stevige schoenen, maar vind ze wel wat lomp dus draag ze eigenlijk alleen als ik ook echt ga wandelen o.i.d.
Nee, met hakken zet je, je enkelgewricht vast. Helemaal als je op (hoge) naaldhakken loopt. Daardoor sta je inderdaad vaster op je benen en kun je gewoon bijna niet door klappen. Natuurlijk doe je ook wel voorzichtiger maar dat is dus niet de reden. Heb je zooltjes? Dan kan de podoloog dat heel goed laten zien wat het verschil is tussen wel/niet op hakken lopen op zo'n mooi voetenmodel en waarom het sterk aan te raden is zo min mogelijk op hakken te lopen als je hms hebt.