Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mamamier schreef:Ja, dat zat eraan te komen. Meld je even aan op het forum, daar zitten ook Belgen. Die kunnen vast tips geven. http://www.elektrisch-roken.com/
mysa schreef:Vandaag hebben de slimmerds in Brussel besloten dat liquids onder de geneesmiddelenwet moeten gaan vallen
Snelverter schreef:Iemand een idee hoe het nu een maandje verder zit qua wetgeving?
Ervaring:
ik ben nu ongeveer 3.5 weken overgestapt vanaf 1 pakje roken per dag wat me nogal zwaar begon te vallen. Het is in een woord SUPER! Ik ben fitter en merk dat ik meer conditie heb. Ik ben begonnen met deze eRoll, hij ligt lekker in de hand en is heel mooi (ik heb de witte). Lijkt net een normale sigaret!! Ik ben nog met smaakjes aan het testen, maar het bevalt allemaal top eigenlijk.
Hoe gaat het bij jullie? Hier zullen vast meer lotgenoten zitten
LadyMadonna schreef:Welke smaken (ego met redux clearo) kunnen jullie aanraden? Heb nu altijd mint en cola, maar wil eens wat anders proberen.
LadyMadonna schreef:Elektrisch roken is geen hulpmiddel om te stoppen met roken hè, het is een vervanger.
Ik zit nog steeds aan de ego t met redux clearomizer
Blondie01 schreef:Topic is een beetje dood, toch maar een vraagje
Ik wil graag over gaan op elektrisch roken om uiteindelijk te stoppen met roken. Welke elektrische sigaret raden jullie aan? Ik zat zelf aan de e-roll te denken omdat dat tenminste niet zo'n groot gevaarte is dan de andere elektrische sigaretten.. En hoeveel mg nicotine gebruiken jullie? Ik heb nu 2 wegwerp sigaretten maar daar krijg ik na 1 hijsje al gigantische hoofdpijn van.. Ik denk dat dat door de nicotine komt? Er zit 18 mg in..