Kan me voorstellen dat je gewoon leeft met het moment nu, met de dag..Om ver vooruit te gaan kijken terwijl je nog zoveel moet is bijna niet te doen. Mijn ervaring bij heel zware periodes, zoals dit, is dus leven met de dag. Het uur, de minuut soms zelf..net zolang tot het weer iets beter gaat, je iets verder vooruit gaat kijken.
franka75
Geplaatst: 09-11-12 00:58
jeetje dat is schrikken nou kan ik je vertellen dat mn schoonmoeder het afgelopen jaar dit ook heeft gehad, ze is nu helemaal schoon het was een agressieve vorm maar het voordeel van deze vorm was dat de medicijnen goed aansloegen. Ze heeft alles doorstaan en het zat al op 4 plekken. Vreselijk voor je dat het al zo groot is en ik hoop dat het goed weg te halen is, het kan. Meid enorm veel sterkte en ik lees mee. Moet wel zeggen dat dat toch een van mn grootste angsten is wat je nu doormaakt. Maar kom op laat je niet kleinkrijgen.
Jeetje jou verhaal klinkt als een ware nachtmerrie, onder het lezen van jou verhaal word ik weer zo boos op deze rot ziekte. Ik hoop dat alles redelijk te verdragen blijft en het allemaal goed komt. Ik heb ontzettend veel respect voor je zoals je je verhaal hier durft neer te zetten. Ik zal zeker al je updates blijven lezen! Een dikke knuf en ontzettend veel sterkte
NatassJa
Geplaatst: 09-11-12 02:14
Jeetje, wat een nachtmerrie ben je in beland zeg! Ik wil je onwijs veel sterkte wensen en ga je zeker "volgen" tijdens de lange weg die je moet gaan.
Probeer toch "positief" te blijven denken, hoewel dat heel lastig is/gaat zijn. Maar ik denk dat dat ook al een hele grote stap in de goede richting is. Vooral voor jezelf!
Wat vreselijk! ik word er gewoon misselijk van zeg.. Je bent nog heel jong, probeer zoveel mogelijk positieve energie eruit te halen. Mijn tante heeft dit ook gehad, niet zolang geleden, flink ziek geweest van de chemo's, en is ook nog best jong. (in de 40) Ook zij heeft geen borst meer, Als vrouw zijnde is dat best moeilijk. Zij had ook uitzaaiingen, maar is er wel schoonverklaard. Hoop dat alles voor je zo goed mogelijk uitpakt, en dat je veel steun aan vrienden en famillie heb! Heel erg veel sterkte en zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan!
Wat verschrikkelijk en heel veel sterkte alvast gewenst voor de komende tijd. We 'kennen' elkaar van de Angst & Paard website en ik zag al een berichtje op mijn Facebook voorbij komen, daar greep het me al. Toen ik de titel zag van dit topic wist ik dat jij het moest zijn. Nogmaals heel veel sterkte.
nikitabanana
Geplaatst: 09-11-12 09:30
wat een rot ziekte is het toch! ik wens je erg veel sterkte..
Met een uurtje moet ik weer naar het ziekenhuis. Mag niks eten, alleen liter water drinken. Dan krijg ik in ziekenhuis infuus, wordt contrastvloeistof in gespoten en moet ik 2 uur lang door de scan.. Pfoe.. zie er erg tegenop.
Oh heel veel sterkte met de scan! Is niks zo lang stil liggen! Ik heb ook een keer zo'n scan gehad met contrastvloeistof, gelukkig bij mij niet iets heel ernstigs. Mag je zelf muziek meenemen?
Regallie
Geplaatst: 09-11-12 09:54
Pffff... meis wat een nieuws zeg... De rillingen lopen over mijn rug..