Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De vorige keer dat ik er 4 maanden afgebleven was kosten het bij het boodschappen doen meer moeite. Dan had ik ze zelfs al in mijn winkelwagentje liggen om vervolgens bij de kassa aan te geven dat ik ze toch niet wilde hebben
Dus dat word wel even op mijn tanden bijten. JessicaChico schreef:Nou ik kan me hier ook wel melden. Ik drink er meestal 2 per dag, heel soms 3. Vooral als ik weer eens hoofdpijn heb, wil een redbull of ander energy blikje vaak helpen. Soms denk ik bij me eigen, ik ga echt stoppen met die rotzooi, en koop ik fruitdrank/ smoothies.
Maar waarom zijn al die gezonde dingen zo duur in vergelijk met een energyblikje van 30 cent. Kunnen ze de prijzen alsjeblieft niet omdraaien in de winkels
Als ze duurder waren dan was de verleiding ook niet zo groot

Was toen een jaar of 8 denk ik.
dus op één blikje na een goede dag gehad??
Maar het is zo'n rotzooi..
) Verder voel ik mij redelijk. Alleen mijn stoelgang ligt er stil van. Ik ga altijd moeilijk maar dankzij de redbull kon ik toch 1x in de week gaan. Verder heb ik eigenlijk geen last van afkick, buiten een vreselijke drang om een blikje te gaan halen.
Ik hoop dat ik er aan kan weerstaan. Moet alleen wel fruitsap halen en laat die nu toch naast de redbulls staan, dat word dus echt tandenbijten
er zijn zoveel dingen slecht voor je ik denk niet dat het echt helpt als je stopt met drinken.
(die normale dan )