Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:38

De lengte maakt niet uit, je kan 'm net zo kort afrollen als nodig is, maar als hij heel strak zit kun je een grotere maat nemen, dan zit ie minder strak maar qua lengte merk je niks.

Nou, ik heb wel gehad, was ik met mijn toen nog 1jarige dochter in de speeltuin, ging een jonge dame (zo'n 11jr) foto's nemen van haar borsten, (wel in bh) zo shirt omhoog.....de grenzen zijn ver te zoeken..

Amytj

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:56

Voor de geïnteresseerde onder ons, zag dat de durex bij de AH nu 25% korting is. ;)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:56

Rennen naar AH *\o/*

oliebol hebben we hier niet -O-

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:00

1. Ze stinken! :r

haha mee eens misschien moeten ze eens geparfumeerde maken

2. Krijg ze echt niet om, oefenen helpt niet -O-

ik laat de vent t altijd doen :o
3. Bij bepaalde handelingen blijf je die smaak houden zeg maar O:)

die handelingen liever van te voren doen zonder

4. Altijd dat gezeur: Heeft de man ze bij of moet je zelf ook nog naar de Kruidvat/Etos/ed

moderne tijden , heb zelf ook altijd bij me

5. En als je dan al moet, welke maat in godsnaam?

ehm gewoon normaal

6. Niet te vergeten het ge-emmer als er weer eentje scheurt tijdens dienst zeg maar..

Yihaa niet zo wild zeg haha ;) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:06

Ik heb niet alles gelezen, maar ik wil wel even aan een alarmbel trekken naar wat ik las over bloedverlies tijdens s*x.

heb altijd de pil gehad en bij eerdere relaties ook altijd gestart met condoom tot we beiden getest waren op soa's. Steeds in orde, dus no prob. Ik had ook erg last van bloedverlies en "schuren", ook met glijmiddel en dat ging beter zonder condoom dus gewoon overgestapt op zonder.
Na een tijdje kreeg ik ook tussentijds bloedverlies, ik was toen ongeveer 21 denk ik. geen zorgen om gemaakt, ik had ook schaamte net zoals jullie.

Mijn ex was redelijk eh, voorzien en ik begon toch ook weer last te krijgen van bloedverlies, droogte en ook krapte. Zelfs al barste ik van zin, toch bleef dat voorvallen. Dus toch maar even naar gyneco voor uitstrijkje en andere pil. En wat dook er op als resultaat? Het papillomavirus. Wat velen niet weten, dat is OOK een soa maar ik denk niet dat er op getest wordt bij mannen. Een man kan dat ook dragen zonder het te weten en zo een vrouw besmetten. De kans is erg groot dat ik het daardoor ook heb opgelopen.

Goed, ik zat in stadium 1, geen alarm, vaak ging het weg na een medicatiekuurtje en ook andere pil. Niks van. Vorig jaar najaar op controle plots alarm bij de gyn, omdat het richting stadium 2 evolueerde. Moest na 3 maanden terugkomen, begin januari voor test en toen wees het al uit dat het nog verder aan het ontwikkelen was dus conisatie gepland. Dan branden ze de aangetaste cellen weg met de laser. Merk je niks van, is iets in dagkliniek. Enige lastige is 1 maand non-actief :+ Heel erg leuk als je vriend na 6 weken werk in het buitenland net dan terug is... en ook 4 weken droog moet blijven :P

Goed, conisatie uitgevoerd en godzijdank net op tijd want wat ze toen weghaalden. ik zat op die maand tussen laatste controle (stadium 2) en de conisatie al in stadium 3 en evolutie was nog bezig. Gyneco zei dat ik geluk heb gehad, anders had het een pak erger kunnen zijn en ik ben pas 28...

Dus dames, ga even bij de gyn langs, leg het probleem uit en laat je onderzoeken! Het kan net zo goed dat je een andere pil krijgt en dat die droogte en dat schuren daarmee opgelost raakt.
Had ik ook baat bij hoor. Al heb ik nu m'n oude pil terug, voel me daar toch nog het beste bij en droogteprobleem is opgelost :)
Die menen zijn dat gewoon, die zien dat soort dingen dagelijks en je doet hen er een plezier mee door er bewust mee bezig te zijn en de symptomen ernstig te nemen. het is niet leuk om zo'n uitstrijkje te moeten doen maar hey, het kan wel je s*xleven bevorderen met een andere pil of gewoon je gezondheid redden...

Heb met mijn huidige vriend ook condooms gebruikt in het begin, dat was zijn taak. Nadat hij op zijn werk getest was op alle mogelijke overdraagbare ziektes en soa's (verplichte kost, werkt in het buitenland) hebben we die ook laten varen. Met alle operaties de laatste tijd van mijn kant en bloedtesten op vanalles en nog wat + hercontrole eind augustus bij de gyn weet ik wel 100% zeker dat ik ook ziektevrij ben :)

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:07

Tja de jeugd van tegenwoordig... Hopelijk kan ik mn kind de juiste voorlichting, normen en waarden meegeven en komt hij niet thuis op zijn 15e dat ie een een of andere soa heeft of nog erger... Gelukkig is hij pas net 1 jaar geworden haha.

Wij gebruiken, als we gebruiken, de feeling condooms van het kruidvat. Vaak ook 2 halen 1 betalen, wat aanbiedingen betreft

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:10

Helemaal mee eens Varekaj! Gewoon naar de gyn gaan bij ongemakken tijdens de sex.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:13

Niet alles gelezen hier :P maar mocht je bij CZ de jongerenverzekering hebben, kan je ze nog gratis thuis laten bezorgen ook. Geloof 50 stuks??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:43

Geryon schreef:
Hmm, zonder lijkt me een beetje vies :o
En ben niet aan de pil :=

Rot dat jij ook dat probleem hebt Jolliegirl! Maar gelukkig zonder niet :j

Maar ligt hier sowieso aan krapte ook. Ik ben écht klein daar beneden.. Strak, maar ook gewoon klein.
Het doet me ook altijd best veel pijn. Duurt altijd ff ook voordat ie er goed in zit, soms kan ie niet verder ofzo (in het begin). Pijnlijk!
(en het ligt ook niet aan bekkenbodemspier of dat ik gespannen ben)
Maar ik durf niet naar de huisarts :o

De ha kan daar niets aan doen, behalve een knipje zetten. En wie wil dat nou zo zonder bevalling?
Haha. Ik heb hetzelfde probleem... Mijn oplossing is: met condoom en met ve glijmiddel! Dat helpt echt!
Langzaam erin gaan (jij bovenop os het handigst, dan kan je zelf bepalen hoe snel hij naar binnen gaat). En echt glijmiddels helpt, ookal denk je dat het niet nodig is ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:02

Barbabientje schreef:
maar nu ik na 6,5 jaar weer vrijgezel ben
en niet echt van plan ben om pandapunten te gaan verzamelen zoek ik hulp!

Ehm... wat zijn dat? :o?

Als je nou gewoon altijd 1 of 2 bij je hebt, gemiddelde maat. Dat zit je altijd goed, toch?
Welke kleur zijn de 'standaard' en welke voor de iets grotere ehhh hengel?

Ik zit met hetzelfde probleem na 4,5 jaar relatie. Ik haat ze ook }:)
En altijd dat moment waarop je moet gaan hanessen. :evaw: lust!

Heb je wel eens een vrouwencondoom gezien? Die zijn pas seksloos.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:03

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:06

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:08

-O- Als mijn "berekening" klopt heb ik er 1.
Edit: Nee, 0 :D
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 27-09-12 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:08

BarbaLala schreef:
-O- Als mijn "berekening" klopt heb ik er 1.

Ik help je wel <<)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:09

Hahaha! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:10

Hahaha oh geweldig! Ik zat te denken en te denken.. pandapunt? Maar ik snap hem :P

Bedoelen jullie de week of echt een volle maand?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:11

BarbaLala schreef:
Hahaha! Hoe?

Als ik dat zeg heb ik een OW

LA_Woman schreef:
Hahaha oh geweldig! Ik zat te denken en te denken.. pandapunt? Maar ik snap hem :P

Bedoelen jullie de week of echt een volle maand?

week!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:12

_O- Je avatar zegt genoeg :))

Wacht even...week? Je hebt er toch 1 na een maand?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:13

Maand? Oh dat valt mee, ik dacht week...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:13

Citaat:
Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.

Ah ik ben student...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:14

:') Snap er geen kont meer van nu. Maar mijn datum is begin september en ik heb er geen?
Ben geen student maar ook niet werkend...Als student had ik er wel 2 gehad.. hmm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:18

Ik heb er wel een paar... pffff.

Nou wil ik nog even graag weten welke kleur Durex staat voor 'standaard' en welke voor 'XXL' en dan kan ik weer gaan :')
:Y)

En toch ook een fikse belediging als je met te grote condooms aan komt zetten, maar goed voor mij hoeft het dan ook meer hoor, als het niet past :+ Dan zeg ik wel dat ik mijn moeder nog uit bad moet halen ofzo..

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:21

Ik heb hier een paar standaard...ene is marine blauw en de andere is groen....de verpakking dan
xxl bestaat dat? :wow:

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:22

BarbaLala schreef:
_O- Je avatar zegt genoeg :))

Wacht even...week? Je hebt er toch 1 na een maand?

Als je student bent elke week, neit studenten 1 naa een maand

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 00:23

lieveli schreef:
Citaat:
Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.

Ah ik ben student...

Ja Lee volgende week heb je er gewoon weer 1...