Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrjjollein schreef:Knuffel voor iedereen!
Zelf ook niet helemaal lekker zo, heb naar verwachting iets met m'n kruisbanden. Zaterdag gevoetbald en heel raar gevallen, onderbeen stond stil en knie draaide, heel erg veel pijn daarna. Door naar ziekenhuis, zeiden ze wat met mn kniebanden maar viel wel mee. Dinsdag bij de HA geweest, die heeft me weer doorgestuurd naar het ziekenhuis, gister bij de ortopedisch chirurg geweest en over een week MRI scan. Dit alles net terwijl mijn zus en ik een paardje op proef hebben... Kan nu heel weinig, loop op krukken, en als het mijn kruisband is dan opereren en 9 maand revalideren. Oh en ik zit in m'n examenjaar.. Great...
Vala schreef:@kentaro, ik mag idd oefenen maar het is nog niet dicht dus nog even geduld. En wb de 2e operatie, die wordt op z'n vroegst 6 weken na de 1e ingepland maar dat vind ik nog te snel.
@SuzanLarissa, volgens mij zag ik een topic met een paard met een slangetje bij zijn oog, is dat de jouwe? Dat is ook wat....Tsja wat je vriendje betreft, jammer dat hij je niet steunt. ik zou er toch over praten met hem, zo is het ook niks toch?
En je DA-rekening, gewoon overleggen hoor met de kliniek, je zal de enige niet zijn waarvoor het in deze tijd moeilijk is met betalen, mag vast wel in gedeeltes betaald worden.
Verder:, een virtuele knuffel van mij!
SuzanLarissa schreef:Vala schreef:@kentaro, ik mag idd oefenen maar het is nog niet dicht dus nog even geduld. En wb de 2e operatie, die wordt op z'n vroegst 6 weken na de 1e ingepland maar dat vind ik nog te snel.
@SuzanLarissa, volgens mij zag ik een topic met een paard met een slangetje bij zijn oog, is dat de jouwe? Dat is ook wat....Tsja wat je vriendje betreft, jammer dat hij je niet steunt. ik zou er toch over praten met hem, zo is het ook niks toch?
En je DA-rekening, gewoon overleggen hoor met de kliniek, je zal de enige niet zijn waarvoor het in deze tijd moeilijk is met betalen, mag vast wel in gedeeltes betaald worden.
Verder:, een virtuele knuffel van mij!
Klopt das hem inderdaad![]()
Bedankt voor de knuffels![]()
en Kentaro je hebt eigenlijk wel helemaal gelijk..
Vala schreef:Ik mag nog 4 weken niet tillen of draaiende of wringende bewegingen maken. En het kloterige is dat mijn andere hand ook geopereerd moet maar dat ga ik echt nog even uitstellen tot begin volgend jaar.
@Radetski, hoe komt het dat je niemand kan vinden die je paard wil rijden?