Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:50

Ik mag nog 4 weken niet tillen of draaiende of wringende bewegingen maken. En het kloterige is dat mijn andere hand ook geopereerd moet maar dat ga ik echt nog even uitstellen tot begin volgend jaar.

@Radetski, hoe komt het dat je niemand kan vinden die je paard wil rijden?

Anoniem

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:54

Ik wil niemand anders mijn paard laten rijden dus ze heeft mooi een half jaar vrij!
De weg naar zonder krukken lopen überhaupt lijkt nog zo lang...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:54

Vala, ik zou ook zeker wachten tot je je ene arm weer normaal kunt gebruiken voordat je je aan je andere laat helpen!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:58

Ja dat doe ik ook, de plastisch chirurg vond dat ik maar gelijk door moest gaan maar dat doe ik niet hoor. Ik plan een datum begin volgend jaar en dat zeg ik ook gewoon weer af als ik het niet zie zitten :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:10

Het gedeelte van wachten tot volgend jaar is prima, maar dan afzeggen vind ik niet zo handig :P Vind het echt heel raar dat de chirurg aan raadde om het beide gelijk te doen?!
Je kunt dan helemaal niet meer uit de voeten.
De vrouw van een collega heeft het vorig jaar laten doen en er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor als die ene weer helemaal gebruikt kon worden!
Raar dat het advies niet overal hetzelfde is. Hebben ze ook geadviseerd lichte oefeningen te doen in een bak met warm water?? (uiteraard als de wond goed dicht is!!)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:18

Voor de mensen die even willen opvrolijken: (ik moet hier altijd van lachen...)

Afbeelding

Dikke knuffel voor iedereen! :(:) Even doorzetten, na regen komt toch écht zonneschijn!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:30

_O- _O-

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:31

Ik kom me hier ook even melden
voel me nogal eenzaam op dit moment..

Sinds eind juli heeft mijn paard al oogproblemen, nu staat die gelukkig na een paar dagen kliniek weer thuis.
Hopend dat het nu over is na 3 weken behandeling.
Alleen moeten we er 3x per dag heen om hem te behandelen
Het is zo ontzettend sneu om te zien en om hem elke keer weer te moeten plagen -O-
Daarnaast zaterdag een kopstoot van hem gehad, vol in mijn gezicht.
Waardoor ik nu met een hersenschudding thuis zit, weliswaar een lichte maar alsnog.
Hele week ziek gemeld op werk, verveel me dood.

Ben alleen thuis, vriendje is heel ff langs geweest om met paard te helpen maar toen is die hem weer gesmeerd naar
zijn vrienden. Heb hoog nodig behoefte aan gewoon een dikke knuffel maar die zelfs niet gehad.
Daarnaast zit ik na 5 oktober zonder werk, en ik kan nog niks anders vinden ;(
Dat betekend dikke schulden want de dierenarts rekening ligt straks ook al op de mat helaas.
Daarnaast hele vakantie gewerkt om mijn paardje te onderhouden en de rekeningen te betalen.
Wat betekent dat ik alsnog helemaal blut ben..
Vriendje werkt dus ook al voor geen meter mee, en ben een emotioneel wrak door dit alles.
Me feels lonely -O- and need a hug..

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:32

:') Juangi!!!

Jeetje SL... :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) dat is ook nogal wat. Komt het wel goed met je paard?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:33

:(:) :(:) :(:)
Jemig, wat een pech allemaal zeg!!!
Allereerst beterschap voor jou en je paardje!
Betreft de dierenartsrekening, zou je kunnen vragen of je die in gedeeltes mag betalen!?
En betreft je vriendje, zou eens een goed gesprek met hem hebben en anders op zoek gaan naar iemand waar je wel lief EN leed mee kunt delen.....

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:34

Ik ben het helemaal met Kentaro eens! Je vriendje moet er voor je zijn, altijd!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:46

Het gaat ook al een maandje of 2? niet goed tussen ons, hij weet niet of ik de ware ben.
En hij is zo ongeveer mijn hart stukje bij beetje aan het afbreken op dit moment.
Maar ik wil het hem niet zeggen, omdat ik bang ben dat hem dan over de streep zal trekken
en het uit zal maken. Eigenlijk wel erg, want dit is gewoon niet leuk. Van de week al boos op hem geworden omdat die constant zei dat ik sjaggie was terwijl ik gewoon behoefte had aan een knuffel, iets om me op te vrolijken.. mja We zijn al 2 jaar samen, en hebben al heel wat dingen meegemaakt die je normaal niet meemaakt denk ik.
Hij heeft een trap van mijn paard gehad, waardoor die met gebroken kaak en beide kaakkoppen gebroken in het ziekenhuis terecht kwam. Dus dat was niet echt de ideale schoondochter na een halfjaartje verkering..
en regelmatig van paardje afgevallen maar daar nooit wat van gehoord. en nu heb ik die kopstoot gehad en willen zijn ouders liever niet dat hij nog mee gaat naar stal, want paard is gevaarlijk..

Met paard komt het als het goed is goed, als deze behandeling aanslaat tenminste.
De rekening in delen betalen zat ik al een te denken, hoop dat ze dat doen. Maar dat ga ik pas vragen als ik de rekening binnen is, kan nooit erger zijn dan waar ik nu al vanuit ga toch?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:50

Het is voor ons natuurlijk heel erg makkelijk zeggen..... Maar als ik het zo lees zou ik zeggen houd de eer aan jezelf en zet er een streep onder!! Sorry hoor, maar hij weet al 2 maanden niet of jij wel de ware bent?!?!? Daar word ik behoorlijk kribbig van....
Túúrlijk doet een breuk zeer, maar zoals jullie nu bezig zijn word jij ook helemaal niet gelukkig van en er is een kans dat het alsnog uit gaat. Als hij dan echt zo graag voor jou wil kiezen, moet hij daar moeite voor gaan doen! graag of heel niet!

Ik hoop van harte dat de rekening mee valt, maar ben wel erg blij te horen dat het waarschijnlijk goed komt met je beestje!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:20

@kentaro, ik mag idd oefenen maar het is nog niet dicht dus nog even geduld. En wb de 2e operatie, die wordt op z'n vroegst 6 weken na de 1e ingepland maar dat vind ik nog te snel.
@SuzanLarissa, volgens mij zag ik een topic met een paard met een slangetje bij zijn oog, is dat de jouwe? Dat is ook wat....Tsja wat je vriendje betreft, jammer dat hij je niet steunt. ik zou er toch over praten met hem, zo is het ook niks toch?
En je DA-rekening, gewoon overleggen hoor met de kliniek, je zal de enige niet zijn waarvoor het in deze tijd moeilijk is met betalen, mag vast wel in gedeeltes betaald worden.
Verder: :(:) , een virtuele knuffel van mij!

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:21

Knuffel voor iedereen! :(:)

Zelf ook niet helemaal lekker zo, heb naar verwachting iets met m'n kruisbanden. Zaterdag gevoetbald en heel raar gevallen, onderbeen stond stil en knie draaide, heel erg veel pijn daarna. Door naar ziekenhuis, zeiden ze wat met mn kniebanden maar viel wel mee. Dinsdag bij de HA geweest, die heeft me weer doorgestuurd naar het ziekenhuis, gister bij de ortopedisch chirurg geweest en over een week MRI scan. Dit alles net terwijl mijn zus en ik een paardje op proef hebben... Kan nu heel weinig, loop op krukken, en als het mijn kruisband is dan opereren en 9 maand revalideren. Oh en ik zit in m'n examenjaar.. Great...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:23

:(:) zo gezond is sporten nu ook weer niet....
Ik hoop echt voor je dat het mee valt en dat je er heel snel weer vanaf bent!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:26

Marrjjollein schreef:
Knuffel voor iedereen! :(:)

Zelf ook niet helemaal lekker zo, heb naar verwachting iets met m'n kruisbanden. Zaterdag gevoetbald en heel raar gevallen, onderbeen stond stil en knie draaide, heel erg veel pijn daarna. Door naar ziekenhuis, zeiden ze wat met mn kniebanden maar viel wel mee. Dinsdag bij de HA geweest, die heeft me weer doorgestuurd naar het ziekenhuis, gister bij de ortopedisch chirurg geweest en over een week MRI scan. Dit alles net terwijl mijn zus en ik een paardje op proef hebben... Kan nu heel weinig, loop op krukken, en als het mijn kruisband is dan opereren en 9 maand revalideren. Oh en ik zit in m'n examenjaar.. Great...

Poe, dat is ook balen, sterkte!!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:01

Vala schreef:
@kentaro, ik mag idd oefenen maar het is nog niet dicht dus nog even geduld. En wb de 2e operatie, die wordt op z'n vroegst 6 weken na de 1e ingepland maar dat vind ik nog te snel.
@SuzanLarissa, volgens mij zag ik een topic met een paard met een slangetje bij zijn oog, is dat de jouwe? Dat is ook wat....Tsja wat je vriendje betreft, jammer dat hij je niet steunt. ik zou er toch over praten met hem, zo is het ook niks toch?
En je DA-rekening, gewoon overleggen hoor met de kliniek, je zal de enige niet zijn waarvoor het in deze tijd moeilijk is met betalen, mag vast wel in gedeeltes betaald worden.

Klopt das hem inderdaad :j
Bedankt voor de knuffels :)
en Kentaro je hebt eigenlijk wel helemaal gelijk..

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:33

SuzanLarissa schreef:
Vala schreef:

Klopt das hem inderdaad :j
Bedankt voor de knuffels :)
en Kentaro je hebt eigenlijk wel helemaal gelijk..

Kwa je vriend weet ik precies wat je bedoelt..
En dat is inderdaad zooo moeilijk..

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:27

Vala schreef:
Ik mag nog 4 weken niet tillen of draaiende of wringende bewegingen maken. En het kloterige is dat mijn andere hand ook geopereerd moet maar dat ga ik echt nog even uitstellen tot begin volgend jaar.

@Radetski, hoe komt het dat je niemand kan vinden die je paard wil rijden?

Ik weet niet hoe het komt dat ik niemand vind. Pas geleden zocht iemand een bijrijdpaardje ja prima kom maar eens langst, hier me nummer. Bellen ze me niet op. Ja kom op, ik ga niet achter hun kont aanlopen. Me nichtje heeft gelijk iemand gevonden en ik vind maar niemand -O-
Nu is het wel zo, of ik hem nu een dag of een halfjaar stil zet. Ik stap op en kan zo wegrijden. Oke natuurlijk is hij iets makkelijker als hij op zen tijd gereden word. Maar hij zal niet raar gaan doen ofzo. Maar ik weet het niet. Heb overal al advertenties hangen.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 03:07

waar staat je paardje dan als ik vragen mag :)?

ow waarom ik om 3 uur s'nachts wakker ben? omdat ik wakker werd van de pijn
in mijn keel.. ik heb dus een keelonsteking ofzo te pakken.. mag hopen dat die als ik weer in slaap kom
over is als ik wakker ben.. Heb nu al honger xD laat staan als ik echt weer een ontsteking heb -O-
Hoop niet dat het mijn amandelen zijn.. die heb ik al paar keer ontstoken gehad, en dan betekent het dag dag amandelen!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 09:29

Voor alle meiden die het wel ff kunnen gebruiken:

Afbeelding

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:48

Pff voel ik me gister echt een stuk beter zo veel rotter voel ik me bah bah

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:06

hier ook een baal dag vanmorgen vroeg nieuw gips gekregen...maar nu zit het niet goed dus mag zo weer naar het ziekenhuis...echt ik ben het zo zat dat gips zit al tien weken onder tussen.!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:12

:(:)
Dikke knuffels vanaf hier!