Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:Ik vroeg me af: zijn jullie niet bang dat het delen van deze informatie op internet in jullie nadeel kan gaan werken? Onjuiste interpretaties, onjuiste beeldvorming, vooroordelen en het feit dat het gelezen kan worden door iedereen die het maar wil lezen?
Of denken jullie dat jullie boktnaam voldoende bescherming biedt hiertegen?
Is een goedbedoelde vraag!
Miranda40 schreef:Nee inderdaad; of dat het lichaam met mij aan de haal gaat. Het voordeel is wel dat ik het nu ook voel en dat ik dan ook wel gelijk aan de bel trek. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer angstig dat dit gebeurd. Die 10 weken opnamen op de PAAZ hebben mij toen heel goed gegaan. Maar langzaam maar zeker voel ik me zo nu en dan wat afglijden.
Miss_Blimm schreef:Miranda40 schreef:Nee inderdaad; of dat het lichaam met mij aan de haal gaat. Het voordeel is wel dat ik het nu ook voel en dat ik dan ook wel gelijk aan de bel trek. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer angstig dat dit gebeurd. Die 10 weken opnamen op de PAAZ hebben mij toen heel goed gegaan. Maar langzaam maar zeker voel ik me zo nu en dan wat afglijden.
Een ding wat ik vandaag heb geleerd. Door dat je je emoties niet onder ogen ziet en uit, gaat je lichaam het 'uiten' en ondervind je dus lichamelijke klachten. Onder andere door hartkloppingen, hoofdpijn, depressies, etc.
En deels ligt dit aan je persoonlijkheid, en deels door je opvoeding. En deels door hoe je gewend bent, op de automaat, te reageren op gebeurtenissen, gevoelens, etc.
Ja ja, weer een stukje duidelijkheid gekregen vanochtend, voornamelijk over mijzelf, mijn persoonlijkheid.
BarbaLala schreef:Klinkt verstandig Miranda40, even je rust pakken is wellicht beter![]()
Allemaal zo herkenbaar wat jullie typen! Vervelend, maar wel fijn om meerdere mensen te spreken die hier mee lopen.
Ik ben straks gebeld door de GGZ, secretariaat maakte haar excuses voor de gemaakte fouten.
Ze zouden me mailen hoe en wat.
Hadden mij dossier gesloten en ze hadden alleen nog mijn achternaam(? vreemd...) dus toen hebben ze het maar naar de eerste de beste met mijn achternaam in de computer gestuurd, en blijkbaar was dat dus mijn zusje.
Daarnaast is er nu een afspraak voor midden september met de psychiater die ik ook voor de medicatie had, om mijn hulp vraag opnieuw in te dienen.
Moet dus wéér opnieuw een intake doen. (Word de 3e binnen 1 jaar.)
Blijft een wazig verhaal, maargoed.
Ben al lang blij dat er nu een nieuwe afspraak is en dat de klachten in behandeling zijn!
Ga wel mijn begeleider hiervan op de hoogte brengen en hoop dat hij er nog wat aan kan veranderen, want ik heb geen zin om wéér het hele verhaal te doen en wéér een vragenlijst in te vullen...
BarbaLala schreef:Ik sluit mijn dag toch goed af vandaag, ondanks alles.
Net lopend boodschappen gedaan met de honden.
Heerlijk om even m'n hoofd leeg te maken in het bos, alles er uit te lopen en te genieten van ze.![]()
Nu lekker op de bank met de laptop en voor de tv.
Wil een beetje op tijd naar bed en morgen weer "knallen".
DeMolenhoek schreef:Joolien, ken uiteraard jou verleden niet maar het lijkt me aller sinds dat je het niet makkelijk hebt gehad.
Hier hoofdpijn, was te verwachten heb me letterlijk de dag doorgesleept, het is weer allemaal te veel.
gummie schreef:Het gaat in het leven niet om welke kaarten je krijgt, maar wat je er mee doet...
Ik denk dat velen het niet makkelijk gehad hebben, of nog steeds zwaar hebben. Ik heb echter ook gezien en geleerd dat hoe je ermee omgaat bepalend is voor hoe je leven er uit gaat zien.