Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miepmiep91 schreef:Hallo Dames,
Ik zit er over na te denken om een pony , schuine pony te nemen.
http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/687148
Jaja niet een charmante foto hihi . Ik ben de rechter.![]()
Iemand een idee , en word je hoofd er veel dikker van ?
Boself schreef:miepmiep91 schreef:Hallo Dames,
Ik zit er over na te denken om een pony , schuine pony te nemen.
http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/687148
Jaja niet een charmante foto hihi . Ik ben de rechter.![]()
Iemand een idee , en word je hoofd er veel dikker van ?
Ik heb een redelijk rond/dik gezicht, en oordeel zelf maar: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4253_n.jpg
Zal wel loslopenIk denk meer dat je problemen gaat krijgen met je kruin, maar misschien dat je kapper daar wat op kan vinden ^^
AngelSpirit schreef:Ik heb trouwens zelf een haar dilemma! Ik moet weer eens nodig naar de kapper om me pony uit te dunnen en bij te werken. Plus ik moet me haar weer eens nodig verven (ben as blond van mezelf, lijkt net of ik grijs word -.-).
MAAR! Ik weet niet zo goed wat ik moet doenIk denk dat ik naar mahonie rood met wat aubergine erdoorheen ga (ehb ik eerder gehad) maar ik wil ook wel weer iets.. paarser/blauwer proberen. Het is nu donkerbruin (door de belichting lijkt het zwart nu, maar dat is het absoluut niet! Wordt zelfs lichter bruin boven op. My webcam works that way). Plus ik wil me haar lang laten groeien maar tegelijkertijd ook weer knippen. Wat vinden jullie?
Excuseer van mijn makeup loze niet zo mooie gezichtje momenteel. Laatste erg lui om me make up te doen..
[ Afbeelding ]
Boself schreef:AngelSpirit schreef:Ik heb trouwens zelf een haar dilemma! Ik moet weer eens nodig naar de kapper om me pony uit te dunnen en bij te werken. Plus ik moet me haar weer eens nodig verven (ben as blond van mezelf, lijkt net of ik grijs word -.-).
MAAR! Ik weet niet zo goed wat ik moet doenIk denk dat ik naar mahonie rood met wat aubergine erdoorheen ga (ehb ik eerder gehad) maar ik wil ook wel weer iets.. paarser/blauwer proberen. Het is nu donkerbruin (door de belichting lijkt het zwart nu, maar dat is het absoluut niet! Wordt zelfs lichter bruin boven op. My webcam works that way). Plus ik wil me haar lang laten groeien maar tegelijkertijd ook weer knippen. Wat vinden jullie?
Excuseer van mijn makeup loze niet zo mooie gezichtje momenteel. Laatste erg lui om me make up te doen..
[ Afbeelding ]
Is dark Auburn niet iets voor je? Dat is bruin met een rode ondertoon![]()
[ Afbeelding ]
Anders misschien extensions voor de lengte (tijdelijk)? (die hoeven echt niet tot je heupen te komen, maar gewoon tot ongeveer je BH bandje)
PocoGaucha schreef:je kan spoeling er vaak een heel stuk uitwassen met head en shoulders. gewoon een paar keer wassen tot je kleur lichter is en dan in de kleur verven die je wel wilt, of niet meer verven
Boself schreef:Head & shoulders, dat haalt de kleur echt uit je haar
AliesMeijer schreef:Boself schreef:Head & shoulders, dat haalt de kleur echt uit je haar
Echt? Wat grappig! Bedankt voor je tip!Tegen die tijd zal ik het gaan proberen!
Dankje Gerbenfroh! Eigenlijk vind ik het zelf ook wel bij me passen gelukkig!
Jouw haar is ook gaaf zeg! Gedurfd, maar volgens mij ben jij iemand die dat kan hebben! Die pony past er ook perfect bij.