[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arabcarla

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:27

Ehmz licht honing blond

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:39

arabcarla schreef:
Ehmz licht honing blond

Dat is warmer ;) Ik denk dat je wel snor zit. Gewoon uitproberen :D

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:47

We gaan t merken haha... anders geef ik jouw de schuld ;-P

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:49

Ik heb trouwens zelf een haar dilemma! Ik moet weer eens nodig naar de kapper om me pony uit te dunnen en bij te werken. Plus ik moet me haar weer eens nodig verven (ben as blond van mezelf, lijkt net of ik grijs word -.-).

MAAR! Ik weet niet zo goed wat ik moet doen :( Ik denk dat ik naar mahonie rood met wat aubergine erdoorheen ga (ehb ik eerder gehad) maar ik wil ook wel weer iets.. paarser/blauwer proberen. Het is nu donkerbruin (door de belichting lijkt het zwart nu, maar dat is het absoluut niet! Wordt zelfs lichter bruin boven op. My webcam works that way). Plus ik wil me haar lang laten groeien maar tegelijkertijd ook weer knippen. Wat vinden jullie?

Excuseer van mijn makeup loze niet zo mooie gezichtje momenteel. Laatste erg lui om me make up te doen..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:13

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:01

Boself schreef:
miepmiep91 schreef:
Hallo Dames,

Ik zit er over na te denken om een pony , schuine pony te nemen.

http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/687148

Jaja niet een charmante foto hihi . Ik ben de rechter. *\o/*

Iemand een idee , en word je hoofd er veel dikker van ? }>

Ik heb een redelijk rond/dik gezicht, en oordeel zelf maar: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4253_n.jpg

Zal wel loslopen :P Ik denk meer dat je problemen gaat krijgen met je kruin, maar misschien dat je kapper daar wat op kan vinden ^^

Ziet er leuk uit op je foto *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:24

AngelSpirit schreef:
Ik heb trouwens zelf een haar dilemma! Ik moet weer eens nodig naar de kapper om me pony uit te dunnen en bij te werken. Plus ik moet me haar weer eens nodig verven (ben as blond van mezelf, lijkt net of ik grijs word -.-).

MAAR! Ik weet niet zo goed wat ik moet doen :( Ik denk dat ik naar mahonie rood met wat aubergine erdoorheen ga (ehb ik eerder gehad) maar ik wil ook wel weer iets.. paarser/blauwer proberen. Het is nu donkerbruin (door de belichting lijkt het zwart nu, maar dat is het absoluut niet! Wordt zelfs lichter bruin boven op. My webcam works that way). Plus ik wil me haar lang laten groeien maar tegelijkertijd ook weer knippen. Wat vinden jullie?

Excuseer van mijn makeup loze niet zo mooie gezichtje momenteel. Laatste erg lui om me make up te doen..

[ Afbeelding ]

Is dark Auburn niet iets voor je? Dat is bruin met een rode ondertoon :D
Afbeelding
Anders misschien extensions voor de lengte (tijdelijk)? (die hoeven echt niet tot je heupen te komen, maar gewoon tot ongeveer je BH bandje)

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:40

Ik ben dit topic helemaal uit het oog verloren, ik had alleen de oude nog tussen mijn berichten staan!
Nu kom ik even binnenvallen voor een eigen probleempje..

Van mijzelf ben ik donkerblond.
Afbeelding

Nu heb ik het dmv een kleurspoeling (colour creme gloss, garnier) 'lichtbruin' geverfd. Nu is het donkerbruin geworden en gaat het wordt wel lichter na wassen, maar het zal er niet helemaal uitgaan..

Zo is het nu (In bepaald licht echt tegen het zwarte aan):
Afbeelding

Nu is het waarschijnlijk vragen naar de bekende weg, maar is er misschien nog een mogelijkheid om, als ik zat ben van donker haar, op de 1 of andere manier de spoeling toch uit mijn haar te krijgen? Ik vind het een beetje een eng idee om er nu voorgoed aan vast te zitten, ookal ben ik er nu best blij mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:50

Head & shoulders, dat haalt de kleur echt uit je haar :D

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:26

Boself schreef:
AngelSpirit schreef:

[ Afbeelding ]

Is dark Auburn niet iets voor je? Dat is bruin met een rode ondertoon :D
[ Afbeelding ]
Anders misschien extensions voor de lengte (tijdelijk)? (die hoeven echt niet tot je heupen te komen, maar gewoon tot ongeveer je BH bandje)

Dat is een idee! Alleen ik ehb me haar al geknipt :P Er passen geen extensions meer in.. (achter dan :P haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:53

Iemand ervaring met Manic Panic? Ik zit eraan te denken om een potje te komen om tussendoor mijn haar een beetje bij te verven, maar kan iemand me vertellen of dat een goed idee is of niet? :+

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:38

Help!

Mijn haar is nu door een fout (zie eerdere bericht) heel donkerbruin ( dmv spoeling) maar het word niet lichter...

Nu heb ik net deze gekocht de casting creme gloss kleur amber,
Maar zou ik dat er overheen kunnen doen met enig resultaat?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:43

Manic Panic gaat er wel heel snel weer uit geloof ik.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:08

je kan spoeling er vaak een heel stuk uitwassen met head en shoulders. gewoon een paar keer wassen tot je kleur lichter is en dan in de kleur verven die je wel wilt, of niet meer verven

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:15

PocoGaucha schreef:
je kan spoeling er vaak een heel stuk uitwassen met head en shoulders. gewoon een paar keer wassen tot je kleur lichter is en dan in de kleur verven die je wel wilt, of niet meer verven

Helpt niet ik was het al 3 weken daarmee maar het is nu van zwart naar donkerbruin...maar te donker voor mij

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:00

je zou kunnen blonderen en kunnen verven met kleur naar keuze, maar dat zou ik niet doen, wordt je haar echt niet beter op, gewoon geduld hebben tot het eruit is dan.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:02

Okey hè balen maar bedankt!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:49

Waaaauw, dat zwarte/donkere haar staat je fantastisch AliesMeijer!!! :j

Mijn haar is nog net zo oranje rood als tijd terug, ik heb echt de beste shampoo ever om het mooi te houden!

Afbeelding

Ik heb ook clip in extensions besteld maar zo rood kon ik het niet vinden (al lijkt het zo nog extemer door de zon) maar misschien als ik deze dan
was met die shampoo van me (koper kleurpigment, zoals zilvershampoo maar dan voor rood!)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 058wt_1163

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:51

Welke shampoo gebruik jij Gerbenfroh?
(Sorry, kom even binnenvallen. :o )

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:53

Deze!

Afbeelding
Heb het gehaald bij de PAK (kapperswinkel) maar je kan het ook online bestellen!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:05

Boself schreef:

Echt? Wat grappig! Bedankt voor je tip! :) Tegen die tijd zal ik het gaan proberen!

Dankje Gerbenfroh! Eigenlijk vind ik het zelf ook wel bij me passen gelukkig!
Jouw haar is ook gaaf zeg! Gedurfd, maar volgens mij ben jij iemand die dat kan hebben! Die pony past er ook perfect bij.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:11

Thanx!!

Ik gebruik nu van CHI de Tone & Shine Auburn. Dat is een coditioner met kleurpigmenten.
Maar een shampoo met kleur is altijd handig erbij.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:15

Ik ben lichtblond (zie profiel) en ik ga er nu intens roodbruin van L'oreal ingooien :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:04

Ben benieuwd! Ik zou dat niet durven, mijn blonde haar is heilig :)) Al wil ik het wel ergens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:13

AliesMeijer schreef:
Boself schreef:

Echt? Wat grappig! Bedankt voor je tip! :) Tegen die tijd zal ik het gaan proberen!

Dankje Gerbenfroh! Eigenlijk vind ik het zelf ook wel bij me passen gelukkig!
Jouw haar is ook gaaf zeg! Gedurfd, maar volgens mij ben jij iemand die dat kan hebben! Die pony past er ook perfect bij.

Naja, uit natuurlijk haar haalt het de kleur niet, maar het is een hele sterke shampoo en maakt rood haar oranje xd