Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Bijpassende outfit... ahum heb gister net leuk licht paars shirt besteld
maar heb al wel een turquoise shirt (al is dit aqua dus ook niet echt helemaal). Ze voelde super... morgenochtend ga ik er mee trainen. spokie79 schreef:En dan vergeet ik nog de core stability. Navel in, bekkenbodem vast, stuitje wijst naar beneden, schouders laag, borstbeen omhoog.
@missfitness, inderdaad. Ik heb op een sportschool gewerkt en zoveel mensen doen het fout alleen maar omdat ze veel te veel en te snel willen. Maar ik ben ook wel een zeikerd.....haha.
. 

)

Ik ga binnenkort ook eens kijken voor goede schoenen.

Dat zinnetje is ook al een paar jaar één van mijn favorieten.

http://2.bp.blogspot.com/_V6wfTxZekiQ/T ... Carmen.jpg
Ben bang dat ik er met alleen hardlopen niet kom. 
Komt wel goed
Ik wil het hardlopen heel graag weer oppakken, maar het lukt me echt voor geen meter. De motivatie heb ik wel, maar doordat mijn lijf behoorlijk slecht zuurstof transporteert, verzuur ik binnen een minuut als een malle. Ik ben hiervoor in het ziekenhuis geweest waar ik allerlei tests heb moeten doen. Daaruit bleek dus dat bij inspanning het zuurstofgehalte in mijn spieren echt heel erg laag is. Waar het precies vandaan komt, is me nooit verteld. Inmiddels loop ik dus ook niet meer bij longarts en neuroloog.
Af en toe probeer ik wel door te lopen om te kijken of ik er doorheen kan lopen, maar dat lukt me ook niet. Wandelen en stilstaan doet ook heel zeer. Conditioneel kan ik het prima een half uur volhouden, maar mijn benen doen gewoon echt niet mee. Mijn ademhaling heb ik trouwens wel heel goed onder controle, hartslag is ook niet bijzonder hoog. Kan ook makkelijk een goed en constant tempo aanhouden. Interval kan ik in principe ook prima volhouden aangezien ik hockey en dat vrij impulsief is. Maar ook daar moet ik echt om de 10 minuten wisselen, heel frustrerend.
Janine1990 schreef:Veirl schreef:Ik moest vandaag post bezorgen, daar doe ik ongeveer 2 uur over en dan loop ik dus continu. Pfff, ik merkte echt aan m'n benen dat ze moe zijn van het hardlopen.
Hoevaak heb je nu gelopen?