Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

brittney98

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:18

Zo net even 3 muggen dood gemept nu slapen.

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:51

En nu zit ik klaarwakker op de bank :( niks meer op tv...tja zo maar eens proberen te slapen..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:09

Ik slaap ook nog niet.
Ben ook helemaal nog niet moe.

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:13

Nou ben ik niet de enige :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:16

Helaas niet.
Ik heb net buiten een sigaretje gerookt, heb een bolletje kaas gegeten, ben nog even wezen plassen, en lig nu weer in bed, maar ik kan gewoon niet slapen!!

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:20

dit is nou de zoveelste nacht dat ik wakker ben en niet kan slapen.. en de eerste naxht dat ik zelfs behoorlijk misselijk ben en hoofdpijn heb..
normaal ben ik zo in slaap te krijgen en uit mijn slaap halen kunnen menaen mij bijna niet. nu is het anders om; ik ben niet in slaap te krijgen en om het lichtste geluid ben ik weer klaar wakker.. nou, ik ben er wel helemaal klaar mee en ben zwaar geirriteerd op dit moment. ik heb mijn breiqwrk maar gepakt en ga dat maar effw doen totdat ik hopelijk in slaap kukel. (jaja, ben 21 en brei mijn eigen winterkleding. het houd me van de straat)
ik baal stevig en weet zelf biet meer wat ik bog kan doen.. ik ben van nature wen avondmena maar het begint langzamerhand erop te lijken dat ik een nachtmens aan het worden ben en overdag ga slapen....
pff.. en die muggen komen bier ook met troepen tegelijk, een nieuwe uitdaging :-) killing attack!! agressie maar op hun afreageren ;-)

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:28

yes!! 1 echt een heel hysterisch zoemende mug is er niet meer, nu de rest nog en weer proberen te slapen.. mijn maag voelt ook niet fijn.. komt omdat ik vreselijk moe ben.. maar alsnog niet kunnen slapen..

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:44

Ik kan op dit moment gewoon niet slapen voor 3 uur, maar dat is mijn zomerritme :+
Als ik eenmaal in bed lig, lig ik ook zo te pitten, helaas slaap ik dan wel door tot 2 uur :') en ik heb ook nachten waar ik heel goed slaap, maar heel veel droom en slecht uitrust.

Ik heb door heel veel stress last gehad van slapeloze nachten, bij mij werkte lezen gewoon heel goed, gewoon lezen tot je bijna in slaap valt, boek weg en dan heeeeeeeeerlijk langzaam indommelen, en VAN DE PC EN TV AFBLIJVEN, door de lichten en geluiden die in je hoofd blijven spoken blijf je ook wakker.

Wat ook heel belangrijk is, is een vast dagritme en een vast nachtritme. bijvoorbeeld om 9 uur tv/pc/smartphone/tablet uit, dan wat eten, wat drinken, sigaretje roken, tanden poetsen, douche (vul zelf maar in) dan in je bed gaan liggen (inmiddels is het dan 21.30 - 22.00) rustig in je bed gaan liggen evt met wat drinken, half uurtje, uurtje lezen, licht uit en slapen (in het begin je ogen dicht).
En dat blijven herhalen, op een gegeven moment is je lichaam daar zo aan gewend dat je vanzelf in slaap valt en vanzelf weer wakker word.
Als je een uitslaper ben heb je pech want je word gewoon weer om 9 uur wakker :+
Dit is wel makkelijker als je een gewoontedier bent, gewoon vaste werk/school tijden hebt en vaste tijden hebt wanneer je naar je paard gaat.

vaste ritmes zijn heel belangrijk wil je goed uitrusten.

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 03:18

Nu nog wakker maar net terug uit de stad! Heb het vermoeden dat als mijn hoofd me kussen raakt dat ik gelijk vertrokken ben :+

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 10:04

het probleem is dat ik een vast ritme heb, ik lig normaal geaproken negen uur op bed en rond zeven/acht uur wordt ik wakker (ik heb heel veel slaap nodig, koetere nachten kan ik helaaa niet maken anders val ik in slaap onder het werk) ik heb tv en laptop eigenlijk nooit zo laat nog aan, ik ga ala ik alles uit heb gedaan even breien of haken ik ben nu al met wintwrkleding bezig. als ik zowat in slaap val dan leg ik het aan de kant en gaat lichten ook uit en lig ik in bed. maar op de 1 of andere manier kan ik nit in alaap komen. lezen heb ik ook al geprobeert, ik lig gewoon tot drie uur in nacht wakker en als ik er half vijf weee uit moet..oja ik droom ook versxhrikkelijk veel. ik droomde dat ik mijn mini (70cm) in had gespannen en direx een wedstrijd mee had gelopen. ik ben hem bezig te beleren maar in mijn dromen klapte ik de supky er gewoon achter.. dit is 1 sroom die ik nog wewt maar ik sraai en woeo se gehele naxht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 05:16

Ben ik maar alleen vannacht?!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:10

Ja wonderwel redelijk geslapen. De afterparty bij de overbuurtjes was dit keer niet zo luidruchtig. En vanavond eindelijk weer lekker in mn eigen bedje thuis!! (jammer alleen dat dat ook betekend: werken en dus vroeg op!)

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:25

Wow ik heb sins tijden heerlijk geslapen.

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:30

Ik heb het altijd, moeilijk in slaap vallen, meestal als ik naar bed ga slaap ik over een uur nog niet! De laatste tijd heb ik er geen last van, of bijna geen last, maar misschien komt dat doordat ik de hele dag op stal ben( vanaf tien uur s'ochtens tot 6 uur s'avonds) :P.

Edit: soms ben ik er ook om 11 uur :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:21

Vanachtbijna 10 uur in bed gelegen. Bjna hele tijd geslapen.
Vandaag niets actiefs gedaan dus zal wel slecht slapen en wekker gaat al om half 7 aaaah

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:31

Ik zie het ook weer somber in.
Ben totaal niet moe...

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:09

ben ik weer mensen.. :')
heb 2 nachten redelijk geslapen, maar ben nu totaal niet moe...

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:17

Val meestal rond een uur of 2 eindelijk in slaap, en dan weer om 7 uur eruit (met schooldagen). Heel vervelend want dat houd je natuurlijk niet lang vol, dus dan lig ik bv op zondag de hele dag op bed. Maar telkens begint het weer van voor af aan..

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:19

dat is idd vervelend.. :(:)

Ik voel me nu ook niet echt goed.. :n hele tijd misselijk.. := heb net overgegeven.. :(

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:22

Awh balen.. :(:)

Had gisteren bijna overgegeven maar dat kwam door iets anders. :+

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:24

Jaa :n
ooww haha :+

michelle___

Alcohol? Hahaha!

:wave: ben ook weer van de partij

cosmoxxx1

Michelle jij ook hier? :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:26

michelle___ schreef:
Alcohol? Hahaha!

:wave: ben ook weer van de partij

Ja haha die Jack Daniels viel niet echt geweldig. :+

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:27

:')