Klinkt positief Peet! Fijn dat het bot zo goed aan het reageren is. Hopelijk geneest het litteken ook steeds beter en komt de vochthuishouding ook weer snel in balans. Sterkte voor de komende tijd, stapje voor stapje.
Weer een stapje dichterbij het herstel Peet ook al gaat het voor je gevoel veel te langzaam. Je kan het meid!nog even volhouden en je kunt straks weer lopen en dan hopelijk zonder pijn.
Langzaam gaat het zeker, hoorde vanmiddag van de fychio dat we zo en zo wel twee maanden verder zijn voor ik echt 100% kan belasten zonder krukken. Pffff straks ga ik nooit meer aan het werk, zo voelt het gewoon hihi. Heb net van de fychio nieuwe oefeningen erbij en hij heeft me er ook nog even op gewezen dat ik nu zat pijntjes ga krijgen (spierpijnen en vocht been hihi). Volgende week gaat ik voor het eerst naar de fychio zelf toe en gaan we kijken of we al wat oefeningen ergens op in de sportzaal kunnen doen. Ach we zijn teminsten weer bezig. Ja hij vond 1 ding niet goed en dat is dat ik scooter ga rijden, toen heb ik ff tegen hem gezegt dat het zijn probleem is niet de mijne. Ik ga hoedan ook als ik weg moet op de scoot, ben het zat iedereen te moeten vragen en wil gewoon zelf weg kunnen.
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 18-09-12 22:17
ik lees het steeds verkeerd ik maak er steeds panda-plastiek van ipv pan-dak-plastiek. Vooral de eerste keer toen ik je topic doorlas heb ik wel 3x moeten kijken wat er nou stond. en
Whis_Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-12 10:49
Geef niet hoor, maar het gaat echt om een pandakje hihi Ik zal over 6 weken eens vragen of ik een printje van de foto's kan krijgen, dan is het wat duidelijker uit te leggen.
wat kan een mens gelukkig worden van een kwartier fietsen bij de fychio. voor het eerst in maanden weer op de fiets gezeten. volgens de fychio had ik twinkelingen in me ogen, ja raar he hihi. nu afwachten wat het doet. mag van 75% naar 80/85% opbouwen. volgende week donderdag terug.
grrr
Geplaatst: 27-09-12 19:09
Goedzo Peet! Hopelijk krijg je er geen last van en ga je alleen maar vooruit!
Net toch even wat traantjes gelaten. 1 omdat ik nu in huis zonder kruk MOET gaan lopen. 2 Omdat ik helemaal opnieuw moet leren lopen. Na twaalf jaar heeft de oude heup een hoop ellende veroorzaakt. Dus als ik loop doen ik automaties waggelen om dus de heup te ontzien en dan moet er nu uit getraint worden. Ik heb weer een kwartier gefiets op gelijk iets zwaardere stand (gaat super geen pijn) Toen moeten lopen zonder kruk (doet geen pijn maar is heel veel werk nog) En toen moest ik 2x20 keer met omhoog duwen op een apparaat (deed ook geen zeer aan de heup) Nu weer afwachten wat het de aankomende dagen gaat doen. Buiten mag ik niet zonder me ene kruk. Volgende week nog 1x en dan vanaf de week erop 2x per week. Pffff ik dacht ik loop wel ff weg, wat een tegenvaller zeg, maar wel zo blij dat we mogen gaan oefenen erop. Ondanks dat ik heel blij ben en weer een stapje verder ben, ben ik er ook wel een beetje van slag van. Tuurlijk gaat ik het wel redden dat moet. Ik wil weer normaal kunnen lopen en funcioneren zonder pijn en ik wil weer aan het werk. Maar het viel gewoon erg tegen.
Petra het valt allemaal niet mee. Rustig aan meid en ik hoop toch zo dat het herstel verder voorspoedig gaat. Maar ik kan mij goed voorstellen dat de moed soms in je schoenen zakt. Heel veel sterkte!
Peet, je bent een kanjer Ik vind het echt super nieuws dat je wéér een beetje meer mag gaan belasten! Eindelijk echt vooruitgang erin! Kop op meis, je bent een sterke vrouw, jij gaat dit gewoon doen!
Whis_Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-12 10:34
Dankje allemaal, het was in mijn hoofd zo ff gedaan, maar in het echt dus niet. Nou denk ik ook omdat op dit gebied er helemaal geen voorlichting is geweest hoor. Dok zei ik April: We gaan dan even je heupkop wat wijder maken, en dan mag je de eerste 6 weken niet belasten, maar daarna ben je niet gelijk van je krukken af. Nee niet wetend dat ik nu 17 weken verder net pas ga beginnen. Maarja het is niet anders, dus nemen we het maar zoals het is. Vanmorgen uit bed gekomen met toch heel wat spierpijn in me bovenbeen en de ergste pijn zit in mijn enkel.