Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en de vis erg zacht, maar dat ging toch niet zo goed. Stukje nectarine ook niet maar ik wilde wel wat fruit binnen hebben voor de vitamientjes. Probleem is eigenlijk altijd hetzelfde, dat stukje gehemelte waar nu die korst ook zit. Minste dat daar wat tegenaan komt gaat dat prikken en pijn doen, niet normaal. Is ook als ik wat drinkt trouwens. Ik probeer water te vermijden en neem zachte limonade in de plaats. Alleen al maar om genoeg suikers naar binnen te krijgen voor energie.
. Als ik eet of drink doet dat best zeer en slikken doet ook zeer. Ik ga morgen even nieuwe zakjes pijnstilling halen.
Dat is namelijk een klein tikje sterker dan de gewone dafalgan die ik had.
Ik werk in een ziekenhuis (administratief, dat wel) maar ik weet prima waar ik op moet letten en wanneer het goed fout zit. Heb gewoon de ingreep in mijn geval flink onderschat, vooral met die doorgang klaarmaken in het bot ook. Vandaar dat ik ook regelmatig mijn temperatuur opneem en het opvolg als hij wat hoog is, dat zit tot nu toe echter wel gewoon goed. 
Vanmiddag is er wel ergens een draadje losgekomen, dat zat plots los in mijn mond maar ik weet niet van welk plekje. Er bloedt niks en geen extra pijn dus is niet erg.
Maar wel fijn dat je medicatie gevonden hebt wat goed helpt. En wel een heftige ingreep!
leuk was anders,, ook 2 flinke ontstekingen1 met spoed verweiderd.