Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:29

Helemaal mee eens Pope :j

Ik ben zelf vanaf mijn basisschooltijd tot aan mijn eindexamentijd gepest. In mijn examenjaar was het zelfs zo erg dat ik dacht aan zelfmoord, het enige dat mij op de been hield was mijn paard. Ik denk nog wel een terug aan die tijd en dan denk ik had ik maar dit of dat gedaan. Dus doe wat je kunt om de resterende twee aan te pakken, haal de ouders erbij (indien dit ouders zijn die hier niet achter staan, in mijn geval vonden de ouders het totaal niet erg wat hun dochters flikten) en zorg dat ze geschorst worden.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 19:33

Oke, keus gemaakt.

Morgen gaat er niet met afluisterapparatuur gewerkt worden :')
Maar als de meiden morgen of overmorgen, voor de hemelvaart geen excuses hebben gemaakt, ga ik het weer hard spelen. Nogmaals, wel ga ik morgen aangeven dat ik wil dat de ouders van deze meiden hierbij betrokken worden. :j
Die van J zijn erbij betrokken vanwege zijn fb post.
Die van L niet, want met hem heb ik er zelf uit kunnen komen, dus dat vind ik dan voldoende.
Die van meisje N waarschijnlijk ook niet, ik neem aan dat het gesprek morgen goed zal gaan en dat we er gewoon uitkomen. :)

Dus.. Ze hebben 2 dagen. Hebben ze woensdag namiddag nog geen excuses gemaakt zal ik de tweets laten lezen aan mn mentor en (waarschijnlijk, als het nodig is met enige druk van mijn vader) nadrukkelijk vragen of de ouders ingelicht kunnen worden. Fijne hemelvaart :D

Tanya

Re: Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:59

Goed plan! Hoop dat ze hun excuses dan wel menen, daar heb je natuurlijk ook grote verschillen in.
Denk dat het een goed idee is om hun ouders erbij te betrekken, al is het maar om misschien andere meisjes nog te behoeden voor hun pest gedrag.

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:51

Goede ontwikkelngen meis! Je klinkt ook heel sterk!
Zet hem op!!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 21:20

Bedankt.. :o
Heb net beide mentoren een mail gestuurd met de ontwikkelingen. Morgen praat ik als het goed is met één van mijn mentoren (de vaatdoekvariant, dat dan weer wel) en ik denk dat ik de tweets van R en K alvast maar meeneem en laat lezen. Verder ga ik nog niets ondernemen denk ik. Ze hebben twee dagen de tijd. :j

Slaaplekker iedereen! <3

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:23

VET GOED! You go girlll :D!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 21:41

Nog even snel een heerlijke opmerking van mn vriend hier neer zetten over de bitch herself R, als laatste vermaak op de avond..

'Lies.. Snap jij nou dat zo'n lelijke, arrogante blonde dakduif de snelste was.. Van AL die duizenden zaadjes?!' :')

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:05

Hahahahahahaha die is wel erg goed :')! Je moet m'n vader is horen schelen als iemand raar doet. Al is het een docent. Maakt hem niks uit haha! :')!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:21

WOow wat heftig allemaal zeg!!

ik heb echt respect voor je over hoe je het allemaal doet! heel veel succes morgen!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:46

Ik vind het goed dat het je dit hebt aangepakt, maar je slaat nu zelf een beetje door naar de andere kant. Jij plaatst nu ook opmerkingen over deze meiden hier. Houd er rekening mee dat het Groenhorst een kleine school is (heb er zelf ook gezeten) en je topic wellicht ook al bekend is daar. Er zitten veel bokkers op het Groenhorst, volgens mij. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het top dat je voor jezelf opkomt en dat mag ook, maar je maakt er nu wel een groot heldenverhaal van imo. Niet te ver doorslaan, want dan trek je uiteindelijk weer aan 't kortste eind.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 09:31

Ik sluit me bij dwaallicht aan. Ik begrijp dat je een energieboost gekregen hebt, maar nu weer tijd om volwassen te worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 09:38

Ik begrijp dat je dit topic als uitlaatklep gebruikt.
Dat je hier lekker afreageert en dingen schrijft die je anders niet zou doen.
Maar pas op voor doorslaan, verlaag je niet tot hetzelfde gedrag als de pesters.
Denk aan meelezers. Een balletje kan raar rollen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 10:27

Ik maak er absoluut geen heldenverhaal van, hoe kom je daarbij..?

En wie zegt dat ik me verlaag tot het niveau van de pesters, het enige wat ik deed was me even afreageren, en dan niet eens tegen hun? En er is niemand uit onze klas die op bokt zit, ik heb geen namen genoemd en ik heb geen foto's in mn profiel staan. Al ziet iemand van het Groenhorst dit topic en ze kennen me niet, dan kunnen ze het echt niet meteen aan mij linken. Maargoed ik heb niet zo'n zin om hier een discussie over te beginnen.

Straks praat ik met mn mentor :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:05

Douraque schreef:
Ik ben zelf vanaf mijn basisschooltijd tot aan mijn eindexamentijd gepest. In mijn examenjaar was het zelfs zo erg dat ik dacht aan zelfmoord, het enige dat mij op de been hield was mijn paard. Ik denk nog wel een terug aan die tijd en dan denk ik had ik maar dit of dat gedaan.

Idem :j
Alleen bij mij was het dan niet op het voortgezet, maar op het mbo. Mijn toenmalige verzogpony heeft mij op de been gehouden. Ben hem daar nog altijd dankbaar voor. Helaas is hij verkocht.. Maar heeft nu wel een goed leven met een hele leuke baas <3

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:14

Ik heb echt gelachen om je verhaal over J en zijn ouders. Prachtig zeg. Ik hoop verder voor jou dat je nu rustig en gezellig je opleiding kan afmaken.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:11

En hoe is het gedaan vandaag?
Het is nooit verstandig de school naam te noemen :)

Digene hoeft niet bij jou in de klas te zitten maar bv een zusje/nichtje en hup je word zo herkend hoor. Zal je verbazen hoe snel.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:37

stille meelezer meld zich.
meid ik heb echt diep respect voor hoe jij met de situatie omgaat, destijds had ik echt het lef er niet voor.
Ook al heb ik het nu redelijk leuk op (een andere) school, bij elke random rotopmerking die er gemaakt wordt in het algemeen vraag ik me nog steeds af of t over mij gaat of ik trek het mezelf aan terwijl het meestal niet eens over mij gaat.
Grapjes waar ik nu met kiespijn om kan lachen hebben mij in het verleden zo veel pijn gedaan en vernederd.
mensen weten gewoon niet hoeveel schade ze aan kunnen richten :n

hieronder een mooie tekst over pesten:

Een onderwijzeres in New York onderwees haar klas over de gevolgen van pesten. Ze gaf hen de volgende opdracht. Ze gaf alle kinderen in de klas een stuk papier en zei hen het te verfomfaaien, het te verkreukelen, er een prop van te maken, het op de grond te gooien en er op te stampen. Kortom er echt een puinhoop van te maken, maar het niet te verscheuren. De kinderen vonden dat wel een leuke opdracht en deden hun best het blad zo veel mogelijk te verkreukelen. Toen kregen ze de opdracht om het papier voorzichtig weer open te vouwen, zodat het niet scheurde en het weer glad te strijken. Ze liet hen zien hoe vol littekens en vuil het papier was geworden. Toen zei ze de de klas dat ze het papier moesten zeggen dat het hen speet dat ze het zo verkreukeld hadden. Maar hoe vaak ze ook zeiden dat het hen speet en hoe ze hun best ook deden om de kreukels weer uit het papier te halen, het lukte hen niet om het blad in de vorige gladde staat terug te krijgen. Ze wees haar leerlingen op alle littekens die ze achterlieten. En dat die littekens nooit meer zullen verdwijnen, hoe hard ze ook probeerden ze te repareren. Dat is wat er gebeurt als een kind een ander kind pest. Je kan zeggen dat het je spijt, je kan proberen het weer goed te maken, maar de littekens zijn er en die blijven. Mensen van 80 kunnen nu nog navertellen hoe ze op de lagere school gepest werden. De kreukels gingen er niet meer uit. De gezichten van de kinderen in de klas vertelden haar dat haar boodschap was overgekomen.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:43

@Carr_friesje, die tekst is echt mooi! :j

TS, ik zou willen dat ik jouw moed had gehad om degenen die mij pestten zo aan te pakken!! Super hoe je dit doet.

Liesje1611 schreef:
Nog even snel een heerlijke opmerking van mn vriend hier neer zetten over de bitch herself R, als laatste vermaak op de avond..

'Lies.. Snap jij nou dat zo'n lelijke, arrogante blonde dakduif de snelste was.. Van AL die duizenden zaadjes?!' :')

_O- _O_

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:07

Wie er van mij een lintje mogen zijn de ouders van J. Wat een respect zeg... Ik ken een hoop ouders die dat nooit zouden doen :) .

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:14

en??? nog iets gehoord?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 19:26

Pff.. ik ben gesloopt :')

Vandaag gesprekje gehad met N, die kwam pas hélemaal aan het einde van de dag naar me toe (had de hoop al bijna opgegeven :') ) maar ze heeft netjes excuses aangeboden en dergerlijke. Heb ik geaccepteerd en gezegd van 'wat mij betreft zand erover en laten we het nog een paar weken dit jaar gezellig maken' :)

R en K heb ik noppes nada niets van gehoord, uiteraard. Heel verrassend maar niet heus :')
Even met mijn mentor gepraat, en hij wilde het even afwachten tot volgende week dinsdag. Hebben ze dan nog geen toenadering gezocht dan zal hij met ze gaan praten wat ze nou eigenlijk trachtten te bereiken met hun gedrag ect.

En toen kwam ik er 10 minuten geleden achter dat ik morgen een scheikunde toets heb, verdomme. Ik wist het vorige week al wel, maargoed heb dit weekend en afgelopen dagen nou niet bepaald met mn hoofd bij huiswerk en leren gezeten.. T was zelfs zo erg dat ik maandagochtend in de trein zat en me bedacht: 'oliebol, heb ik eigenlijk huiswerk of toetsen vandaag?!' :')
Heb er echt de energie niet meer voor om nu nog te beginnen met leren, 65 pagina's pfff..
Heb het gevoel dat de stress er van de afgelopen tijd nu pas uit komt nu ik me langzaamaan weer kan ontspannen op school. Heel raar :o maar ik denk dat ik me gewoon heel sterk heb gehouden op school afgelopen maanden, dat dat nu niet meer hoeft en dat daarom nu alle stress eruit komt en ik zo rusteloos en ontzettend moe ben.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:35

Fijn dat N je heeft opgezocht, goed van je gereageerd :j
En logisch dat alle stress er nu uit komt.. Succes met leren!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:41

Let wel een beetje op je zelf hoor,mijn dochter had ook problemen op school.Tot ik opeens een alarmerend sms je kreeg van haar, ik heb dat aan school door gegeven.En die doen er alles aan om het te stoppen, wat er op school gebeurde.

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:52

hihi peter r de vries is er niks bij met al die letters en afluister apparatuur. TS je bent echt hartstikke goed bezig!! +:)+ ik snap dat je wilt afreageren. ik zou alleen geen dingen meer op internet zetten als die opmerking van je vriend. laat JUIST zien dat je daar boven staat.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 20:00

diddletje schreef:
hihi peter r de vries is er niks bij met al die letters en afluister apparatuur. TS je bent echt hartstikke goed bezig!! +:)+ ik snap dat je wilt afreageren. ik zou alleen geen dingen meer op internet zetten als die opmerking van je vriend. laat JUIST zien dat je daar boven staat.

:D true story.
MAAR ik ben de jongste in de hele klas, dus ik heb een reden dat ik me kinderachtig mag gedragen, zij niet! :Y)

:') Grapjuh.

En ik ben zojuist in slaap gevallen boven mn scheikundeboek. -__- Wat een faalactie weer. Gosh, dit wordt een ramp morgen.