Ik loop nu ook niet 100%, voel me soms ook echt aangekeken daardoor
Ohja, mij is ook verteld dat revalideren langer duurt als ze hechten, en na het hechten mag je er niet op steunen, maar pow hee 6-8 alle dagelijkse dingen is best lang! Ben benieuwd hoe ik met die krukken omga, lijkt me zwaar
@Nexthorse: dat is fijn nieuws en ook nog snel aan de beurt
Ik ben alweer even lekker thuis, mocht om 12.30 al weer naar huis Ze hebben weefsel aan de binnenkant weg gehaald wat tussen mijn gewricht kwam te zitten wat hopelijk het gevoel veroorzaakte van dat er iets klem zat. Hierdoor is het ook nog eens flink geïrriteerd. Voor nu een week op krukken en zoveel mogelijk been strekken, over 1.5 week terug voor controle en contact houden met de arts hoe het nu verder gaat het herstel. Hij hoopte dat dit het euvel was, maar durfde nog geen zekerheid te geven....
jipje_niekje: fijn dat je zo snel weer naar huis mocht Klinkt alsof ze een plica hebben weggehaald (hoffitis), dat is bij mij ook eens gedaan. Dat heeft bij mij toen geholpen, ben echt een tijd pijnvrij geweest! Helaas was er bij mij meer aan de hand. Beterschap, ik hoop echt dat je pijn/probleem nu verholpen is
Ja, voor mij komt het nu snel voorbij. De datum staat al een paar weken vast, maar moest wachten op toestemming van de verzekering. En die is er nu eindelijk
Ik heb vannochtend het verband eraf gehaald en ben toch wel een beetje geschrokken hoe enorm mijn knie deze keer is Hij is echt enorm en ik had al zo'n vermoeden.... Ik kan er ook heel slecht ook maar enigszins op steunen. Kortom nog zo stonded als ik weet niet hoe onder de pijnstillers en hopen dat het snel beter wordt
Ik ben op 31 okt van mijn paard gevallen en heb een draai gemaakt waardoor er iets knapte in m'n knie en ik niet meer kon staan. Wel geprobeerd dat was schrikken, knie voelde erg instabiel. Ambu.. rontgen, geen breuk te zien, afgelopen week een mri scan gehad en maandag ochtend krijg ik daar de uitslag van.
Er zit nog behoorlijk wat zwelling in en boven de knie, ik kan mijn been bijna helemaal strekken alleen het buigen gaat moeilijk en ik kom niet zo ver.. De pijn was de eerste week enorm, wat een ramp! maar gelukkig valt het nu echt erg mee en kan ik mijn been al behoorlijk belasten. (ik ga op de weegschaal staan met het been en kan er al ruim de helft van mijn gewicht op dragen) Ik maak geen draai bewegingen met mijn been en probeer regelmatig te rusten, maar dat is lastig
Ik hoop natuurlijk dat de uitslag meevalt, maar de arts gaf aan dat er misschien iets is met de meniscus of kruis of kniebanden..
Af en toe schieten er scheuten pijn door de knie, op verschillende plekken. De kuitspier is echt een stuk dunner geworden, het lijkt wel een kinderbeentje... hopelijk sterkt dat straks snel weer aan.
Het klinkt ernstig herkenbaar sliertje In het meest gunstige geval is het echt alleen allemaal maar gekneusd, iets minder gunstig geval je meniscus en met pech je kruisbanden......
Dat kinderpootje klinkt ook ernstig herkenbaar, er is weinig meer over van mijn pootje Hopelijk maandag positief nieuws voor jou van de week
Dankjewel Alle info die er te vinden is op internet, toch is het best fijn om hier "lotgenoten" (klinkt zo ernstig) te treffen.. ik houd jullie op de hoogte. Als het meevalt ga ik maandag taart halen hahahha
Geen operatie nodig!!! Wel en voorste kruisband besch, binnenste knieband besch. en bot van boven en onderbeen gekneusd.. duurt wel een tijd voor het helemaal hersteld is maar in elk geval niet onder het mes!!!
Nou inderdaad een opluchting!! Het is natuurlijk nog een lange weg te gaan maar met 2 x per week fysio moet het toch ook wel gaan opknappen snel. Ben benieuwd wanneer ik weer in het zadel kan Mijn eerste doel is natuurlijk, lopen zonder krukken. Ik merk dat een paar stappen wel gaat maar dat mijn been wel snel moe is. En wat een krachtverlies in je spieren zeg! De fysio liet me wat oefeningen doen, nou dat viel me niks mee. Voor mijn gevoel was ik hard aan het werk met een spiergroep, maar hij voelde maar weinig hahahah goed huiswerk doen dus..