Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:JamieShanin schreef:Ik heb dat namelijk gehoord op mijn schietlessen ik mocht dr absoluut niet mee schieten... wat raar dan zeg
Zie daar het ontstaan van urbane legende.
Het is klinklare peniskoek.
Je moet zélf nadenken. Heeft jouw moeder je dat nooit verteld?
Probeer eens zo´n carbon pijl te breken en vraag je dan af wat er dan fout zou moeten gaan bij het opleggen/lossen voor het gevaarlijk wordt.
Ruga schreef:Cambiar schreef:Verwarren jullie carbon niet met glasvezel?
't is mogelijk, ik kan het niet meer checken zoals je weet, ik heb ze niet meer. Zo ja, geen geld aan geven
Century schreef:Ik heb gehoord dat je geen echte pijlpunten mag gebruiken of zelfs in je bezit hebben in Nederland... ik weet niet precies hoe het zit, maar wilde het even noemen.
onder de wapens in categorie I.Citaat:pijlen en pijlpunten bestemd om door middel van een boog te worden afgeschoten, die zijn voorzien van snijdende delen met de kennelijke bedoeling daarmee ernstig letsel te kunnen veroorzaken
vallen.Citaat:Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.