Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meert schreef:Ik slik Arcoxia als ik erg veel last heb van pijn. En als het echt niet uit te houden is nog paracetamol er bij. De pijn gaat er niet helemaal van weg, maar het is wel veel beter uit te houden.
Tens ken ik eigenlijk niet zo. Ga ik is naar kijken.
Tallie1979 schreef:Gaten in je geheugen zijn heel logisch. Doordat je lijf heel veel energie nodig heeft voor het verdragen van pijn, worden andere functies minder. Het eerste wat daarbij minder word is je geheugen. Ik onthield vroeger echt alles en toen ik ziek werd vergat ik alles! Inmiddels is mijn geheugen weer een stuk beter. Maar ik gebruik ook gewoon weer een agenda hoor. Eigenlijk wel makkelijker dan alles onthouden!
cherell0 schreef:ik moet trouwens zeggen dat ik de fybro veel vervelender vind (en meer belemmering van ondervind) dan van m'n autisme.
het autisme kan je nog veel dingen leren en aanpassen (al heeft het veel tijd en geduld nodig) .
maar de pijn .... je kan er gewoon helemaal niks mee . en de stijfheid soms .... man m'n oma (die loopt tegen de 80jr.) loopt veel soepeler
cherell0 schreef:geloof me ik zweer erbij , en mijn moeder heeft al ruim 30 jaar een gestabiliseerd/verwarmd waterbed ... zei kan ook niet zonder (ook fybro).
veel plezier van de deken tallie , geloof me na een keer gebruikt te hebben gaat i niet meer weg![]()
Tallie1979 schreef:cherell0 schreef:geloof me ik zweer erbij , en mijn moeder heeft al ruim 30 jaar een gestabiliseerd/verwarmd waterbed ... zei kan ook niet zonder (ook fybro).
veel plezier van de deken tallie , geloof me na een keer gebruikt te hebben gaat i niet meer weg![]()
Ik wilde vanmorgen mijn bed niet uit.. En dat lag niet aan de spierpijn!
Wat heerlijk zeg! Oh mijn hemel!!!
Mijn collega's vroegen of ik er niet onwijs van ging zweten! Verre van zelfs, deze deken registreert dat ik warm word en reguleert dan.
Is ook een deken van 80 euro, maar hij is iedere cent waard!
Tallie1979 schreef:cherell0 schreef:geloof me ik zweer erbij , en mijn moeder heeft al ruim 30 jaar een gestabiliseerd/verwarmd waterbed ... zei kan ook niet zonder (ook fybro).
Ik wilde vanmorgen mijn bed niet uit.. En dat lag niet aan de spierpijn!
Wat heerlijk zeg! Oh mijn hemel!!!
Mijn collega's vroegen of ik er niet onwijs van ging zweten! Verre van zelfs, deze deken registreert dat ik warm word en reguleert dan.
Is ook een deken van 80 euro, maar hij is iedere cent waard!