Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb overigens ook maat 41. Gister 8 km en eergister 7 km geskate. Op m'n vorige had ik dat niet gered, dan waren me voeten wel doodgegaan van de kramp
Was gister even naar de manege geweest. Dan moet ik een klein stukje over een klinkerweggetje, dat ook nog naar beneden loopt. Vond het doodeng
Maargoed ik ben op de been gebleven

xEliesx schreef:De vraag over mooi asfalt.. mwa.. hier is veel beton (gaat prima) maar ook veel asfalt met steentjes, dat gaat inderdaad zwaar en is ook nog gevaarlijk.. (wielen kunnen blokkeren als er een steentje tussen komt)
@ Liinn, wat voor skeelers heb je?

Aline4 schreef:Daarom wil ik graag skeelers met grote wielen. Dan ga ik er vanuit dat ik dan minder last zal hebben van niet zo heel glad asfalt. Ik wil niet eerst ergens met de auto heen moeten gaan voordat ik kan gaan rijden. Dan gaat het weer niet werken.

Liinn schreef:Dat kan nog wel eens tegenvallen.. Als je echt over allerlei verschillende wegen wilt vind ik skates met kleine wieltjes fijner, dan voel je echt veel minder. Zodra ik op mijn skeelers een rondje door de buurt ga, ben ik na 10 minuten kapot, je voelt werkelijk alles..
Ik weet dus niet precies wat je met grote wielen bedoelt maar voor verschillende soorten asfalt zal ik persoonlijk toch kiezen voor 80mm.
ESSIE70 schreef:Liinn schreef:Dat kan nog wel eens tegenvallen.. Als je echt over allerlei verschillende wegen wilt vind ik skates met kleine wieltjes fijner, dan voel je echt veel minder. Zodra ik op mijn skeelers een rondje door de buurt ga, ben ik na 10 minuten kapot, je voelt werkelijk alles..
Ik weet dus niet precies wat je met grote wielen bedoelt maar voor verschillende soorten asfalt zal ik persoonlijk toch kiezen voor 80mm.
Volgens mij heeft dat meer te maken met de hardheid van je wielen en niet de grote.Hoe harder je wilen hoe meer je voelt zeg maar.
Hardlopen doe ik vooral in de winter omdat dat wel in het donker en regen kan.
En als het echt heel slecht weer is sta in in m'n slaapkamer op de crosstrainer.
s'Zomers skeeler ik alleen,dat vind ik toch echt het leukste
Waren echt te breed.
Komt op zich mooi uit want ik heb onlangs een spier in mijn kuit verrekt die ik nu langzaam weer aan het opbouwen ben met zwemmen, tot die het weer goed doen maar even rustig aan doen. Als het nu weer mis gaat kan ik niet surfen van de zomer
Heb nu rollerblades, die zijn ook prima, voor mij iets minder comfortabel maar nog altijd goed. 

gaat echt haaaarrrd! Maar goed zijn ook echte goede skeelers met van de gigantische wielen (11-12 cm diameter) en schoenen die naar je voet gevormd zijn (en bijna net zo veel kosten als mijn paard haha). kim345 schreef:krijg je er niet hele gespierde/dikke bovenbenen van?
Ik vind dat bijv. schaatser altijd van die enorme bovenbenen hebben maar dat is natuurlijk allemaal spier...
xJurdyWonanx schreef:Haha das typisch mannen, maar wow ik word al bang bij de gedachte dat hij zo hard kan Haha