Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LisaaBloem schreef:vigo_is_lief schreef:wow ! 2 dagen, ik vraag me eigenlijk altijd af wat iig betekend
iig= In ieder geval :p
Ja 2 dagen meestal, 2de dag zijn het niet echt krullen meer maar gewoon flinke slag. Als ik de krullen heb gezet doe ik er krullen mousse en haarlak in.
haarlak doe ik ook altijd, maar ik douche elke dag dus ik kan ook niet weten of mijn krullen erin blijven
haha
Ik was mn haar voordat ik de krullen zet, dat is dan 's ochtends vaak. Dan heb ik die hele dag krullen en de dag erna was ik het er 's avonds uit.
, in plaats van als ik ze indoe
Had eerst heel klein beetje mousse gedaan, en mn haar lichtjes nat gemaakt. Had na 6 uurtjes onwijs krullen
dacht dat het ochtend was, heb ik de papilotten eruit gehaald en weer in slaap gevallen, volgende morgen waren de krullen eruit...
(was gewoon pikke donker -_- ) vanavond nieuwe poging
mega veel krullen!!

maar dan niet maar 1 nachtje... als het eruit was, was het helemaal pluis en allemaal mini krulletjes
Margrietx schreef:Ik heb laatst de sokken methode gedaan, haha ik had ineens best kort haar.
En vet veel krulletjes![]()
Voor (op deze foto lijkt me haar best kort, maar t de rest zit achter me schouder :p laagjes he,, ) :
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ] #sorryvoorduffeochtendkop
En hier ook het eind resultaat van vlechtjes (6)![]()
[ Afbeelding ]