Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuzanLarissa schreef:Zooo weer terug uit de sportschool
Kga morgen echt spierpijn hebben en zondag ook, want heb zojuist een afspraak gemaakt voor morgen met de meest fanatieke trainer van de sportschool hahaha.
hij gaat een schema voor me maken gebaseerd op een flinke training van een half uur. Waarbij je full body pakt. Heb er zin in want is de bedoeling dat ik dan in 3 maanden mijn doelen dan haal
Denk dat ik 1 x per week met hem dan ga en de rest van de dagen de training zelf doe.
missfitness schreef:Mooi hoor! Hier is veel KT en cardio voor nodig, maar je bent al super fanatiek aan het trainen en aan de inzet zal het niet liggen!!
missfitness schreef:Mindim schreef:Weet je wat het vreemde is, dat mijn zwakke arm, met biceptraining op een apparaat achterblijft, maar met dumbells het langer volhoudt en makkelijker traint. Ik train sowieso altijd met gelijke gewichten, mijn zwakke arm alleen wel eens vaker of apart met extra gewicht. Vaak doe ik om en om, maar mijn zwakke arm af en toe een extra trainingsbeurt. Vind ik erg lastig trouwens, hoe dat aan te pakken.
Met wat voor apparaat gebeurt dat? Het kan zijn dat je met dat apparaat je biceps meer geisoleerd traint? Met dumbells gebruik je onbewust andere spieren waardoor het makkelijker gaat? Er zit nog en groot verschil in kracht en spier in je armen?
SuzanLarissa schreef:Mijn doelen zijn:
3 cm van mijn buik af oftewel buikvet weg
vetpercentage aanzienlijk gedaalt
benen slanker en gespierder, zijn al redelijk gespierd maar nog genoeg vet.
armen mooi gespierd even als buik
strakkere kont![]()
en er mogen een paar kilo af denk 4,5 kilo zowieso
En dit allemaal voor eind juni
Mindim schreef:Ik train momenteel alleen met dumbells. Vroeger deed ik de biceps curl, maar die loopt bij mij niet lekker. Wanneer je beide armen gebruikt omhet zelfde gewicht te trekken, neemt goed het automatisch over van slecht, waardoor slecht achterblijft. Nu train ik dus elke arm apart, maar bij sommige apparaten, bijvoorbeeld bij de fixed pulldown, merk je dat goed harder trekt dan slecht. Nou maakt me dat daar niet zoveel uit, omdat ik voornamelijk dat apparaat doe voor mijn rug, maar daar merk ik het nog mee. Verder zijn schouderoefeningen allemaal lastig. Ik vrees dat dat ook zo gaat blijven.
Mindim schreef:SuzanLarissa schreef:Mijn doelen zijn:
3 cm van mijn buik af oftewel buikvet weg
vetpercentage aanzienlijk gedaalt
benen slanker en gespierder, zijn al redelijk gespierd maar nog genoeg vet.
armen mooi gespierd even als buik
strakkere kont![]()
en er mogen een paar kilo af denk 4,5 kilo zowieso
En dit allemaal voor eind juni
Lunges met gewicht zijn ideaal voor een strakke kont
missfitness schreef:Echt super goed!! Die leggpress mag je zeker zeer trots op zijn. Ik merk dat je super gemotiveerd bent en dat helpt je doel te halen!!
SuzanLarissa schreef:Ik doe nu squats en dat voel je![]()
Miss: ik denk dat de meeste spierpijn komt van dat ik nieuwe oefeningen heb![]()
Ik ga ook pas weer dinsdag trainen of maandagavonden dan nog 1 of 2x die week
Ojajoh schreef:ik heb ook foto's gemaakt in boxer en bh, dat is mijn begin foto (dus begin januari) en ik hoop over een jaar een hele andere foto ernaast te kunnen leggen
maar de foto ga ik pas plaatsen als ik tevreden ben met het resultaat, eerder durf ik de beginfoto ook niet te plaatsen
missfitness en mindim: ik ben ook nog steeds erg nieuwsgierig naar foto's van jullie