Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solis schreef:Blue year's eve is wel een goede inderdaad.. al zoek ik 'm meer als een creme, die vind ik vaak fijner en mooier. Ik zie ook Blue Paradise staan maar dat lijkt me (ook) meer een beetje en metallic kleurtje..
Dank voor je tip trouwens, ik had al zitten kijken op Nailpolishfashion maar het is lastig zoeken als er zoveel op staat en je niet kunt zoeken op 'blauw'
Solis schreef:Zelf zoek ik al een hele poos een mooie donkerblauw, maar het liefst eentje die niet van ver weg besteld hoeft te worden.
Zo zag ik in dit (of voorgaande topics) OPI Yoga-ta get this Blue of Catrice Blues Bros. vol II. Die eerste is niet te vinden in een nederlandse webshop (voor zover ik ze ken) en Catrice heb ik ook nergens gevonden.
Iemand een tip?
Solis schreef:Zelf zoek ik al een hele poos een mooie donkerblauw, maar het liefst eentje die niet van ver weg besteld hoeft te worden.
Zo zag ik in dit (of voorgaande topics) OPI Yoga-ta get this Blue of Catrice Blues Bros. vol II. Die eerste is niet te vinden in een nederlandse webshop (voor zover ik ze ken) en Catrice heb ik ook nergens gevonden.
Iemand een tip?
xDramaQueen schreef:sharonalover schreef:die nagellak met dunne kwastjes kan je ook krijgen bij de voordeelshopdaar hebben ze ook verschillende kleuren
![]()
Daar hadden ze trouwens teez nagellak, 3 voor 3 eurojullie hadden deze meestal bij de DA oid toch? hoeveel kosten ze daar?
heet het ook echt de voordeelshop? hier nog nooit van gehoord..
skessa, teez is bij mij 5,99 maar er was nu wel 25% korting