Mariettjj schreef:@rockwitch en main:
*had een heel mooi verhaal getypt is alles weg!*
Mijn tong is nooit ontstoken geweest. Als je gewoon goed spoelt, dan gebeurd dat ook niet zo snel hoor. Het is echt een hele makkelijke piercing. Hij is snel genezen en het zetten is ook maar een klein prikje.
Na het zetten heb ik gelijk wat drinken met ijsklontjes genomen en daarna voelde ik al bijna geen pijn meer. Ik heb ook die avond nog een waterijsje gegeten, dat zorgt ervoor dat je tong niet erg opzwelt. De dag erna had ik een klein beetje spierpijn, maar ik kon gewoon vast voedsel eten en normaal praten.
Wat ik nu voel is afentoe het balletje, maar dat is niet vervelend alleen even wennen in het begin.
Wat ik je wel aanraad is om hem iets verder naar achteren te laten zetten, dan zie je hem niet steeds als je aan het praten bent. Weet niet wat voor werk jullie doen/ willen gaan doen, maar als je met klanten/ patiënten te maken krijgt staat dat wel netter.
Ik werk in een winkel en er is niemand die het opvalt daarom mag ik hem tijdens het werken ook inhouden. (anders zou die ook dicht groeien, dat is weer het nadeel ervan, hij is zo dichtgegroeid!)
Als je nog meer wilt weten, roep maar!
Bedankt voor je antwoord!
Ik werk bij een evenementenbureau, dus is allemaal lekker informeel en niet zo moeilijk. Maar heb wel moeten beloven dat als ik hem in deze dagen ga zetten en het blijkt dat ik een te dikke tong heb om te praten, ik mn vakantiedagen moet opnemen...

Bedankt voor je tips van ijsklontjes en waterijsjes!