Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Siamsmeesje schreef:EA Active is echt een trainingsprogramma dat je kan uitkiezen of zelf instellen, net als My Fitness Coach Get In Shape. Die laatste is net als in een sportschool, de trainster doet het voor en jij doet mee. Keuze tussen Cardio of Fitness en Yoga.
My Fitness Coach heeft ook een Dance Workout, is net zoiets als Zumba en andere dansspelletjes. Lekker stevig dansen en toch fit worden.
. Heeft mij fitnesscoach ook veel spelletjes als hardlopen, boksen, zoiets als hoolahoop, of balsporten?
. Je wordt er ook gewoon echt moe van als je een poosje goed bezig bent geweest. Hardlopen met WII fit plus probeer ik ook altijd te doen heb dat wel opgebouwd. Ik vind het wel een uitkomst kun je toch binnen lekker bewegen en hoe je niet de kou in
Is die Wii fit mat beter?
. Wel is hij wat hard, dus voor sommige oefeningen (opdrukken op knieën, plank met gebogen arm) pak ik mijn dikke fleecedeken uit de stoel._Blacky_ schreef:anoukkie: ea sports is dan denk ik wel wat voor jou. ik heb het zelfde als jou, vind steps en dat soort dingen heel leuk, maar yoga en muscle niet. bij ea sports kan je een mountainbike pacours doen, skateboarden, heel veel verschillende soorten steps, (veel meer variatie) dansen touwtje springen, en er zit een band bij om oefeningen mee te doen.
ANOUKIEE schreef:Dankjewel voor je reactie! Oke dan is EA active denk ik ook niet wat voor mij want dan loop ik weer tegen hetzelfde aan, de cardio & yoga trekken mij niet echt. Wat zijn de fitness spelletjes?, zijn dit er veel?
Ohoke, dat klinkt wel leuk. Heeft mij fitnesscoach ook veel spelletjes als hardlopen, boksen, zoiets als hoolahoop, of balsporten?

HouVanUtopia schreef:Nu zag ik ook zumba voor op de wii.
Is dit iets? Iemand hier ervaring daarmee?
voglens mij was de bedoeling dat je de controler tegen je heup hield en dan met je heupen de stieren ontweek. alleen dat werkte niet echt.
), maar het zou eventueel ook nog My Fitness Coach Club kunnen zijn? Dat is een soort verzameling van alle andere My Fitness Coach had ik begrepen, met verschillende onderdelen. Maar die heb ik ook niet, vandaar mijn vraag
toen ik dat spel niet meer kon vinden had ik net die dance workout + club over geslagen omdat de eerste 2 die ik van my fitness coach had bekeken er totaal niet op leken.

)
(sla EA nu steeds over, geen zin in vaak na wii fit)
Had bijna mijn WIItje gebricked... maar heb 'm kunnen redden hoor.
dus die heb ik er niet op laten zetten haha.Siamsmeesje schreef:Graag!
Want ik wil misschien nog iets erbij kopen voor de afwisseling, maar het moet wel een beetje leuk zijn
Ik heb juist een wii gekocht om de sportschool te kunnen ontwijken
Ik ben al blij dat ik vorige week pols- en enkelgewichten heb kunnen vinden, zodat ik straks m'n oefeningen wat kan verzwaren.