Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Koolhydraten heb je gewoon nodig hoor om te functionerenWat je bv wel zou kunnen doen is bij je ontbijt nog een stuk fruit of wat yoghurt erbij nemen en erop letten dat je suikervrij broodbeleg neemt. Doe bv ook eens een tomaat op je brood ofzo.
Zeker zolang het allemaal volkoren producten zijn (brood/pasta/rijst) zie ik er geen probleem in om koolhydraten te eten. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Nell_ schreef:ik vind dit echt weinig!Het is voor een goed doel moet je maar denken
Sinds ik thuis ben eet ik wel minder dan met werkdagen. Dus ben benieuwd als mijn verlof voorbij is.
Ik eet nu vaak:
O; 1 boterham
T; fruit
L; 2 boterhammen/1pistoletje
D; gewoon avondeten
T; de ene keer een koekje bij de thee, soms niks, en soms ook gewoon chips etc
Citaat:O: 2 boterhammen met beleg/ kellogs + yoghurt/ brinta en altijd optimel drink/chocomelk
T: banaan of peijnenburg minder suiker
L: 3/4 boterhammen met beleg (meestal kipfilet. Wissel af met appelstroop, jam light, 20+kaas, achterham etc )
T: fruit
D: halve bord groentes, 3 aardappels, vleesvervanger/vis
T: verschillend.. Cup a soupje en fruit ofzo
Nell_ schreef:Maar zitten in volkoren producten minder koolhydraten?
Rijstewafels lust ik wel, maar vult niet zo lang. En beschuit?
Vienna2007 schreef:MightyJoe schreef:ik vind dit echt weinig!
Is in principe niets mis mee, het is maar net hoe groot jij je maag oprekt.
MightyJoe schreef:Nell_ schreef:ik vind dit echt weinig!Het is voor een goed doel moet je maar denken
Sinds ik thuis ben eet ik wel minder dan met werkdagen. Dus ben benieuwd als mijn verlof voorbij is.
Ik eet nu vaak:
O; 1 boterham
T; fruit
L; 2 boterhammen/1pistoletje
D; gewoon avondeten
T; de ene keer een koekje bij de thee, soms niks, en soms ook gewoon chips etc
Fiffill schreef:Gaat bij mij niet om tijdstippen, toen ik in het buitenland zat was ook alles anders dan hier qua tijden en etenhet is bij mij gewoon random, na zoveel tijd dat ik gegeten heb krijg ik vanzelf weer honger
En ja, minimaal 4x een grote boodschap op een dag (vaak wel meer) dus ik denk toch echt dat 't er gewoon snel doorheen gaat