Ik kan alleen maar zeggen dat ik gezegend ben met een héél makkelijk kind en ik ben van mening dat je daar zelf grotendeels een aandeel in hebt.
Met deze wijze woorden gaat mama lekker slapen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nemurin schreef:Ojajoh: Als ik dat zou doen eindig ik net zoals mijn moeder.
Die wou eigenlijk ook liever werken dan kinderen, mijn vader wou kinderen, is vervolgens toen wij heel klein waren bijna nooit thuis geweest (zakenreisjes) en nu na 25 jaar huwelijk heeft ie een vriendin zonder kinderen.
Zit m'n ma met de overblijfsels: ons.
Nee dank u!

mijn vent is kaal, superslank en zeer nuchter van karakter
spicegirl schreef:en dan wachten we nu op het topic ; getrouwde mannen hebben een kale kop, bierbuik en een midlife crisis

1Boefje schreef:Quellian schreef:Ik kan alleen maar zeggen dat ik gezegend ben met een héél makkelijk kind en ik ben van mening dat je daar zelf grotendeels een aandeel in hebt.
Amen!

) testebeest schreef:Iedere moeder denkt wel is ik koop een rol behang vandaag
Allebei mijn jongens waren huilbaby's bleek met de bevalling te maken (kiss syndroom) Behandeld bij een oesteopaat en men wat een verschil ineens
fjordowner18 schreef:toen hij 1.5 jaar was, had hij dagen dat hij na zijn middag dutje uit het niks begon te gillen en te huilen. negeren zorgde ervoor dat hij zo driftig werd dat hij zijn kop kapot sloeg tegen de muur tja moet je dat nog steeds negeren