Sabinee__ schreef:Ik denk dat als mijn moeder er achter komt dat ik een handdoek 2x gebruikt dat ze over haar nek gaat, serieus.
Vind ik raar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Iris82 schreef:Sabinee__ schreef:Ik denk dat als mijn moeder er achter komt dat ik een handdoek 2x gebruikt dat ze over haar nek gaat, serieus.
Vind ik raar.
Sabinee__ schreef:Hoezo? Wij/ik vinden het gewoon vies als handdoeken meerdere malen gebruikt worden.
Ze zou niet echt over haar nek gaan, maar ze zou er niet blij mee zijn, en wel vragen naar mn verstand.
Er zijn genoeg handdoeken, dus waarom dubbel gebruiken.
Balou_k schreef:Sabinee__ schreef:Hoezo? Wij/ik vinden het gewoon vies als handdoeken meerdere malen gebruikt worden.
Ze zou niet echt over haar nek gaan, maar ze zou er niet blij mee zijn, en wel vragen naar mn verstand.
Er zijn genoeg handdoeken, dus waarom dubbel gebruiken.
Waarom is het vies? Je doucht toch dus je word schoon, wat is er dan vies aan die handdoek?
Als je hem gewoon laat drogen kan je hem gemakkelijk nog twee keer gebruiken.
(Ik gebruik ze dus 3 soms wel 4 keer)
Sabinee__ schreef:Eh, je haalt er dode huidcellen mee weg, lichaamsvet etc.
Ik ga ook echt niet met de handdoek waarmee ik mijn vagina en anus droog mee maak de volgende dag lekker mn gezicht mee staan afdrogen.
Kan ik voor mijn gevoel weer regelrecht terug onder de douche..
Balou_k schreef:Sabinee__ schreef:Eh, je haalt er dode huidcellen mee weg, lichaamsvet etc.
Ik ga ook echt niet met de handdoek waarmee ik mijn vagina en anus droog mee maak de volgende dag lekker mn gezicht mee staan afdrogen.
Ik schuur die dode cellen wel van m'n lichaam af onder de douche![]()
Ieder z'n eigen meut.
Sabinee__ schreef:Balou_k schreef:Waarom is het vies? Je doucht toch dus je word schoon, wat is er dan vies aan die handdoek?
Eh, je haalt er dode huidcellen mee weg, lichaamsvet etc.
Vjestagirl schreef:Je hebt net toch helemaal staan douchen? En als ik het zo lees nog wel met schuim en zeep etc. Dan ben je toch niet vies meer? Een paar huidcellen is toch niet vies?
Je kleren zijn veel viezer, je bed is na 2 uur slapen veel viezer, je bank is veel viezer...
.
), 3e dag op de vloer.. 
Citaat:Waarom is het vies? Je doucht toch dus je word schoon, wat is er dan vies aan die handdoek?
mijn Bed moet ik helaas (want het is pokkewerk) elke 3/4 dagen verschonen. Iris82 schreef:Balou_k schreef:Ik ben niet gek
Ik ben gewoon een beetje een stijve hout, daarom ga ik zitten.
Das makkelijker.
Dus of je bent wel gek of net zo stijf.
Horizontaal scheren gaat me beter af dan benen in verticale stand, haha.
En handdoeken meerdere keren gebruiken? Iel, ik moet er niet aan denken.