homo's mogen geen bloed doneren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mogen homo's bloed geven

Ja
322 (70%)
Nee
96 (20%)
Misschien
22 (4%)
ik heb geen mening omdat ik eigelijk niet zou weten waar ik het over heb.
18 (3%)

Totaal aantal stemmen: 458

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:35

Ik heb nee gestemd, bedoelde echter ja. Vrij clever weer..

Maar ik zou niet inzien waarom homo's het niet zouden mogen. Als hun bloed in orde is, waarom niet? Ze zijn ook mensen en behoren net zo goed tot onze maatschappij ;-)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:21

Thirty schreef:
Wordt een beetje simpel van die mensen die altijd overal wat achter zoeken. Terwijl er helemaal niets achter te zoeken valt.
Maar toch blijven spitten he, want stel je kon je wel eens achtergesteld voelen :')

Regels zijn regels, er wordt niet gevraagd of je homo bent, en als je als hetero wisselende contacten hebt mag je ook geen bloed doneren.

Kun je mij denigrerend vinden, ik vind dat jullie een probleem maken dat er helemaal niet is.

Get a life, get over it. oliebol happens.

er wordt idd niet gevraagd of je homo bent, die vraagstelling ligt er niet, want als het antwoord daar ja op is, dan hoef je die hele bloedbank niet binnen te lopen. Daar gaat het hele euvel om. En met de reden dat een man niet mag doneren 12 maanden na seks met een HIV positieve vrouw, schopt alle argumenten om homoseksuelen te laten doneren onderuit. Het hele veiligheidsrisico is gebakken lucht. Persoonlijk zie ik het logischerwijs eerder andersom. 12 maanden niet doneren na seks met een man en nooit meer donderen na seks met een HIV geinfecteerde persoon.

Wat jij ook van ons standpunt vindt thirty, je kunt je mening altijd respectvol overbrengen en dat doe mijns inziens niet en dat vind ik jammer.