Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Precies op een punt waar het wel echt nodig is...

En ik wil ook niet zeuren, das ook niet eerlijk tegenover mijn vriend die echt álles doet voor me.. Maar ik voel me knap rot.. Zelfs even naar de wc gaan is eigenlijk al teveel op t moment, mijn lijf is echt ontzettend moe, ik heb spierpijn van het mezelf steeds overeind heisen omdat ik mijn andere voet zo weinig kan belasten en mijn voet doet zeer.. 
Evelli schreef:Slik je al iets van Arnica om het vanuit binnen wat te laten helenheb er erg goede ervaringen mee
je hebt er ook pilletjes van. Is een homeopathisch middel.
).
Maar je moet niet van jezelf denken dat je zeurt, dat doe je niet. Als je dat gelooft ga je jezelf alleen maar meer in de weg zitten... Patriciavt schreef:Scootmobiel?
Vanmorgen is de fysio geweest, die heeft me flink teruggefloten.. Ze acht het niet veilig als ik nu ga lopen
Vriendje is nu met mijn gips-brace naar het ziekenhuis, één van de klittebandsluitingen is kapot gegaan nadat hij enthousiast dat ding had aangetrokken omdat ik tegen hem zei dat ie strak moestPrecies op een punt waar het wel echt nodig is...
Komende week alleen maar zittend oefeningen.. En dan zien we woensdag weer verder zei de fysio.. Geduld moet ik opbrengen.. Ik wil zo graag maar het lukt niet.. frustrerend
Maar echt meid hou je eraan! En scheld, vloek, grom er gerust op los
Hier vliegen de vloeken ook wel eens door de kamer
Als je eens wilt kletsen, pb staat open hoor! 
Maar dat zal je hoogstwaarschijnlijk vanaf het begin al doen!

) dan kom je over een tijdje weer 10x zo sterk en positief terug. Probeer lekker veel te rusten als je je moe voelt en dingen te verzinnen die je kunt doen zonder dat je meteen hoeft te lopen (tv kijken, bokken, lezen, puzzelen etc). Wees vooral niet streng voor jezelf, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Meid, hele dikke knuffel voor jou!!