Hoe een leuk potje verstoppertje... *update+foto's pag 21*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:37

Ga je ook een scootmobiel huren, das erg handig.

Patriciavt

Re: Hoe een leuk potje verstoppertje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 14:35

Scootmobiel? :+

Vanmorgen is de fysio geweest, die heeft me flink teruggefloten.. Ze acht het niet veilig als ik nu ga lopen :=
Vriendje is nu met mijn gips-brace naar het ziekenhuis, één van de klittebandsluitingen is kapot gegaan nadat hij enthousiast dat ding had aangetrokken omdat ik tegen hem zei dat ie strak moest :o Precies op een punt waar het wel echt nodig is...
Komende week alleen maar zittend oefeningen.. En dan zien we woensdag weer verder zei de fysio.. Geduld moet ik opbrengen.. Ik wil zo graag maar het lukt niet.. frustrerend ;(

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:37

wel prettig dat ie aan huis komt :)
Zo hoef je niet steeds jezelf weer van die trap te gooien ;)

Als je behoefte hebt aan gezelschap, pb, facebook etc staat open ;)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 14:39

Ze moet wel aan huis komen.. al ZOU ik daarheen gaan, dan ben ik volgens mij uitgeput als ik daar ben en kan ik nog niets :=

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:44

relaxed :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 14:51

Nou.. relaxed.. -O-
Ik zou liever daarheen gaan... Want dat zou betekenen dat mijn pootjes het weer deden..

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 14:59

Tis niks zo he? Je mag er best stevig van balen hoor.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 15:05

Dat doet ik ook... maar normaal gesproken vind ik altijd zo snel m'n positiviteit weer terug.. vandaag lukt dat niet zo goed :o En ik wil ook niet zeuren, das ook niet eerlijk tegenover mijn vriend die echt álles doet voor me.. Maar ik voel me knap rot.. Zelfs even naar de wc gaan is eigenlijk al teveel op t moment, mijn lijf is echt ontzettend moe, ik heb spierpijn van het mezelf steeds overeind heisen omdat ik mijn andere voet zo weinig kan belasten en mijn voet doet zeer..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:09

Je hoeft je echt niet de hele tijd groot te houden hoor, het is geen verkoudheidje!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:12

Je wil gewoon veel te veel....
Ik snap t wel maar je lijf zegt nu duidelijk ik zet de rem er wel ff op als jij t niet doet.
Harde leerschool maar als je nu luister heb je er later profijt van echt waar!
Tis niet niks he zo n ok en lange narcose en veel pijn dat vreet je energie potje leeg...
Heeel veeel sterkte!!!

pubelia

Ik weet niet of je nog de hechtingen moet laten verwijderen, maar dat stelt niks voor! Ik vond het een beetje kietelen!

Keet

Slik je al iets van Arnica om het vanuit binnen wat te laten helen :? heb er erg goede ervaringen mee :j je hebt er ook pilletjes van. Is een homeopathisch middel.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:13

Is toch ook terecht dat je zo baalt! Ik had dat al met mijn hand en dat zag er een stuk minder heftig uit allemaal... :(:)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:15

Evelli schreef:
Slik je al iets van Arnica om het vanuit binnen wat te laten helen :? heb er erg goede ervaringen mee :j je hebt er ook pilletjes van. Is een homeopathisch middel.

Ik ook!!
Géén vergelijk, maar ik had een behoorlijke wond van het verwijderen van mijn verstandskies en mijn tandarts stond versteld van hoe mooi het genezen was (omdat er alleen maar slecht weefsel beschikbaar was voor het hechten, was hechten ook niet zo goed gelukt zeg maar. Het was wel dicht maar mooi was het niet ;)).

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:56

Balen dat je je zo rot voelt patries :(:) Maar je moet niet van jezelf denken dat je zeurt, dat doe je niet. Als je dat gelooft ga je jezelf alleen maar meer in de weg zitten...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:24

Patriciavt schreef:
Scootmobiel? :+

Vanmorgen is de fysio geweest, die heeft me flink teruggefloten.. Ze acht het niet veilig als ik nu ga lopen :=
Vriendje is nu met mijn gips-brace naar het ziekenhuis, één van de klittebandsluitingen is kapot gegaan nadat hij enthousiast dat ding had aangetrokken omdat ik tegen hem zei dat ie strak moest :o Precies op een punt waar het wel echt nodig is...
Komende week alleen maar zittend oefeningen.. En dan zien we woensdag weer verder zei de fysio.. Geduld moet ik opbrengen.. Ik wil zo graag maar het lukt niet.. frustrerend ;(

Moeilijk he :(:) Maar echt meid hou je eraan! En scheld, vloek, grom er gerust op los :)) Hier vliegen de vloeken ook wel eens door de kamer :o Als je eens wilt kletsen, pb staat open hoor!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:46

Je mag best even klagen hoor. Je vriend mag dan alles voor je doen, maar jij zit wel mooi met twee niet functionerende pootjes!!! Het is niet niks wat je gebeurt. Daarnaast vermoed ik dat je behoorlijk degelijk pijnstilling krijgt, verkijk je ook niet op het effect wat dat op je heeft. Niet alleen qua energie, maar ook qua emoties.
Echt, doe rustig aan en huil af en toe maar een potje want het is niet niks wat je overkomen is. Beter huilen of mopperen dan opkroppen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 18:03

Het is ook gewoon echt kút, Patricia. :(:)

Dat mag je best zelf vinden ook!

Hoe gaat het met de pijn?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:21

Tuurlijk mag je klagen! Je hoeft je niet groot te houden, je mag heus wel even uithuilen.
Snap dat je het niet ''eerlijk'' vindt voor je vriend omdat hij nu heel veel voor je doet, maar hij zal het ook begrijpen. En zodra jij weer wat meer kan.. Dan kan je hem best bedanken ;) Maar dat zal je hoogstwaarschijnlijk vanaf het begin al doen!

Nou hou je taai en ga niet te veel doen! Als je nu al terug gevloten wordt door je fysio is het geen goed teken :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:05

Triezel, kan jij volgende week ergens? dan kom ik gezellig even bij je buurten en gezelschap houden!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 22:14

Bedankt voor het begrip :o

Vandaag meer pijn dan van de week.. heb extra paracetamol genomen tussendoor (mocht 6x per dag) maar het wil gewoon niet vandaag.. Knie doet ook zeer, gisteravond was ik er weer doorheen gegaan met een poging tot opstaan vanaf een keukenstoel.. Het wil gewoon niet, wordt me steeds meer duidelijk dat dit niet met een week over is.. Heb nog nooit zoiets meegemaakt, wist en weet dan ook gewoon echt niet wat me verder nog te wachten staat..

Klagen doe ik niet, dat vind ik niet eerlijk tegenover m'n vriend.. Heb vanmiddag even lekker bij hem liggen slapen, dat was heel fijn.. Vanaf maandag gaat hij weer werken, dat moet gewoon aangezien hij maar 10 verlofdagen heeft en er nog een operatie aan gaat komen.. Ik red me ook wel zo met dingen die echt moeten, maar het kost gewoon zoveel energie..

Ik bedankt continu iedereen.. m'n vriend, m'n moeder, zus, schoonouders, vrienden.. Het is zo bijzonder om te zien hoeveel lieve dierbare mensen ik om me heen heb, ben daar echt heel dankbaar voor.. Kijk alleen al naar alle lieve reacties hier in het topic, waar heel veel mensen hebben gereageerd die ik RL niet eens ken.. Dat vind ik best heel bijzonder.. En Rock, die van het weekend opeens aan mijn bed stond en me de knuffel gaf die ik zo hard nodig had.. Echt zo superlief!
Ik ben ook nog eens zo'n persoon die vreselijk gaat nadenken over dingen, zo hing ik van de week bijna een uur aan de telefoon met de eigenaresse van de stal waar ik met Valiant en Roos heb gestaan.. Bijkletsen en gewoon even lekker praten. Ik zou zó graag willen dat het weer even was zoals toen.. Ben daar al een tijd niet geweest, zij is heel speciaal voor me, ze was erbij toen Valiant ingeslapen werd..
Niets is meer zoals het was.. En aan de ene kant is daar heus veel positiefs uit voortgekomen maar ook een heleboel dingen die ik graag anders zou willen.. Soms zou je willen dat je de tijd even terug kon draaien...

Hoop dat het morgen een beetje beter is, dit is echt niet leuk..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:16

Virtueel dan weliswaar maar toch: :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:35

Lieve Patries,

geef er maar gewoon even flink aan toe hoor! Het is absoluut niet niks wat je meemaakt, dan mag je er best eventjes flink doorheen zitten. Ik kan me best voorstellen dat je je ondanks dat de operatie geslaagd is behoorlijk zorgen maakt over of het allemaal wel weer goedkomt en dat je opziet tegen het lange revalidatieproces. Als ik jou een beetje ken (niet heel erg veel, maar toch een beetje :o ) dan kom je over een tijdje weer 10x zo sterk en positief terug. Probeer lekker veel te rusten als je je moe voelt en dingen te verzinnen die je kunt doen zonder dat je meteen hoeft te lopen (tv kijken, bokken, lezen, puzzelen etc). Wees vooral niet streng voor jezelf, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Meid, hele dikke knuffel voor jou!! :(:)

Liefs Sabine

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:01

Onderschat ook niet de effecten van pij bestrijding en narcose.
Als je daar van afkickt krijg je gewoon jankdagen zeg maar. Ik ben drie maanden terug aan mijn rug geopereerd en heb nog dagen die beter of die minder gaan.
Het is gewoon niet anders...hoe moeilijk ook.

En wie goed doet goed ontmoet, dus je zult zelf ook goed doen. Anders kreeg je niet zoveel liefde nu. :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 21:11

Ja dat is zeker zo Pauline, ik verbaas me over hoeveel lieve mensen ik eigenlijk om me heen heb :+:

Vandaag nog niet veel beter... Voet doet ook zeer, t ljkt wel meer gezwollen nog dan voor het gips erom ging.. Kijk het nog even aan en ander ga ik toch maar even bellen :o