Yinthee schreef:Dus dan laat je je paard - waar je verantwoordelijkheden over hebt en die hier geen ene donder aan kan doen, een dier wat niet voor zichzelf kan zorgen - maar wegrotten door haar nooit meer op te zoeken en het maar laten uitzoeken. Dat is dus zeker wél kort door de bocht.
Normale mensen die om hun dier geven bouwen wat op met hun paard, dan zeg je niet van de een op de andere dag, deze plek is niet fijn voor mij, hé paard, weet je wat jij kan doen, zak maar lekker in de stront!
Beetje vreemd hoor. Alsof TS er wat aan kan doen, alsof ze het fijn vind wat haar overkomt... Ze onderneemt nu toch niet voor niks actie?! En ik kan me heel goed voorstellen dat je in zo'n situatie weerloos bent en het dus niet zomaar kan stoppen.. Lijkt me verschrikkelijk, zeker op zo'n manier en je daar toch heen moet voor je beestje..!
Dit is overigens ook kort door de bocht. Er staat nergens geschreven dat de man slecht voor het paard is. Ik kan vanuit het geschreven daar helemaal niks vanuit opmaken, dus dat is in ieder geval wel een vrije keuze geweest uiteraard.
Bovedien is het uiteraard wel belangerijk dat je jezelf op de eerste plaats zet... Als is het maar om adem te kunnen krijgen.

idd wat al gezegd wordt ook tussen 2 volwassenen is sexuele intimidatie, aanranding en/ of verkrachting strafbaar.
het kan echt bedreiging/ geweld zijn, maar ook wanneer iemand bang of afhankelijk is van een ander

was niet mijn bedoeling