Ik wil ook echt wat aan mijn buik doen, maar zit nu even met een verrekte spier bij mijn ribben

Iemand nog tips qua oefeningen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
urselin schreef:Wat een verschil Knabbelgirl! Netjes hoor
Ik wil ook echt wat aan mijn buik doen, maar zit nu even met een verrekte spier bij mijn ribben

phormicola schreef:netjes toch! Dat heb je iig al gedaan
Het is bij mij niet zozeer zo dat m'n buik gevuld is. Zoals bij jou knabbelgirl, je kunt zien dat je buik echt gevuld is op de bovenste foto's. Bij mij is het echt gewoon slappe hap/huid omdat ik zoveel gejojo'd heb
Ik heb keiharde buikspieren en heel weinig vet erop, maar die huid...
En de heup- en dijbeen vetjes zijn belangrijk voor als je bortvoeding geeftDan haalt je lichaam daar namelijk goede gezonde vetten vandaan voor je baby
Het was 's ochtends dus eten iig niet 

missfitness schreef:Heel knap knabbelgirl!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als je al zover bent dan denk ik dat je je doel wel zal halen!
Veel sporten en lijnen
Sinds ik ben begonnen met sporten gaan de cm's heel erg hard 
missfitness schreef:urselin schreef:Wat een verschil Knabbelgirl! Netjes hoor
Enkele tips vooraf, laat de buikspieren het werk doen, dus niet met je armen beginnen te zwaaien. Hou je oren maar vast. Vergeet de onderste en de schuine buikspieren niet te trainen. Met de standaard situps train je alleen de bovenste buikspieren. Doe verschillende oefeningen. Train een paar keer per week. Een strakkere of gespierdere buik krijg je niet alleen door oefeningen, cardio is ook belangrijk!
Verder zijn er zoveel oefeningen. Ik pb wel even enkele oefeningen.

) mijn cardio zit bij de pump, dat is zo belangrijk!
Maar goed, nog geen motivatie en tijd gehad om er ietsmltex schreef:Ik had altijd een sixpack, relatief snel als ik wil. Maarrrrrrrrrr ik had altijd 1 probleem. Lig je in je bikini, steken in verhouding je heupbotten uit en je buik lekker strak, soort bouwvakkersinkijk in het bikinibroekje
. Ik zelf had vroeger altijd een 'wasbordje'. Later veranderde dit in een mini vetje. Inmiddels rijd ik weer fanatiek paard en begin ik weer steeds meer buikspieren te kweken. Weet ook niet hoe het kan eigenlijk, tis niet zo dat ik non stop mijn buik aanspan als ik op het paard zit
.
Mijn buik is ook het enige van mijn lichaam waar ik altijd wel echt trots op ben
. _Arwen_ schreef:mltex schreef:Ik had altijd een sixpack, relatief snel als ik wil. Maarrrrrrrrrr ik had altijd 1 probleem. Lig je in je bikini, steken in verhouding je heupbotten uit en je buik lekker strak, soort bouwvakkersinkijk in het bikinibroekje
Ja klopt, heb ik ook last van. Ik lig ook nooit op mijn rug zonder handdoek erover
Super vervelend
. En ik heb nog geen eens een sixpack
.
DarkDreamer schreef:Ik heb nu dus als ik mijn buikspieren aanspan een wasbord. Maar ik span mijn buikspieren niet nonstop aan.. Dus ja, ik ben gewoon slank nu.Mijn buik is ook het enige van mijn lichaam waar ik altijd wel echt trots op ben
.
missfitness schreef:DarkDreamer schreef:Ik heb nu dus als ik mijn buikspieren aanspan een wasbord. Maar ik span mijn buikspieren niet nonstop aan.. Dus ja, ik ben gewoon slank nu.Mijn buik is ook het enige van mijn lichaam waar ik altijd wel echt trots op ben
.
Je hebt dus echte buikspieren met een klein laagje vet er over waardoor je ze wel ziet met aanspannen. Het is je bouw. Ik denk dat je slank bent, wenig vet en wasbordje heb je vrij snel als je buikspieroefeningen zou doen.
Ik ben altijd heel mager geweest, wel met wasbordje.. Maar zins ik die 'vetjes' heb ben ik gewoon slank, en persoonlijk vind ik dat mooier
. DarkDreamer schreef:missfitness schreef:Je hebt dus echte buikspieren met een klein laagje vet er over waardoor je ze wel ziet met aanspannen. Het is je bouw. Ik denk dat je slank bent, wenig vet en wasbordje heb je vrij snel als je buikspieroefeningen zou doen.
Maar als ik dat zou doen word ik helemaal graat mager.Ik ben altijd heel mager geweest, wel met wasbordje.. Maar zins ik die 'vetjes' heb ben ik gewoon slank, en persoonlijk vind ik dat mooier
.

xEliesx schreef:Jemig.. wat een slanke dennen hier allemaal! Allemaal geslaagd voor de bikiniprooftest zou ik zeggen!![]()
Tot zo'n 4 jaar geleden zag ik er ook nog zo uit, maar blijkbaar klopt het dan toch dat de kilo's na je 20e
komen!
Ben nu 24 en ben overal een beetje steviger geworden. Ik ben nog wel in verhouding.. maar er mogen een paar
kilootjes af wat mij betreft![]()
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pho ... =1&theater
.