vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:41

Wat een verschil Knabbelgirl! Netjes hoor :j

Ik wil ook echt wat aan mijn buik doen, maar zit nu even met een verrekte spier bij mijn ribben :+
Iemand nog tips qua oefeningen?

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:55

urselin schreef:

Ik wil ook echt wat aan mijn buik doen, maar zit nu even met een verrekte spier bij mijn ribben :+

Enkele tips vooraf, laat de buikspieren het werk doen, dus niet met je armen beginnen te zwaaien. Hou je oren maar vast. Vergeet de onderste en de schuine buikspieren niet te trainen. Met de standaard situps train je alleen de bovenste buikspieren. Doe verschillende oefeningen. Train een paar keer per week. Een strakkere of gespierdere buik krijg je niet alleen door oefeningen, cardio is ook belangrijk!
Verder zijn er zoveel oefeningen. Ik pb wel even enkele oefeningen.

Annn

Re: vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:57

Trouwens, figuurcorrigerende panty's zijn goddelijk! :P
Je hebt bij de primark hele goede, zuigen alles lekker naar binnen :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:11

phormicola schreef:
netjes toch! Dat heb je iig al gedaan :)

Het is bij mij niet zozeer zo dat m'n buik gevuld is. Zoals bij jou knabbelgirl, je kunt zien dat je buik echt gevuld is op de bovenste foto's. Bij mij is het echt gewoon slappe hap/huid omdat ik zoveel gejojo'd heb ;(
Ik heb keiharde buikspieren en heel weinig vet erop, maar die huid... :=

En de heup- en dijbeen vetjes zijn belangrijk voor als je bortvoeding geeft ;) Dan haalt je lichaam daar namelijk goede gezonde vetten vandaan voor je baby :)

Gevult in welke zin? :) Het was 's ochtends dus eten iig niet :)
Balen dat je huid zo slap is zeg :\
Oww oke, dat scheelt, zal ik nooit geven :=

missfitness schreef:
Heel knap knabbelgirl!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als je al zover bent dan denk ik dat je je doel wel zal halen!

Dank je wel *D Veel sporten en lijnen :) Sinds ik ben begonnen met sporten gaan de cm's heel erg hard :j

missfitness schreef:
urselin schreef:

Enkele tips vooraf, laat de buikspieren het werk doen, dus niet met je armen beginnen te zwaaien. Hou je oren maar vast. Vergeet de onderste en de schuine buikspieren niet te trainen. Met de standaard situps train je alleen de bovenste buikspieren. Doe verschillende oefeningen. Train een paar keer per week. Een strakkere of gespierdere buik krijg je niet alleen door oefeningen, cardio is ook belangrijk!
Verder zijn er zoveel oefeningen. Ik pb wel even enkele oefeningen.

Mee eens, schuine buikspieren zijn ook heel belangrijk en vergeet je rugspieren niet. Als je buikspieren traint en niks aan je rug doet, krijg je op den duur zware rugklachten :)

Ik doe zelf veel bodypump en daarnaast nog gewone buikspieren, situps en bilspieren (auw :') ) mijn cardio zit bij de pump, dat is zo belangrijk!

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:16

Zucht, nog 2 weken voordat ik op vakantie ga. Wou dat ik dit
topic eerder had gezien haha. :)
Ben laatste tijd niet zo tevreden over mijn gewicht, maar in de vakantie
met al dat lekkere eten komt het er sowieso weer bij. Een strakkere
buik zou heel welkom zijn. *\o/* Maar goed, nog geen motivatie en tijd gehad om er iets
aan te doen.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:16

Ik krijg gewoon weer zin om te gaan sporten, dit topic is best motiverend, HAHA!
Goed resultaat knabbelgirl, heb ik echt respect voor! Dat zie je goed zeg!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:17

Nou ja, als ik naar jouw buik van drie maanden geleden kijk, dan is de huid zeg maar strak en is het vet stevig. Het velletje is dus 'gevuld'.
Bij mij is de huid slap en niet gevuld en het vet dat er nog op zit is ook 'waterig' zeg maar, los, kweet niet hoe ik het anders uit kan leggen :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:26

mltex schreef:
Ik had altijd een sixpack, relatief snel als ik wil. Maarrrrrrrrrr ik had altijd 1 probleem. Lig je in je bikini, steken in verhouding je heupbotten uit en je buik lekker strak, soort bouwvakkersinkijk in het bikinibroekje

Ja klopt, heb ik ook last van. Ik lig ook nooit op mijn rug zonder handdoek erover :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:17

Ik vind een sixpack bij vrouwen heel lelijk :=. Ik zelf had vroeger altijd een 'wasbordje'. Later veranderde dit in een mini vetje. Inmiddels rijd ik weer fanatiek paard en begin ik weer steeds meer buikspieren te kweken. Weet ook niet hoe het kan eigenlijk, tis niet zo dat ik non stop mijn buik aanspan als ik op het paard zit :P.

Ik heb nu dus als ik mijn buikspieren aanspan een wasbord. Maar ik span mijn buikspieren niet nonstop aan.. Dus ja, ik ben gewoon slank nu. :P Mijn buik is ook het enige van mijn lichaam waar ik altijd wel echt trots op ben :=.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:17

_Arwen_ schreef:
mltex schreef:
Ik had altijd een sixpack, relatief snel als ik wil. Maarrrrrrrrrr ik had altijd 1 probleem. Lig je in je bikini, steken in verhouding je heupbotten uit en je buik lekker strak, soort bouwvakkersinkijk in het bikinibroekje

Ja klopt, heb ik ook last van. Ik lig ook nooit op mijn rug zonder handdoek erover :')

Dat heb ik inderdaad ook heel vaak! :oo Super vervelend -O-. En ik heb nog geen eens een sixpack :=.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:21

Nee ik ook niet, ik ben gewoon veel te dun :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:22

Nouja extreem dun ben ik niet, maar als ik sta steken mijn heupbotten ook wel een beetje uit. :=

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:27

DarkDreamer schreef:
Ik heb nu dus als ik mijn buikspieren aanspan een wasbord. Maar ik span mijn buikspieren niet nonstop aan.. Dus ja, ik ben gewoon slank nu. :P Mijn buik is ook het enige van mijn lichaam waar ik altijd wel echt trots op ben :=.

Je hebt dus echte buikspieren met een klein laagje vet er over waardoor je ze wel ziet met aanspannen. Het is je bouw. Ik denk dat je slank bent, wenig vet en wasbordje heb je vrij snel als je buikspieroefeningen zou doen.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:31

missfitness schreef:
DarkDreamer schreef:

Je hebt dus echte buikspieren met een klein laagje vet er over waardoor je ze wel ziet met aanspannen. Het is je bouw. Ik denk dat je slank bent, wenig vet en wasbordje heb je vrij snel als je buikspieroefeningen zou doen.

Maar als ik dat zou doen word ik helemaal graat mager. :P Ik ben altijd heel mager geweest, wel met wasbordje.. Maar zins ik die 'vetjes' heb ben ik gewoon slank, en persoonlijk vind ik dat mooier :=.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:38

DarkDreamer schreef:
missfitness schreef:

Maar als ik dat zou doen word ik helemaal graat mager. :P Ik ben altijd heel mager geweest, wel met wasbordje.. Maar zins ik die 'vetjes' heb ben ik gewoon slank, en persoonlijk vind ik dat mooier :=.

Nee je moet niet mager worden. Als je zo tevreden bent moet je dat mooi zo houden! En dat je een wasbordje hebt als je aanspant is niet zo erg. Ik denk dat je een mooi buikje hebt nu!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:42

Ik ben ook blij met mijn buikje nu haha :P. Gewoon op het juiste moment aanspannen :Y). Vroeger kon je mijn ribben tellen, dan heb ik toch echt liever wat vetjes die mijn buikspieren verbergen dan duidelijk zichtbare buikspieren en ribben die je kan tellen :=.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:44

Ik vind een echte sixpack niet mooi bij vrouwen. Maar een strakke buik wel :j

Dit is mijn buik nu:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7ZNZK6H.jpg

Mag nog wel iets strakker bij mn heupen en hopen dat dat lukt door middel van sporten.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:46

Mooi MightyJoe!!

Lijkt me heel vervelend om een handdoek zelfs over je heen te moeten leggen :oo

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:48

Mooie buik MightyJoe! Door het sporten zal je een steeds mooiere buik krijgen!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:07

Bedankt voor de tips hier :D
Ik ga eens wat oefeningen uitproberen thuis!

Mooie buik MightyJoe :j

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:41

Jemig.. wat een slanke dennen hier allemaal! Allemaal geslaagd voor de bikiniprooftest zou ik zeggen! :+
Tot zo'n 4 jaar geleden zag ik er ook nog zo uit, maar blijkbaar klopt het dan toch dat de kilo's na je 20e
komen!

Ben nu 24 en ben overal een beetje steviger geworden. Ik ben nog wel in verhouding.. maar er mogen een paar
kilootjes af wat mij betreft :+

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pho ... =1&theater

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:00

Allebei mooi figuur hoor!
En leuke bikini's :))

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:01

xEliesx schreef:
Jemig.. wat een slanke dennen hier allemaal! Allemaal geslaagd voor de bikiniprooftest zou ik zeggen! :+
Tot zo'n 4 jaar geleden zag ik er ook nog zo uit, maar blijkbaar klopt het dan toch dat de kilo's na je 20e
komen!

Ben nu 24 en ben overal een beetje steviger geworden. Ik ben nog wel in verhouding.. maar er mogen een paar
kilootjes af wat mij betreft :+

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pho ... =1&theater

Niks eraf! Zou alleen maar zonde zijn!!! :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:02

xEliesx ik vind dat je een mooi figuur hebt hoor!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:07

MightyJoe en xEliesx, super mooie figuurtjes hoor! Niks aan doen :D .