en tussen de middag 3 volkorenbroodjes.. En savonds bij het eten aardappels of rijst. En voor mij werkt het
Verder eet ik veel zuivel en kip dus eiwitten genoeg denk ik. En tussendoor fruit Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als ik 1500-1800 kcal heb gegten dan mag ik al in m'n handjes knijpen!
. Ik kom ook heel moeilijk aan mn kcal. Vandaag heb ik voor mn gevoel meer dan genoeg gegeten en heb maar 1200(!!) Kcal.. Ik doe elke dag P90 en hardlopen(3/4 keer perweek ) en paardrijden zo vaak mogelijk. En madiwodovr 20 min fietsen. Hoeveel heb ik ongeveer nodig denk je?
Dus dan zijn 4 boterhammen met kipfilet wel makkelijk.
Dacht even dat ik in een gat zou vallen als ik P90 en P90X zou hebben afgerond maar gelukkig
.

.
Dat mocht niet van Atkins, maar voor P90 mag het wel 

phormicola schreef:Ineke kun je wat meer vertellen over het eetpan van Fat Burner? Ik ben heel erg nieuwsgierig!
Tuurlijk kunnen we praten over goede verhoudingen in voeding, etc! Ik heb gister bijvoorbeeld voor het eerst in een jaar wasa crackers gegetenDat mocht niet van Atkins, maar voor P90 mag het wel
Ik ga zometeen Bum Bum doen van Brazil Butt Lift
Quellian schreef:Kom ook even neuzen hier
Klinkt wel interessant, wat ik zo zie. Zal eens vragen of vriendlief wil kijken of hij het kan downloaden.
Ik ga over 2,5 week beginnen met afvallen, 15 kilo wil ik eraf hebben.
Denk dat ik dan ook ga beginnen met Dr. Frank dieet en ik denk dat P90 dan een goede aanvulling is!