fjordowner18 schreef:annelies, het gaat thuis ook veel beter.
hij eet zijn avond eten ook thuis gewoon tegenwoordig.
dat heb ik ook aangegeven, maar volgens diëtiste krijgt hij niet genoeg binnen en nu ben ik dus in twee strijd.
aan de ene kant wil ik niks met jeugdzorg te maken hebben aan de andere kant als hun de enige zijn die mij kunnen helpen en er zitten geen gevolgen aan vast....
daar ben ik dus bang voor dat als je naar jeugdzorg gaat dat ik straks moet bewijzen dat ik wel goed bn voor mijn zoon zoals mijn vader is overkomen met mij.
Ik snap ook niet zo goed wat jij bij jeugdzorg moet.
Mijn dochtertje is nu ook 2.5 jaar en heeft ook problemen met eten. In ieder geval met stukjes eten, dit komt omdat zij heel ziek is geweest en sonde voeding heeft gehad.
Als het een gedragsprobleem is of een verkeerde techniek van kauwen/eten, dan kom je een stuk verder met hulp van een logopediste.
Onze logepediste heeft ons en ons dochtertje goed geholpen.
Samen met behulp van de dietiste.
Zij helpen jouw ook hoe je het beste met het eten geven om kan gaan, ik vond dat een hele steun.
Heb je ook weleens geprobeerd om pap te geven smorgens? Mijn dochtertje eet pap van bambix of Nestle.
Mijn dochtertje heeft nu ook weer last met haar ontlasting, want dat kan ook een groot probleem zijn waardoor zij niet willen eten. Wij hebben FORLAX gehad om te geven, zodat zij makkelijker kan poepen.
Nu weet hij niet beter en vindt witte pannenkoeken niet eens meer zo lekker
maar weet dat het allemaal goed gaat komen
Dus als ik het vraag, wil ik zeker weten dat ik het voor iemand doe.

Je kan als arts ook doordraven.