Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:mentjuh schreef:ik vind dit trouwens ook een hele mooie variant op de vogels
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9806_n.jpg
Ontzettend mooi!
Vond de vogel tattoo eerst eigenlijk niet zo, maar begin het steeds mooier te vinden.
liekevb schreef:http://img64.imageshack.us/img64/5961/boktv.jpg
Dat is die van mij! (was toen nog maar 1 week oud)
(vandaar dat die hier nog beetje vettig is, even als me haar haha wat de hele tijd de dupe was van het vettig insmeren van me tattoo)
Tattoo staat voor mijn vader, hij heeft zelfmoord gepleegd en mijn broertje die onverwachts is overleden.
Het is een kolibrie en dat was de lievelingsvogel van mijn vader,
de vogel staat ook voor vrijheid, dus voor me broertje die nu hopelijk "vrij" is in de hemel.
PKN_ schreef:Kan er wel een foto van maken maar hij is net in de folie gezet, dus kun je nog niet echt veel op zien.
Maak tijdens vervangen van de folie wel een foto!
Heb er de zin Never a failure, Always a lesson laten zetten in het spiegelschrift en dan schuin onder elkaar.
De pijn viel reuze goed mee! Iedereen vertelde met dat het zo'n pijnlijk plaatsje was dat ik best schrik had, maar ging heel goed!
Alleen vooraan op mijn ribben en achteraan richting mijn rug werd het wat moeilijker, maar niet dat ik 'AAAUW' moest roepen, gewoon paar tellen ongemakkelijk.
lesilla schreef:Mooie zin!
Ik ben echt aan het wachten tot ik iets speciaals tegenkom, wil er niet naar op zoek gaan maar het moet mij vinden
wwillemijn schreef:Nou, de tatoeage die van mij nog wel even uitgesteld mocht worden gaat er toch komen. Mijn moeder is 3 weken geleden overleden. En ik wilde als ze overleden was (ik wist al langer dat ze de kanker dit keer niet zou overleven) een vergeet-mij-nietje op mijn enkel of op mijn pols. Of wellicht heeft iemand anders een idee voor een mooie plek? Ik heb er al een ter hoogte van mijn heup/lies, links. Mijn tweede (en laatste) tattoo moet dus rechts komen.
Uiteraard moet ook deze door Jankowzki ontworpen en gezet worden.
PKN_ schreef:AAAAAAAAAAAAHH![]()
![]()
Ben al een tijdje een stille meelezer maar had nooit de behoefte om ook echt actief mee te komen doen,
kon namelijk toch geen tips ed geven,
maar nu moet het er toch uit;
Heb net me eerste tattoo laten zetten!![]()
Onder mijn rechterborst op mijn ribben!
BEN DER KEI BLIJ MEE haha
maar begrijp nu wel de mensen die zeggen dat het verslavend is,
nu de eerste is gezet