Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daarna ben ik lekker wakker en energiek! Smudges schreef:@wendy31 ik ben zo trots op mezelf als ik gelopen heb. En heb ook daarna veel energie. Als ik vanuit mijn werk meteen op de bank stort is mijn dag voorbij. Maar als ik gelopen heb (of paardgereden) heb ik weer nieuwe energie.
.
. Even wakker worden en op mijn gemakkie lunchen en dan ga ik maar eens een poging doen. Het is nu nog goed weer!
!
52 minuten met een gemiddelde snelheid van 7,99 km/uur! Ik had op het eind nog over, dus heb zelfs nog een kleine versnelling kunnen doen de laatste paar honderd meter voor de cooling down. Ik merk dat ik steeds beter leer doseren, erg belangrijk voor als ik straks wedstrijden wil gaan lopen. Morgen rust en dan dinsdag training op tijd, 30 minuten. Ik ben benieuwd hoever ik nu kom richting de 5 km. 

Een hartslagmeter lijkt me dan wel zo praktisch en ook leuk om te zien hoe je conditie opbouwt.
We zijn nu opgebouwd tot 3 km zonder te stopppen en met een snelheid van gemiddeld 8 km/h. En langzaamaan voel ik mijn conditie verbeteren, ik had nooit gedacht dat ik 3 km zou kunnen hardlopen en dat gaat nu gewoon! De opbouw van onze trainingen is gewoon erg goed, waardoor je jezelf niet overbelast als beginner, maar toch vrij vlot opbouwt
veel meer en andere spieren dan met lopen!
. Mootje schreef:Mas, goed bezig! Is de 3km zonder wandelen?

heb ik weer...
.
. Had toch al 4x gelopen afgelopen week, dus ga vanavond weer bikkelen!
. Ik denk dat ik op zich ook wel door ga rennen, al moet ik dan wel even aangepaste kleding hebben rond die tijd denk ik. Ga vanavond iig wel en het is nu ook echt baggerweer
.
. Ik lig ook altijd helemaal dubbel om 538, zou voor mij echt geen goede zijn om ermee te gaan rennen
!!
ben ook sinds kort begonnen met hardlopen, heb nu even snel het topic doorgespit. Ik las ook iets over de evy mp3 nogwattes, alleen ik heb een Mac en ik kan het geloof ik niet downloaden? Weet iemand hoe ik dat kan downloaden? Ik was nu eigenlijk begonnen met de trainingsschema van runnersworld, maar die van evy leek mij ook wel wat!
Kom ik in die winkel hebben ze geen pinautomaat
Hoezo geen pin, het is 2011!!!
. Daarna ging het nogal bergafwaarts. 5.1 km in 42 minuten.. Is weleens beter gegaan haha! Ach, morgen weer een kans!
.
ik kan je helaas niets vertellen over mp3 bestanden en dergelijke, dat gebruik ik namelijk niet.
gelukkig heb je nu weer andere !
Yv_ schreef:Auw Mas, klinkt niet goed! Is het ernstig of kan je er wel gewoon nog mee lopen? Succes!