Nog even een vraagje: mijn boven- en onderkies zijn aan de rechterkant getrokken. Nu zit daar natuurlijk een stuk wang tussen, maar ik heb best dikke wangen dus het gebeurde regelmatig dat ik daar op mijn wang beet
Geen onhandigheid, maar gewoon dikke wangen plus weinig ruimte... Nu zijn de kiezen weg, maar mijn wang was natuurlijk nog wat dikker geworden door de behandeling. Resultaat: volgens mij is het nu helemaal dik, en bijt ik met mijn tandvlees (waar voorheen dus de kiezen zaten) steeds op mijn wang. Die is nu dus dik etc, en zorgt ervoor dat ik niet kan kauwen.. Immers, kan niet meer volledig m'n tanden op elkaar zetten omdat dat 'uitsteeksel' van de opgezette wang ertussen zit. (Volgen jullie het nog?
). Hebben anderen dit ook wel eens gehad? Gaat dus om de binnenkant van de wang, niet de zwelling aan de buitenkant 
Ik denk dat het over gaat en dat m'n wang daar vanzelf slinkt wanneer ik een tijdje niet kauw of überhaupt mijn tanden op elkaar zet. Maar dat is vrij moeilijk, want als ik m'n kaken laat rusten zakken ze natuurlijk automatisch op elkaar..
Ik moet 3x per dag spoelen met chloorhexidine, alleen gisteren nog niet. Wel heb ik het gevoel een beetje warm en koortsig te zijn, maar volgens het informatieboekje is dat heel normaal.
Alleen die bittere smaak was wel vervelend.
Stom dat het koelen niet helpt, bij mij zijn er 4 in 1x uitgegaan en heb geen dikke wangen gehad
Hoop voor je dat je wang snel weer dunner wordt!