HoiHoi; Ik dacht laat ik ook eens wat gaan bestellen, maar heel veel dingen zijn op. Ik heb het topic goed doorgelezen, en volgens mij komt de volgende lading al weer snel toch? Dan kan ik beter dan bestellen, eigenlijk zou het handig zijn als je ook iets kunt bestellen als het op is zodat je het meteen krijgt als het er weer is.
Hahah drie is toch een prachtig aantal als je niet weet wat je er van vind, we hoeven niet meteen allemaal grootverbruikers of verzamelaars te worden toch. Daarbij kan je snel genoeg meer kopen als je wel verslaafd raakt.. wat een risico is natuurlijk
Uh even ontopic blijven: Mango/Choco vond ik een minder geweldige combinatie
Marrlyn
Geplaatst: 24-02-11 00:24
Oh nee! Watermelon! Verslavend
Nickytje
Geplaatst: 24-02-11 03:02
Oeh! Lipsmackers! Ik heb nog zo'n Fanta (geloof ik) en Root Beer (buh) liggen Had ze destijds van eBay weg. Ik heb ze hier nog nooit ergens in de winkels gezien helaas. Misschien maar goed ook, als lipbalsemverslaafde
Ik moet wel zeggen dat ik er niet veel aan proef, vind ze wel superlekker ruiken dus dat is voor mij al genoeg reden om lekker te blijven smeren, maar k proef niet zoveel. Gister Cotton Candy, 7up en sprite voor mezelf binnen gekregen en een Bubblegum voor een vriendin.