Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Aranel schreef:Wat voor dingen had je allemaal besteld? Ik moet van mezelf eigenlijk eerst dingen opmaken, maar ik blijf maar nieuwe make up dingen kopenMijn ELF bestelling is vandaag binnen gekomen! Heb al een aantal dingetjes, o.a. de oogmake up geprobeert en het bevalt me erg goed.
Ruim 20 producten geloof ik. 4 nagellakjes, wenkbrauwsjablonen, eyeliner, poeder, bronzer, lipliner, lipstick, lipgloss, poederdonsjes, oogschaduw (die combi, berry mix) en de rest weet ik niet meer
Kiwipitje schreef:Haha nee klopt. Ik heb van die enorme handtassen met weekendtasambities.

Ik heb ze ook eens gehad, maar die moet je niet gebruiken om je wenkbrauwen mee in te kleuren. Alleen om even een mooie vorm te maken en dan de rest epileren. Anders zie je eruit als een wandelende FAIL.

Ik gebruik de blauwe kleuren van mijn Sleek Storm palette, so pretty

Mirjamsel schreef:Ze zeggen toch altijd dat je als je blond haar en blauwe ogen hebt geen blauwe oogschaduw moet gebruiken?? Ik vind het bij mij juist het mooist staan van alle kleurenIk gebruik de blauwe kleuren van mijn Sleek Storm palette, so pretty

Kleurtheorie hangt niet alleen samen met koud/warm, maar ook met juxtapositie. Zo kunnen warme en koude kleuren gecombineerd worden en maken het een prachtig geheel (voel me nu net een inspirational speaker
)
Blauwe kleding staat erg goed, maar blauw op m'n gezicht....ik heb nog niet een mooie combi gevonden waar blauw goed bij staat, voor mijn gezicht.