Maar je weet wel wat je aan me hebt. 
Annash:
was echt genieten! Ze zijn fantastisch, wat anderen ook zeggen, ik heb echt geweldige once of a lifetime dieren op stal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar je weet wel wat je aan me hebt. 
was echt genieten! Ze zijn fantastisch, wat anderen ook zeggen, ik heb echt geweldige once of a lifetime dieren op stal
al had ik het bijzonder moeilijk met terug komen
verpleegster is nadat ik een uurtje terug op mijn kamer was een glas water komen brengen omdat ik stond te janken bij het aanmelden
na negen weken is een weekend gewoon te kort.
Daar kan ik inkomen ja.... 
dat zijn dan weer vervelende dingen..

Hoe moeilijk dat ook is..
heel veel hoofdpijn, vaak duizelig. De drukverdeling is nu anders en mijn evenwichtsorgaan is het daar niet mee eens. Ook is het natuurlijk erg gevoellig, op mijn kussen liggen op de rechterkant is echt een crime.
De medische wetenschap kan toch een hoop!
, blijkbaar kan dat gewoon, wordt extra vast gezet met een speciaal ijzerdraadje dat vanzelf vergaat... En dan heelt het zoals een normale breuk zou doen 
Hopelijk de 17de goed nieuws! Neonlight schreef:Klopt, maar dat geldt tijdens een dienstverband, in dit geval loopt het dienstverband af. Erg vervelend, maar in Nederland doen ze dan hetzelfde.
Jammer dat je even een dipje hebt, maar ook niet gek, je krijgt ook heel wat voor je kiezen.Hopelijk de 17de goed nieuws!
Froggy!
(ik had vorige zomer een brulkikker in de voortuin die me steeds wakker kwaakte en heb 'm uit wanhoop maar omgedoopt tot huisdier Froggy
helaas zitten er hier reigers... Maar Froggy zit nog steeds in mijn hart
In loving memorie! 
Precies op tijd dus gezien je posts. 

Ook al ben je een doorzetter, opkikkers kun je altijd gebruiken.
Probeer je eerst maar eens te richten op je eigen herstel, de rest is even bijzaak en niet belangrijk. Sterkte meis