Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Een bloemetje voor Ayasha... adresupdate P11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:20

ik heb met wel meer bokkers in de clinch gelegen :D Maar je weet wel wat je aan me hebt. :D

Annash: :j :+: was echt genieten! Ze zijn fantastisch, wat anderen ook zeggen, ik heb echt geweldige once of a lifetime dieren op stal :j

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:24

Ayasha schreef:
Mij maak je echt niet meer wijs dat zulke dingen toeval zijn :+: ze voelen het gewoon.

Dat weet ik wel zeker dat ze dat voelen! ;)
Fijn hoor dat ze zo gereageerd hebben!
Dat geeft jou ook weer extra energie volgens mij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:28

:j al had ik het bijzonder moeilijk met terug komen :o verpleegster is nadat ik een uurtje terug op mijn kamer was een glas water komen brengen omdat ik stond te janken bij het aanmelden :o
en ik vrees thans dat dat elk weekend gaat zijn :o na negen weken is een weekend gewoon te kort. :o

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:29

Dat kan ik me goed voorstellen :(:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:45

:(:) Daar kan ik inkomen ja....

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:27

Ontroerend hoe je paardjes op je reageerden... <3

En ja, natuurlijk 'weten' ze!!! :j

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:06

Jeetje, ik ben me echt rot geschrokken! Maar al gauw viel m'n oog op je gevatte posts en besef ik dat het gelukkig al heel wat beter met je gaat! :)
Veel succes met het verdere revalideren.

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 18:58

ben benieuwd hoe het met je gaat!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:36

Wel de 17e wordt er gepland wanneer ik naar huis mag maar dat stuk schedel krijg ik nog niet terug, als de MRI niet duidelijk is nemen ze nog een biopsie. :x
Wanneer die schedel terug komt of iig een schatting, komt hopelijk ook de 17e.

veder doe ik aan serieuze conditie training aan't doen, ook richten ze zich enorm op mijn hand en arm nu, heb veel hoofdpijn en last van het litteken helaas...

Ook ben ik voor 99% zeker mijn job kwijt. :x

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 19:40

:(:)

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:56

Wat rot van je baantje zeg :\ dat zijn dan weer vervelende dingen..

Hoe gaat het met de conditietraining? :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:58

Hé bah.. -O-

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:59

Waarom ben je je werk kwijt? Ze kunnen jou toch niet om die reden ontslaan?
Wel rot, maar zou je het na revalidatie aangekunnen hebben?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:25

mijn contract loopt af in juni en voor dit was gezegd dat ik sowieso nog verlenging kreeg want er is daar eentje extra nodig, maar tenzij ik de 15e terug aan het werk ben kan ik er naar fluiten. :)
en ja, het zou nu al kunnen als ik mocht.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:30

En zijn er dan geen verzachtende omstandigheden?
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat je nu uitgeschakeld bent?
Fijn dat ze zo rekening met je houden :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:52

helaas niet, ze geven gewoon geen nieuw contract/verlenging dus heb geen poot om op te staan. Het ergste is, mijn rechtstreekse bazen het er totaal niet mee eens zijn maar de hoogste in Brussel wil niet voort maken om er een vast contract van te maken. (dat had ik normaal al moeten hebben nl)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:03

Wat genaaid zeg, van je werk.. Werkte je daar fulltime? Tja zo zie je maar, als je iets mankeert of bv zwanger bent dan knikkeren ze je er zo uit.. Verschrikkelijk! Nou ja maar niet t druk om maken, daar koop je niets voor :n Hoe moeilijk dat ook is..

Kan me er alleen niets bij voorstellen dat je nog een deel schedel mist! Zit het dan wel goed afgesloten? Voor bacterien ed? En heb je daar geen last van?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:31

er zit een soort plastic over en natuurlijk gewoon vel. Maar tussen het vel en de hersenen zit nog een soort plastic. Het is dus gewoon dicht, maar ik mis wel mijn natuurlijke helmpje rechts. :)
Last, wel :j heel veel hoofdpijn, vaak duizelig. De drukverdeling is nu anders en mijn evenwichtsorgaan is het daar niet mee eens. Ook is het natuurlijk erg gevoellig, op mijn kussen liggen op de rechterkant is echt een crime.

ik werkte daar 40 uur in een fantastisch team (die het ook maar niks vinden wat Brussel nu bezig is) onder voorwaarden waar ik alleen nog maar van kan dromen bij een volgende baan..

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:02

Bedankt voor je uitleg! Willen ze het stuk schedel nog niet terugplaatsen vanwege zwelling nog? Kan dat gewoon een tijdje eraf zijn en dan weer terug geplaatst worden? Wordt in de vriezer bewaard :+ De medische wetenschap kan toch een hoop!

Kan me goed voorstellen dat het niet optimaal voelt.. Ook eng om je hoofd te stoten ofzo! En iets banketstaaf als reispilletjes, helpen die niet tegen duizeligheid? Gezien die altijd iets met je evenwicht doen?

Aaaaah dat is dus gewoon ultra klote! En als je zegt van doe mij dan een 0 urencontract? Zodat je tochdaar weer aan de slag kan? Wat zijn de prognoses qua je werk weer oppakken?

Vragen vragen vragen! Sorry als het er teveel zijn!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:15

zolang de schedel niet terug staat zit dat er niet in vrees ik. Ligt inderdaad in een botbank! :), blijkbaar kan dat gewoon, wordt extra vast gezet met een speciaal ijzerdraadje dat vanzelf vergaat... En dan heelt het zoals een normale breuk zou doen :)
verder weet ik zelf helaas niets, ze zijn hier erg zuinig met info geven, ik hoop de 17e er wat uit te kunnen trekken!

De zwelling is weg, maar ze zoeken nog naar de oorzaak, ze gaf het idee een vermoeden te hebben maar ze liet er niets over los. >;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:31

Hier in Nederland is het volgens mij zo dat als je in de ziektewet zit, ze nog verantwoordelijk voor je zijn.
Ik zou dat eens heel goed uitzoeken als ik jou was.
Wel erg rot! :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:35

Klopt, maar dat geldt tijdens een dienstverband, in dit geval loopt het dienstverband af. Erg vervelend, maar in Nederland doen ze dan hetzelfde.

Jammer dat je even een dipje hebt, maar ook niet gek, je krijgt ook heel wat voor je kiezen. :(:) Hopelijk de 17de goed nieuws!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:57

Neonlight schreef:
Klopt, maar dat geldt tijdens een dienstverband, in dit geval loopt het dienstverband af. Erg vervelend, maar in Nederland doen ze dan hetzelfde.

Jammer dat je even een dipje hebt, maar ook niet gek, je krijgt ook heel wat voor je kiezen. :(:) Hopelijk de 17de goed nieuws!

bedankt nog trouwens :+: Froggy! :D (ik had vorige zomer een brulkikker in de voortuin die me steeds wakker kwaakte en heb 'm uit wanhoop maar omgedoopt tot huisdier Froggy _O- helaas zitten er hier reigers... Maar Froggy zit nog steeds in mijn hart O:) In loving memorie! _O-

Ik hoop gewoon dat het einde in zicht komt dan, al is het maar een datum... Dat ik wat weet...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:08

Ahhh, hij is dus aangekomen. :) Precies op tijd dus gezien je posts. :)

Arme Froggy.....hoewel het vast wel beter slaapt zonder Froggy.
Deze maakt niet zoveel lawaai, is een Red Eye Green Tree Frog. Lange naam voor een klein beestje. :D
Zelf heb ik deze in het echt gezien afgelopen najaar in Costa Rica, en een uitsnede van deze foto hangt hier aan de muur in canvas. :)
Ik vond hem leuk en passend voor je. :D Ook al ben je een doorzetter, opkikkers kun je altijd gebruiken. :)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 01:14

Ik begrijp dat je het even niet zo ziet zitten na die kickstart die je gehad hebt. En niemand kan je beloven dat alles meteen weer goed komt. Maar probeer voor nu alles even van dag tot dag te bekijken, ik denk dat er niet veel anders op zit. Wat informatie betreft is het niet veel anders dan in de ziekenhuizen in Nederland lees ik wel. Dat lijkt me erg frustrerend wanneer het jezelf betreft. Die dokters vergeten af en toe weleens dat hier ook een hoop emoties, angsten en onzekerheden bij vrij komen...

Wat je baan betreft: ik ben er van overtuigd dat er iets beters op je pad gaat komen. Bovendien is het nog geen juni. ;) Probeer je eerst maar eens te richten op je eigen herstel, de rest is even bijzaak en niet belangrijk. Sterkte meis :(:)