Vippie, is wel en eindje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Mèn ik heb net die docu van 440kg man gezien op rtl 5, maar nu ga ik echt op mijn voesing letten. Moet er niet aan denken om zo te worden. Je zag ook foto's van toen hij nog 21 was, en toen was hij een gratenpakhuis!
xNathaliee schreef:Goedemorgen
Nou ben gister 10 min voor tijd van m'n paard gevallen, heb een schaafwond op m'n onderrug en de spier van mn schouder heeft een zware klap gehad ..
ben er voorlopig niet of wat minder want kan m'n arm amper bewegen, typ nu alles met links![]()
maar goed heb al een handje minder om te snaaien nu haha maar sla deze week even over qua weegmoment
xNathaliee schreef:Goedemorgen
Nou ben gister 10 min voor tijd van m'n paard gevallen, heb een schaafwond op m'n onderrug en de spier van mn schouder heeft een zware klap gehad ..
ben er voorlopig niet of wat minder want kan m'n arm amper bewegen, typ nu alles met links![]()
maar goed heb al een handje minder om te snaaien nu haha maar sla deze week even over qua weegmoment
AmyII schreef:Ik ben vrii vandaagen dit soort dagen gebruik ik om te balansen, ik mag vandaag overdags alleen verse groenten en fruit en verder mag ik alleen maar water of thee drinken.
Eefske schreef:Oeh. Das in de buurt.
Goedemorgen trouwens! Ik ben ontzettend nerveus voor m'n toets straks.
Ga er nog even zo veel mogelijk in stampen en dan gaan we het wel zien.
sarona27 schreef:Goedemorgendames,
Nou ben nog niet zo lang wakker en ben eerst gaan douchen ga zo beschuit met aardbei nemen. en overigens kan je je beter weg in de ochtends dan svonds was 74.6!!!!! ?? hoe kan dat nou ?? niet dat ik het erg vindt hoor
En arans dat ontbijtje van jou klinkt wel heel erg lekker.
Vippie schreef:Niet zeuren mijn schoonfamilie woont in krommenie, dus valt best mee die afstand, nog geen uurtje rijden (en plak je er meteen rondje Hyporama/Divoza/van Rijs/Mr Ed aan vast)
Vippie schreef:Mr Ed heeft juist heel veel voor kleine TrufjesAlthans vroeger wel toen hadden ze een hele shettenhoek.
Chillen is zowizo geen probleem hier haha (geen warme kantine dus in deze tijd best Chill![]()
).