Nu zijn de zenuwen erg minimaal, gisteren was het erger.
Hopelijk wordt ik door dezelfde man geholpen als bij mijn neuspiercing, want die ging er fijn en snel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AGarcia schreef:Morgen is het zover!
Nu zijn de zenuwen erg minimaal, gisteren was het erger.
Hopelijk wordt ik door dezelfde man geholpen als bij mijn neuspiercing, want die ging er fijn en snel

En dat wil dan een wenkbrauw piercing
mayniac_val schreef:Wat heb je staan DQ?

)
?
hout zou ik zelf niet snel gebruiken daarvoor, been/hoorn ook niet; ik heb wel vaker gelezen dat organic sieraden niet zo geschikt zijn voor vers gerekte gaatjes, iig hout/hoorn, maar edelsteen weet ik eigenlijk niet.
Acryl is eigenlijk ook niet zo goed voor verse gaatjes. Het beste blijft toch staal. 
Als je spirals leuk vind kun je ze ook gewoon als sieraad dragen.
ik zit nu al geruime tijd op 8mm en heb hier een setje glazen plugjes liggen, 9mm, die gleden er zo in. Maar meestal is het, hoe groter hoe makkelijker het gaat.

) 
glasplugjes hebben ze iig op die Amerikaanse site in 2mm veel. Ik weet niet of ze edelsteen in die maat hebben... zelf heb ik twee setjes edelstenen plugjes, maar dat is 8mm. Zijn double flared trouwens (en dat zijn ze bijna altijd geloof ik!), dat kan sowieso niet met een verse piercing - en dan heb ik het niet over een dagje, maar echt tot het helemaal geheeld is (begon er zelf pas na een paar weken aan).
urselin schreef:Oee, ze hebben leuke plugs op die site!
Heb op ebay simpele steel tunneltjes besteld, mijn zwarte met strass beginnen toch wat te vervelen
), ik moet er ook eigenlijk niet meer op kijken want ik mag eventjes niks meer kopen van mezelf. 
wist niet zeker of die er veel waren, op alloverpiercings hebben ze double flared namelijk. 
urselin schreef:Ja, die uiltjes van jou zijn geweldig!
Deze vind ik ook erg mooi
http://bodyartforms-products.bodyartforms.com/7538.jpg
Ik kan zelfs op ebay niet zo'n leuke dingetjes vinden in 2.5mm
urselin schreef:Ik heb een 2.5mm insertion pin en 10g (2.5mm) past er inderdaad net niet in
Verzenden is bij die webshop ook niet duur zeg!