Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:24

Had even een vraagje, dacht dat julie mij vast wel konden helpen..

Een maandje of 3 terug ben ik met mijn schoonzus mee geweest naar school ( kappersopleiding) als model.
Nu hebben we wat geexperimenteerd met mijn haar, aan de linkse kant is mijn haar over de breedte van ongeveer 15 cm nog maar zolang dat het net over mijn kaaklijn valt..
Uiteindelijk spijt van en haren altijd vast, maar de zomer komt er langzaam :+ weer aan en wil ze los.

Kun je dus ook voor een gedeelte in je haar extensions laten plaatsen ?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:28

als jij dat aan geeft om dat te willen doen kan dat volgens mij wel

maar weet niet zeker of je dan kwa dikte van je haar een verschil krijgt misschien makkelijk om een foto te plaatsen van hoe het er nu uit ziet

want misschien is het verstandiger om de andere kant ook te doen maar dan dat het een volume word en geen verlenging

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:34

zal morgen even een foto zoeken.
Had best dik haar, maar heel erg uitgedund nu dus dat valt ook helaas wel weer mee nu..

En hoe bedoel je met de andere kant ook? :) *beetje blond

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:40

ik neem aan dat de andere kant langer is.

dus je wil aan de kortere kant de extentions tot de lengte ofzo wat je van de ander heb?
maar weet niet zeker als je dat dus doet of je misschien de andere kant moet opvullen vanwege de haardikte

maar heb nu even geen voorstelling van hoe het nu zit , wacht dan even de foto af

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:52

Oh zo. Nee nu snap ik het! Ga eens rondkijken in de buurt

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:12

ik meld me ook weer even, heb dus tot mijn grote spijt nog steeds geen extensions, wilde aanvankelijk die van indian gold, maar die zijn naar mijn idee alleen te bestellen en dan heb ik dus geen duidelijk beeld van de kleur.
dus wie oh wie kan mij helpen aan een adres in de buurt van breda voor betaalbare extensions?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:28

en iemand wel eens gehoord van het merk Di Biase?

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:34

Nog nooit van gehoord @ rachel_j

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:45

oh ik heb echt het balen, en als ik indian gold kies, dan moet ik de kleur gaan gokken en voor bijna 200 euro extensiosn excl. zetten vind ik ook best veel geld...............

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:45

rachel_j schreef:
oh ik heb echt het balen, en als ik indian gold kies, dan moet ik de kleur gaan gokken en voor bijna 200 euro extensiosn excl. zetten vind ik ook best veel geld...............

Ja maar goedkoper word het hem niet hoor voor een beetje goede en mooie extensions ;)

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:12

rachel_j schreef:

Hebben ze bij Hairservice Breda geen extensions op voorraad? Ik dacht het wel namelijk. Dat zou voor jou wel handig zijn dan kun je kijken welke kleur je nodig hebt. Als ze die niet op voorraad hebben kunnen ze het altijd bestellen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:39

Marlies94 schreef:
rachel_j schreef:

Ja maar goedkoper word het hem niet hoor voor een beetje goede en mooie extensions ;)

200 euro extensions exclusief zetten... kan je echt wel heel veel mooie extensions krijgen hoor...
Net zoals de Luxy´s ... die zijn tussen de 80 en 100 en dat is echt topkwaliteit REMY haar..

Zou je het net zoals Nero moeten laten inzetten... Weet niet wat zij ervoor betaalt heeft. Maar zeg €100,- dan kost het je tussen de €180 en €200 euro en dan heb je alles in je haar zitten ;)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:44

Ja dat zeker maar niet van het merk indian gold, dan heb je mischien 100 stuks?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:46

Tja als je een beperkt budget hebt zou ik me zeker niet vastpinnen op 1 merk maar wat verder rondkijken wat er nog meer mogelijk is :j

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 00:04

Marlies94 schreef:
rachel_j schreef:

maar dan wil ik wel graag het haar kunnen zien, een gok wagen voor 200 euro vind ik nogal wat...........

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 00:06

friezegek schreef:
rachel_j schreef:

Hebben ze bij Hairservice Breda geen extensions op voorraad? Ik dacht het wel namelijk. Dat zou voor jou wel handig zijn dan kun je kijken welke kleur je nodig hebt. Als ze die niet op voorraad hebben kunnen ze het altijd bestellen.

ik heb ze opgezocht op internet, maar er worden op de site geen extensions vermeld, weet jij zeker dat ze die hebben? en miss ook welk merk? want dan rij ik daar van de week even heen.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:14

Volgens mij zoiezo Euro So.Cap., maar vast ook nog wel andere. Anders moet je ze eff bellen van te voren. Met de kleur kunnen ze je altijd helpen want die kleur nummers zijn overal ongeveer hetzelfde.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:34

ik kreeg deze link via pb en ze vroeg omdat ze ze zelf niet neer kon zetten of ik het wilde doen

heb er zelf geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen

http://www.beauty-queenz.nl

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:03

nou, mijn extensions waaiden vandaag bijna van m'n kop af :')
kreeg wel de complimenten dat ik zulk mooi haar had, van de moeder van een meisje op de manege, ze dacht dat het m'n eigen haar was :Y)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:21

hahaha handig he die wind

bij mij was er 1 uitgevallen door het kammen en zag dat de andere kant ook nog maar aan een paar haartjes hing dus die er ook maar meteen uitgehaald

ik ben nog steeds op zoek naar micro rings de losse en dan zonder ebay vertrouw het toch niet helemaal.
heb wel een meid gevonden op mp hier om de hoek maar voor de rest nog niks vernomen.
en geen idee of het past maar ze stuurt ze alleen maar op

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:56

urselin schreef:
Wat een slechte service Monique :\
Ben wel benieuwd naar je nieuwe haren :D

Hierbij 2 foto's van mijn nieuwe lokken.. Heb ze hiernog wel niet gestyled...

Afbeelding

haar 1 kan opgegegooidt
Afbeelding

Photobucket doet een beetje raar dus kan zijn dat de foto's soms niet zichtbaar zijn

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:40

Focussed schreef:
200 euro extensions exclusief zetten... kan je echt wel heel veel mooie extensions krijgen hoor...
Net zoals de Luxy´s ... die zijn tussen de 80 en 100 en dat is echt topkwaliteit REMY haar..

Zou je het net zoals Nero moeten laten inzetten... Weet niet wat zij ervoor betaalt heeft. Maar zeg €100,- dan kost het je tussen de €180 en €200 euro en dan heb je alles in je haar zitten ;)

Maar Luxy's zijn clip ins, om daar wax extensions van te maken is een heel gedoe.
Ik ben geen fan van clip is, het is heel mooi haar maar heb ze ook gehad met clipjes (ander soort haar maar werkt hetzelfde)
ik werd een beetje gek van elke keer in doen, en als (bijvoorbeeld met uitgaan) iemand ook maar perongeluk aan je haar trekt dan zit het alweer fout.
Ook moet je het dan weer uithalen enz. Wax extensions voelt zo echt en fijn aan! <3

En vooral als je de eerste keer extensions neemt zou ik niet gokken of willen besparen op het aantal of kleur.
Ik zou naar een kapper/extensionssalon gaan en je daar goed laten adviseren over het merk, en aantal.
200,- Is echt weinig, daar heb je geen indian gold voor denk ik. (In een kapsalon) En bestellen is een grote gok.
Als je eenmaal extensions hebt gehad weet je welke kleur en aantal je moet hebben, dan kun je het wel doen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:44

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-11 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's uit quote gehaald

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:51

wow Chance, ziet er super uit!!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:56

Mooi Chance! Ik heb vandaag mijn bestelling betaald, ze waren in China op vakantie dus kreeg mijn factuur vandaag pas... ;) Heb ze via EMS laten versturen, dus ze zijn er als het goed is lekker snel!
Jammer dat paypal er best lang over doet om het over te maken! Er staat in behandeling tot 14 februari!

Heb de wavy microloops besteld en meteen voor een vriendin van mij de remy microloops. Laat wel foto's zien als ze erin zitten!