Wie nog meer depressief?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:33

haha blijft een geweldig filmpje daph. :j

mensen hoe gaat het met jullie?
het is zo stil hier.
gaat het wel goed allemaal?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:58

Heey!

Ik hoop dat het met anderen beter gaat dan met mij... Ik zit weer op een gesloten afdeling met IBS... Hoe het dan gaat laat zich raden. Ik ben iig radeloos, en weet niet hoe het verder moet :n

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:59

Safiera schreef:
Heey!

Ik hoop dat het met anderen beter gaat dan met mij... Ik zit weer op een gesloten afdeling met IBS... Hoe het dan gaat laat zich raden. Ik ben iig radeloos, en weet niet hoe het verder moet :n

he bah ;s
hoe komt het dat je daar weer zit?

met mij gaat het ene keer wel redelijk goed en andere keer weer niet.
ben gewoon zo moe van alles.
donderdag intake voor mijn ES en zie er zo tegen op, weet totaaal niet wat ik moet verwachten ;s

PINK

Re: [Centraal] Wie nog meer depressief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:35

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:03

Mooi gedicht!

Het gaat met mij idd niet zo goed, maar je hebt helemaal gelijk: Waar blijven de anderen?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:04

dankjewel! :)

ooh ): dat is niet de bedoeling het moet met ons allemaal beter gaan!
ja idd, hoop dat het beter gaat, dat ze daarom hier niet meer komen.. niet dat het slechter gaat.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 09:02

Safiera schreef:
Heey!

Jeetje meid, dikke knuffel :(:)

Ik heb volgende week voor het eerst een gesprek met de psycholoog, pfff ben nu al zenuwachtig :o

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:29

ik meld me ook maar eventjes hier...
zonder gesprekken maar met medicatie gaat het momenteel vrij goed moet ik zeggen.
ik voel me wel een beetje vlak, maar alles is beter dan dat enorme piek en dal gevoel.
een hele dikke knuffel voor safiera, en natuurlijk voor de rest ook.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:53

:(:) Knuffel terug!

Nu ik ben gestopt met AD (vrij radicaal, tegen het advies van iedereen in... :o ) Gaat het ietsje 'beter' ik heb nu niet meer het gevoel dat ik in extremen leef. Het enorme stuiteren is opgehouden en ook de afkickverschijnselen lijken zo goed als voorbij. Langzaam word ik weer ik, iig het gevoel dat ik gek werd is over.
Nu is het weer als vanouds, heel slechte ochtenden en wat betere avonden. Misschien had ik door moeten gaan met de AD, zou ik na die stuiterperiode wel beter worden... Maar ik trok het niet meer. Ik voelde me ook totaal niet serieus genomen als ik zei dat ik me bijv. agressief voelde (totaal vreemd voor me).

Vanochtend goede gesprekken gehad, met de psychiater en later ook mijn ouders er bij. Ik had er vreselijk tegenop gezien, maar het viel 100% mee. Ik weet nog niet hoe het verder moet, maar heb nu wel weer een psych waar ik vertrouwen in heb, en ik weet dat mijn ouders achter me staan. I'm blessed, I know.

Wat hebben jullie voor medicatie (gehad), en hoe zijn jullie ervaringen?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:56

svdijk schreef:
ik meld me ook maar eventjes hier...
zonder gesprekken maar met medicatie gaat het momenteel vrij goed moet ik zeggen.
ik voel me wel een beetje vlak, maar alles is beter dan dat enorme piek en dal gevoel.
een hele dikke knuffel voor safiera, en natuurlijk voor de rest ook.

fijn dat het vrij goed gaat :)
ja inderdaad dat is wel beter dan piek en dal gevoel.

dikke knuffel terug!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:58

Safiera schreef:
:(:) Knuffel terug!

Nu ik ben gestopt met AD (vrij radicaal, tegen het advies van iedereen in... :o ) Gaat het ietsje 'beter' ik heb nu niet meer het gevoel dat ik in extremen leef. Het enorme stuiteren is opgehouden en ook de afkickverschijnselen lijken zo goed als voorbij. Langzaam word ik weer ik, iig het gevoel dat ik gek werd is over.
Nu is het weer als vanouds, heel slechte ochtenden en wat betere avonden. Misschien had ik door moeten gaan met de AD, zou ik na die stuiterperiode wel beter worden... Maar ik trok het niet meer. Ik voelde me ook totaal niet serieus genomen als ik zei dat ik me bijv. agressief voelde (totaal vreemd voor me).

Vanochtend goede gesprekken gehad, met de psychiater en later ook mijn ouders er bij. Ik had er vreselijk tegenop gezien, maar het viel 100% mee. Ik weet nog niet hoe het verder moet, maar heb nu wel weer een psych waar ik vertrouwen in heb, en ik weet dat mijn ouders achter me staan. I'm blessed, I know.

Wat hebben jullie voor medicatie (gehad), en hoe zijn jullie ervaringen?

fijn dat het wel ietsje beter gaat. Misschien is dit wel een goeie stap geweest, stoppen me AD.
dat zit er voor mij voorlopig nog niet in..

fijn dat je goede gesprekken hebt gehad! en dat het 100% mee viel, dat scheelt ook weer!
en helemaal fijn dat je een pshyg hebt waar je vertrouwen in hebt en dat je ouders achter je staan. :j

ik heb/zit zelf aan de AD en het helpt wel maar niet tegen me eten..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:59

ik had vandaag mijn intake @ kliniek.
vond heel moeilijk, heb topic erover naja dat ik tips wilde over het dichtklappen maar de OP en titel wil ik veranderen en dan over de intake.
de link zet ik dan wel hier neer, het moet nog steeds bezinken

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:53

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:21

Nouja, misschien moet ik toch weer aan de AD :? Ik weet het qua medicijnen echt niet meer, was depressief, maar kreeg borderlinetrekken (en ook die diagnose, verd#mme) van de AD. Toen wilden ze me weer opnieuw aan de AntiPsychotica hebben... terwijl ik bij mijn weten nog nooit psychotisch ben geweest.
Of een stemmingsstablilzator er bij... Toen dacht ik dus echt mooi niet, en ben met alles (behalve slaappillen en pijnstillers :o ) gestopt. Tegen het advies van de psychiaters in.

Nu ben ik weer 'gewoon' depressief naar mijn idee. AP heb ik een tijd geslikt, zonder enige werking naar mijn idee. Ik kreeg alleen de bijwerkingen. In overleg werden ze afgebouwd, maar juist het laatste beetje durfde de psych er opeens niet meer vanaf te halen. Dat heb ik dus toen ook zelf maar gedaan.

Ik wil niemand aanraden zelf het heft in handen te nemen zoals ik heb gedaan. Misschien moet ik ook wel weer op mijn schreden terugkeren :=

Ik ga je verhaal lezen susannex! Sorry dat ik zoveel over mezelf praat, zal stoppen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:24

Safiera schreef:
Nouja, misschien moet ik toch weer aan de AD :? Ik weet het qua medicijnen echt niet meer, was depressief, maar kreeg borderlinetrekken (en ook die diagnose, verd#mme) van de AD. Toen wilden ze me weer opnieuw aan de AntiPsychotica hebben... terwijl ik bij mijn weten nog nooit psychotisch ben geweest.
Of een stemmingsstablilzator er bij... Toen dacht ik dus echt mooi niet, en ben met alles (behalve slaappillen en pijnstillers :o ) gestopt. Tegen het advies van de psychiaters in.

Nu ben ik weer 'gewoon' depressief naar mijn idee. AP heb ik een tijd geslikt, zonder enige werking naar mijn idee. Ik kreeg alleen de bijwerkingen. In overleg werden ze afgebouwd, maar juist het laatste beetje durfde de psych er opeens niet meer vanaf te halen. Dat heb ik dus toen ook zelf maar gedaan.

Ik wil niemand aanraden zelf het heft in handen te nemen zoals ik heb gedaan. Misschien moet ik ook wel weer op mijn schreden terugkeren :=

Ik ga je verhaal lezen susannex! Sorry dat ik zoveel over mezelf praat, zal stoppen.

ooh lekker dan ;s
nee inderdaad daarom, waarom moet je die pillen dan?

wat is AP?

geeeft niet hoor, doe ik ook wel is :j

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:29

Ik meld me hier ook..
Worstel al jaren met mezelf, werd ook al jaren tegen me gezegd dat ik met iemand moest gaan praten, maar dat wou ik niet geloven en gaf de mensen om mij heen de schuld.
Echter is het tij gekeerd want heb mezelf de spiegel voorgehouden vandaag eerste gesprek met de psycholoog gehad, zij vermoed een depressie en word nu doorverwezen.

Ik kom soms moeilijk in slaap alleen is bij mij het rare dat ik UREN kan slapen soms wel 14 uur achter elkaar.
Als ik dan opsta ben ik nog moe :(

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:30

ja klopt, dat van het slapen en opstaan dat je nog moe bent is normaal :j naja normaal hoort erbij om het zo te zeggen.

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:33

Ben het laatste jaar ook heel vaak ziek wat ik normaal nooit heb..
Hoofdpijn, verkouden, pijntjes, begin zelfs te denken dat ik mezelf ziek maak :(

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:35

ja ken het helemaal, ik omdat ik ook een ES heb en daardoor geen weerstand heb/op bouw..

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:46

Wat is een es ( sorry ben er niet thuis in )

PINK

eetstoornis ;)

Safiera

AP: mijn afkorting voor AntiPsychotica :)

Sterkte Beccz! Ik herken de moeheid en het rare slapen ook volkomen... Welkom in de wereld van de depressieven. (Grapje he)

ES is trouwens eetstoornis...

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:47

aaaah okee, dat is dan ook niet niks Safiera.. ):

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:48

Okee, jeetje heftig..
Dan gaat het inderdaad hard.. :(

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:48