Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Drie maanden??? Ik heb na twee dagen al een ontstoken plek. Ik wissel echt om de dag mijn infuusset. Misschien ben ik erg conservatief, maar ik hou het voorlopig lekker op een conservatieve pomp. Ik ben erg tevreden met mijn Medtronicpomp, heb altijd de kortste slangetjes en draag mijn pomp in mijn BH waar niemand hem ziet. Verder prik ik mijn infuus altijd boven mijn navel, omdat ik eronder teveel zwangerschapsstriemen heb. dus heb ik geen lange slang nodig en blijf ik nooit haken.
Mijn grootste 'angst' voor een omnipod of iets dergelijks is dat ik mijn afstandbediening overal laat slingeren of vergeet. Wat dat betreft is de nieuwe solopomp wel lekker, dan kan je in elk geval bolussen zonder de afstandbediening.
MoniqueT schreef:Met de 'base' wordt niet de infuusset bedoeld, zie ik na goed studeren. Het is de onderkant van het pompje zelf. Waarschijnlijk zit daar een batterijtje in of iets dergelijks. Dat stukje kan je namelijk los halen (wit gedeelte, halverwege zo'n beetje).
tootje71 schreef:MoniqueT schreef:Drie maanden??? Ik heb na twee dagen al een ontstoken plek. Ik wissel echt om de dag mijn infuusset. Misschien ben ik erg conservatief, maar ik hou het voorlopig lekker op een conservatieve pomp. Ik ben erg tevreden met mijn Medtronicpomp, heb altijd de kortste slangetjes en draag mijn pomp in mijn BH waar niemand hem ziet. Verder prik ik mijn infuus altijd boven mijn navel, omdat ik eronder teveel zwangerschapsstriemen heb. dus heb ik geen lange slang nodig en blijf ik nooit haken.
Mijn grootste 'angst' voor een omnipod of iets dergelijks is dat ik mijn afstandbediening overal laat slingeren of vergeet. Wat dat betreft is de nieuwe solopomp wel lekker, dan kan je in elk geval bolussen zonder de afstandbediening.
Dat heb ik dus precies hezelfde ik kan totaal niet tegen de pleister en moet om de dag mijn infuusset vervangen.
Ik zie zo'n apparaatje ook nog niet zitten en met een afstandsbediening werken vindt ik ook helemaal niets.
Nee hoor geef mij de vertrouwde pomp maar...
tootje71 schreef:Ja juist een eng gevoel, en toch als ik het zo op de plaatjes zie vindt ik het ook toch dik lijken ik zou er niet snel mee op mijn arm gaan lopen en ook niet handig met de paarden die stoten hem er zo af.
Amulet schreef:tootje71 schreef:Ja juist een eng gevoel, en toch als ik het zo op de plaatjes zie vindt ik het ook toch dik lijken ik zou er niet snel mee op mijn arm gaan lopen en ook niet handig met de paarden die stoten hem er zo af.
Nou, ik draag hem altijd op m'n arm en het is écht niet zo dat de paarden hem er zo af stoten.
lovebonney schreef:Hallo allemaal!
Dat is weer even geleden. Wat is het stilletjes hier
Ik ben inmiddels nu 25 weken zwanger..
Mijn suiker is de laatste tijd erg aan het rommelen wat mij erg veel energie kost.
Mijn buik groeit echt heel snel. Volgende week vrijdag weer een groeiecho. Khoop niet dat het te snel gaat
Verder kan de kleine flink trappelen in mijn buik. Dan gaat alles heen en weer, leuk hoor!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Groetjes
meikemarieke schreef:ja het topic is erg rustig he!
Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Lijkt me ook wel extra spannend als je diabetes hebt
Maar ben je niet bang voor complicaties met de baby als je zo schommelt met je suiker? Geen verwijt hoor, puur interesse!
Hier gaat het wel redelijk,met khdarm eten kan ik mn suiker een stuk beter onder controle houden