Hier heb ik blauw op, vind ik ook nog wel goed kunnen bij blauwe ogen:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:Mijn look van vandaag, nouja, hier ga ik niet mee naar school natuurlijkMaar ik had even zin om wat aan te kloten, ik verveelde me
Jammer dat je op de foto's de oogschaduw niet zo duidelijk ziet, want die was juist zo goed gelukt.. Maarja.
Anyway heel wat anders dan ik normaal op heb(meestal niks
)
Shanna schreef:Maar hoe zal ik het gaan doen?
Ayasha schreef:Nou ik kom ook om de hoek, ik heb al hele leuke dingen gelezen en zit nu te piekeren wat ik voor Kerst wil. Ik ben van mezelf vrij donker van uiterlijk. Ben meestal ook vrij donker op gemaakt en mijn ogen veranderen van kleur afhankelijk van mijn humeur, goed gehumeurd heb ik gewoon diep bruine ogen, ben ik slecht gehumeurd worden ze zwart.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6536_n.jpg
Geeft een beetje een idee...
Meestal maak ik me op met zwart of donkerbruin maar wil voor kerst eigenlijk eens wat anders.
Dus als iemand hier leuke tips heeft....
Ik heb gisteren blauw en groen geprobeerd maar op mijn donkere huid komt dat net heel erg hoerig over...(sorry voor het woord)
Onassa schreef:Floortje, je bent ook een natural beauty en hebt weinig make-up nodig.
Je ziet er erg mooi uit, maar was er iemand aan het roken toen de foto gemaakt werd?